XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is de isolaat vergelijkbaar (als in; zelfde supplier) als de isolaat van de andere boardsponsor?

heefter al iemand ervaring met vitaminepacks???
of zou de omega 3 van nowfoods beter zijn?

Ben gisteravond mijn bestelling gaan ophalen bij m'n schoonmoeder. Blijkbaar had ze geen zin om me de dag voordien al te zeggen dat m'n pakket er toen al was, grr :mad: .

anyway, heb dan toch gisterenavond de banaan whey getest; hij mengt goed én de smaak vind ik ook heel goed, niet té overheersend. Ik zal zeker nog meer van deze whey bestellen :D potje zal niet lang leven.

Tevreden klant :thumbs:

hey rene! hoe is het met de vitargo?

Hey Rene!!!

haha j/k

Maaruh echt mss beef jerky en die eggwhites?

Die stronggrips van Olimp... is dat wat ?

XXL no nonsense nutrition

(uiteraard zul je zeggen, anders verkocht je ze niet, maar een review zou niet gek zijn)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.593
Ben gisteravond mijn bestelling gaan ophalen bij m'n schoonmoeder. Blijkbaar had ze geen zin om me de dag voordien al te zeggen dat m'n pakket er toen al was, grr :mad: .

anyway, heb dan toch gisterenavond de banaan whey getest; hij mengt goed én de smaak vind ik ook heel goed, niet té overheersend. Ik zal zeker nog meer van deze whey bestellen :D potje zal niet lang leven.

Tevreden klant :thumbs:

:thumbs:

hey rene! hoe is het met de vitargo?

ze reageren niet op de mail.. mss door de FIBO? we zijn bezig met eigenmerk in emmers Virtargo.. Vextargo hebben we al wel.

Hey Rene!!!

haha j/k

Maaruh echt mss beef jerky en die eggwhites?

nog niets aan gedaan.. is zo i zo ff rete druk hier.. maar kom er nog op terug maar even andere dingen belangrijker.

Die stronggrips van Olimp... is dat wat ?

(uiteraard zul je zeggen, anders verkocht je ze niet, maar een review zou niet gek zijn)

Ja ik vond ze goed en had ze zelf al een tijdje.. goed voor latpully en chinnen enzo.

okay viRtargo :D smullen!

Vraagje, als ik Whey Protein Instant en DextroJuice koop.
Kan ik ze dan smorgens beide in een shake doen met melk en dan na de training zo nuttigen?

En is het een effectieve (uit ervaring sprekend alstublieft :)) post-workout shake tegenover weight gainers?

Vraagje, als ik Whey Protein Instant en DextroJuice koop.
Kan ik ze dan smorgens beide in een shake doen met melk en dan na de training zo nuttigen?

En is het een effectieve (uit ervaring sprekend alstublieft :)) post-workout shake tegenover weight gainers?

Persoonlijk vind ik de whey instant en wat losse dextrose interessanter om kopen dan een gemiddelde weightgainer.. omdat die laatste vaak voor het grootste deel uit KH bestaan, de CCG is dan wel een degelijk alternatief daarvan zijn de verhoudingen weer vele beter.
Dus voor je glycogeenaanvulling na de training is de whey + dextrojuice perfect, een CCG kan uiteraard ook ;)
Wat dat mengen betreft, ik begrijp niet goed waar sommige toch zo een probleem van maken, doe gewoon je shakebeker gevuld met een portie whey en dextro mee in je sporttas, en wat water en maak 'm ter plaatse aan.

zo, assortiment is weer aardig uitgebreid! goed bezig hoor ;)

ik zal binnenkort weer eens wat bestellen, heb m'n loon weer binnen gehad :P

oja, ik wil nog ff mierennken :D
staat een vautje bij acetestosteron denk ik, er staat

Een super effectieve combinatie van Acetyl L-carnitine, ZMA en Tribulusin ??n!

en er staat ook ergens karnitine met en K geschreven, ik weet niet of dat de nederlandse vertaling is?

gr rich

• #3.598
zo, assortiment is weer aardig uitgebreid! goed bezig hoor ;)

ik zal binnenkort weer eens wat bestellen, heb m'n loon weer binnen gehad :P

oja, ik wil nog ff mierennken :D
staat een vautje bij acetestosteron denk ik, er staat

en er staat ook ergens karnitine met en K geschreven, ik weet niet of dat de nederlandse vertaling is?

gr rich

ja is iets me de database gebeurd en alle aparte leestekens zijn vraagtekens geworden.. nog geen tijd voor gehad.

• #3.599
We hebben nu ook leandessert van BSN is meerdere smaken

Terug
Naar boven