gerriesmit
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL Nutrition zei:Dat wordt maandag, zaterdag wordt er niet geleverd. Hoewel het toch voor kan komen dat er wel geleverd wordt hangt een beetje van de lokale koerier af....
we gaan binnenkort waarschijnlijk weer terug naar TPG we zijn in onderhandeling.

KiLL4FuN zei:Afgelopen maandag een bestelling geplaatst, dinsdag geld overgemaakt, woensdag hebben ze het geld waarschijnlijk ontvangen en heb nog steeds niks ontvangen.
Gisteren gebeld en zou dezelfde dag nog aankomen.. niet dus!
djleynaert zei:
KiLL4FuN zei:Vandaag mijn pakketje ontvangen en aardig dat ze er iets extra's bij hebben gedaan alleen is de datum verstreken :S
hugo10 zei:heey ik heb een vraag. ik heb mega grow en multivit kocht en heb multivit speciaal voor de vitamines gekocht. maar nu zie ik dat er in mega grow ook veel vitamines zitten. nu vraag ik me af of ik nu niet te veel van het goede inneem als ik maga grow en multivit samen inneem. omdat ik dan bijna dubbel zoveel vitamines inneem

ja dat heb ik gedaan en uit deze vitamines en mineralen heb ik dan dubbelKiLL4FuN zei:Ik neem aan dat er in die multigrow niet precies dezelfde vitamines zitten als in multivit maar vergelijk t ff en dan weet je snel genoeg![]()