MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

René, geen idee of het al eens gevraagd is maar wat is het verschil tussen Stretch Trainingspak en Aesthetic Trainingspak, en waar zou je eerder voor gaan. Een van de joggers wel interesse in.
 
René, geen idee of het al eens gevraagd is maar wat is het verschil tussen Stretch Trainingspak en Aesthetic Trainingspak, en waar zou je eerder voor gaan. Een van de joggers wel interesse in.

stretch pak is een stretch stof en zit vrij strak, het aesthetic pak is gemaakt van joggingstof. Zelf vind ik de stretch jogger echt top maar je moet wel van een strakke broek houden.
 
Beste XXL,

Vorig jaar heb ik een korte broek besteld. De pasvorm was prima. Alleen de kwaliteit liet echt te wensen over. Bij binnenkomst ravelde die al maar wilde hem graag houden. Hij is ook vrij snel gescheurd.
Mijn vraag is of de kwaliteit beter is. Want dit is al een jaar geleden en wil het graag weer proberen.
 
Beste XXL,

Vorig jaar heb ik een korte broek besteld. De pasvorm was prima. Alleen de kwaliteit liet echt te wensen over. Bij binnenkomst ravelde die al maar wilde hem graag houden. Hij is ook vrij snel gescheurd.
Mijn vraag is of de kwaliteit beter is. Want dit is al een jaar geleden en wil het graag weer proberen.
Ik heb een kort broekje vorige week binnengekregen en het zag er erg goed uit, alleen na een week viel me op dat bij de bedrukking van het merkje het er niet echt zo heel netjes uit zag en dat hetgeen wat jij zegt dus zo is: de pijpen rafelen al
 
Beste XXL,

Vorig jaar heb ik een korte broek besteld. De pasvorm was prima. Alleen de kwaliteit liet echt te wensen over. Bij binnenkomst ravelde die al maar wilde hem graag houden. Hij is ook vrij snel gescheurd.
Mijn vraag is of de kwaliteit beter is. Want dit is al een jaar geleden en wil het graag weer proberen.

over welk broekje gaat dit? we hebben namelijk ook broekjes gehad waar rafels aan hoorde te zitten.

Ik heb een kort broekje vorige week binnengekregen en het zag er erg goed uit, alleen na een week viel me op dat bij de bedrukking van het merkje het er niet echt zo heel netjes uit zag en dat hetgeen wat jij zegt dus zo is: de pijpen rafelen al

Mail hiervoor even met de klantenservice en doe er even wat foto's bij.
 
Heb meteen een mailtje gestuurd
 
Hey ik zie dat DHEA uit het assortiment is......of heb ik niet goed gekeken?
 
Heb meteen een mailtje gestuurd
had uitgelegd dat ik via het forum hier kwam en die foto's op moest sturen en nu wordt er gevraagd om het nader te verklaren, kun jij me ff verder helpen rené?
 
Wanneer is cookies & cream weer op voorraad? (whey delicious)
 
Hey ik zie dat DHEA uit het assortiment is......of heb ik niet goed gekeken?

dat klopt dat mag niet meer verkocht worden,

had uitgelegd dat ik via het forum hier kwam en die foto's op moest sturen en nu wordt er gevraagd om het nader te verklaren, kun jij me ff verder helpen rené?

Je moet uiteraard wel even in de mail aangeven wat er precies aan de hand is, anders kan de persoon die het afhandelt geen beoordeling van de klacht maken.

Wanneer is cookies & cream weer op voorraad? (whey delicious)

Er zijn veel smaken uitverkocht momenteel we zijn in gesprek met onze producent dat hun levertijden een groot probleem vormen. Desnoods gaan we de productie verhuizen naar een andere producent van ons. Ik kan je helaas geen duidelijk geven nu.
 
Inderdaad viel me Al een tijdje op dat veel smaken al een tijd zijn uitverkocht, echt balen ... hoop snel
 
dat klopt dat mag niet meer verkocht worden,



Je moet uiteraard wel even in de mail aangeven wat er precies aan de hand is, anders kan de persoon die het afhandelt geen beoordeling van de klacht maken.



Er zijn veel smaken uitverkocht momenteel we zijn in gesprek met onze producent dat hun levertijden een groot probleem vormen. Desnoods gaan we de productie verhuizen naar een andere producent van ons. Ik kan je helaas geen duidelijk geven nu.

Je moet ook niet zo hard groeien. Is vervelend voor de producenten.
 
René
Wat kan ik verwachten bij de xxl points tijdens de strong vikingrun. 17-6 water edition.
en kun je niet een paar extra points dr bij plaatsten? Ik vind 3 te weinig heb minimaal het dubbele nodig
 
Inderdaad viel me Al een tijdje op dat veel smaken al een tijd zijn uitverkocht, echt balen ... hoop snel

ik hoorde dat ze volgende week weer moeten binnenkomen.

Je moet ook niet zo hard groeien. Is vervelend voor de producenten.

Het heeft ook te maken met groei maar zeker ook met een slechte planning bij de producent, ze hebben daar nu andere mensen opgezet. Zijn best pittige gesprekken al geweest en heb aangegeven dat ik anders de productie ga weghalen.

René
Wat kan ik verwachten bij de xxl points tijdens de strong vikingrun. 17-6 water edition.
en kun je niet een paar extra points dr bij plaatsten? Ik vind 3 te weinig heb minimaal het dubbele nodig

Hi Nick,

Ik durf zo niet te zeggen wat er komt, we wilde de aarbei oat bar geven bij het 2e point maar die zijn op en die producent heeft ook weer problemen met de productie (ja is een andere als van de whey). We gaan zeker niet meer points plaatsen want 1> dat regelt de organisatie van de Viking Run (wij zorgen voor de spullen) en 2> een point is vrij kostbaar zeker als er 15.000 mensen meedoen ;-)

Succes met de run! zelf kan ik er helaas niet bij zijn omdat ik volgende week een weekje met vakantie ben. 1e vakantieweek in 2 jaar :banana:
 
Die sluitingen op de 4KG zakken Whey Perfection zijn bij mij altijd wel een dingetje. Vroeg of laat gaan ze altijd stuk, maar nu was die al stuk voordat ik hem uberhaubt in gebruik had genomen. Ik weet dat ik niet mag klagen met die scherpe prijs, maar toch :P
 
Back
Naar boven