MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gooi die zak altijd in lege whey potten. Zak is niet veel maar is de prijs naar denk ik.

over welk broekje gaat dit? we hebben namelijk ook broekjes gehad waar rafels aan hoorde te zitten. Durf ik niet te zeggen. Waren vrij korte sportbroekjes. Leuke modelen als je een beetje quads hebt.

Mail hiervoor even met de klantenservice en doe er even wat foto's bij.

Is de smaak van BCAA framboos veranderd?
Voorheen was dit echt de lekkerste smaak die ik ooit gedronken had, nu is deze bijna niet meer te drinken :s

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.505
Is de smaak van BCAA framboos veranderd?
Voorheen was dit echt de lekkerste smaak die ik ooit gedronken had, nu is deze bijna niet meer te drinken :s

Er is een verkeerd aroma gebruikt in de laatste batchj, neem even contact op met de klantenservice dan wordt dit opgelost met je.

• #35.506
Vanaf morgen ben ik een weekje weg, iemand anders zal dan hier posten en vragen beantwoorden dan weten jullie dat!

Heb voor de eerste keer chocolade hazelnoot Night Protein
Ik moet zeggen deze klontert erg terwijl ik goed roer bij andere smaken had ik daar geen last van
De smaak is prima lekker

hadden jullie bij xxl geen vezel supplement? dacht dit vorige zomer op de site gezien te hebben maar kan me ook vergissen. Ik vind het allesinds niet (meer) en ben hopeloos op zoek :p

• #35.513
Heb voor de eerste keer chocolade hazelnoot Night Protein
Ik moet zeggen deze klontert erg terwijl ik goed roer bij andere smaken had ik daar geen last van
De smaak is prima lekker
Het beste kan je even een shaker gebruiken. Dan heb je helemaal geen last van klontjes.

• #35.514
hadden jullie bij xxl geen vezel supplement? dacht dit vorige zomer op de site gezien te hebben maar kan me ook vergissen. Ik vind het allesinds niet (meer) en ben hopeloos op zoek :p
Dat hebben we inderdaad op dit moment nog niet. Ik zal hier eens naar laten kijken!

Een tijd geleden heb ik hier gevraagd wanneer Der hammer! online komt en dat zou eind mei zijn, ik zie echter nog dat hij onder het kopje coming soon staat. Is hier al iets meer over bekend?
en ik zie dat er protein brownies aankomen, wanneer zijn die online? en heb je ze zelf al geprobeerd? en zijn ze ook per stuk en per smaak verkrijgbaar?

• #35.516
Een tijd geleden heb ik hier gevraagd wanneer Der hammer! online komt en dat zou eind mei zijn, ik zie echter nog dat hij onder het kopje coming soon staat. Is hier al iets meer over bekend?
en ik zie dat er protein brownies aankomen, wanneer zijn die online? en heb je ze zelf al geprobeerd? en zijn ze ook per stuk en per smaak verkrijgbaar?
Der Hammer verwachten we binnen 1 a 2 weken binnen. De protein brownies zijn per 5 stuks verpakt. Wanneer ze precies binnen komen durf ik helaas niet te zeggen.

Vandaag een Preworkout van BeastMode open gemaakt, stond een paar maanden (ongeopend) in de kast maar niks bijzonders mee gebeurd.
Vandaag open gemaakt en was helemaal korrelig en hard van binnen en stonk heel erg. Voor het eerst dat zoiets is gebeurd na al die bestellingen :( Is hier iets aan te doen?

• #35.518
Vandaag een Preworkout van BeastMode open gemaakt, stond een paar maanden (ongeopend) in de kast maar niks bijzonders mee gebeurd.
Vandaag open gemaakt en was helemaal korrelig en hard van binnen en stonk heel erg. Voor het eerst dat zoiets is gebeurd na al die bestellingen :( Is hier iets aan te doen?
Hi Jasenko, stuur even een mailtje naar onze klantenservice (info@xxlnutrition.nl) dan kijken ze even of ze nog iets voor je kunnen doen.

Enig idee wanneer de cookies & cream weer beschikbaar is voor whey delicous?

Terug
Naar boven