MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruik Whey, glutamines en creatine van ze... Wereldspul

XXL Nutrition zei:
Dat wordt maandag, zaterdag wordt er niet geleverd. Hoewel het toch voor kan komen dat er wel geleverd wordt hangt een beetje van de lokale koerier af....

we gaan binnenkort waarschijnlijk weer terug naar TPG we zijn in onderhandeling.

Daar ben ik blij om. die koeriers zijn niet te vertrouwen. laatst stond de helemorgen een doos whey voor de deur. zonder een brief in de bus dat het geleverd was.

TPG is wat dat betreft erg nauwkeurig in.

Maandag trouwens word er ook niet geleverd. is 2de paasdag you know;)

Laatst bewerkt:
Die koeriers zuigen idd zwaar, vanmorgen was ik net te laat om de deur open te doen en ze laten niet eens een briefje achter :mad:

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst, dinsdag geld overgemaakt, woensdag hebben ze het geld waarschijnlijk ontvangen en heb nog steeds niks ontvangen.
Gisteren gebeld en zou dezelfde dag nog aankomen.. niet dus!

KiLL4FuN zei:
Afgelopen maandag een bestelling geplaatst, dinsdag geld overgemaakt, woensdag hebben ze het geld waarschijnlijk ontvangen en heb nog steeds niks ontvangen.
Gisteren gebeld en zou dezelfde dag nog aankomen.. niet dus!

ja als ze het geld binnen hebben maken ze het pakketje verzend klaar en dan kan het aan de gene die het afleverd liggen dat je het zo laat hebt. maar het word nu toch pas dinsdag eer je het krijgt van wegen pasen.

komen ze van de week om 10:30 ofzo, geen kip thuis natuulijk ik heet geen koos werkeloos of ali ofzo. briefje in de bus dat morge zou komen.
ik ff gebeld of dat na 11 uur kon ofzo omdat er dan zeker iemand thuis is. was in orde en alles.
dag erop om 3 uur nog niemand hier, ik belle, ja koerier heeft ze ritje gehad vandaag :s die zal wel vergeten zijn ofzo. ik hele tijd voor niks zitte te wachte.. is hij savonds rond 8 uur nog geleverd door een medewerker die hier in de buurt woonde.. dat was dan wel fijn maar evengoed slordig.. is al de 2e keer.

Vandaag mijn pakketje ontvangen en aardig dat ze er iets extra's bij hebben gedaan alleen is de datum verstreken :S

Olimp iso poeder ofzo.. zal vast nog wel goed zijn maarja toch nie netjes.

Oke das wel lekker toch. we blijven toch nederlanders en als iets gratis is waarom niet :D

Mag René ook wel een kijk bij mij doen;):)

heey ik heb een vraag. ik heb mega grow en multivit kocht en heb multivit speciaal voor de vitamines gekocht. maar nu zie ik dat er in mega grow ook veel vitamines zitten. nu vraag ik me af of ik nu niet te veel van het goede inneem als ik maga grow en multivit samen inneem. omdat ik dan bijna dubbel zoveel vitamines inneem

hugo10 zei:
heey ik heb een vraag. ik heb mega grow en multivit kocht en heb multivit speciaal voor de vitamines gekocht. maar nu zie ik dat er in mega grow ook veel vitamines zitten. nu vraag ik me af of ik nu niet te veel van het goede inneem als ik maga grow en multivit samen inneem. omdat ik dan bijna dubbel zoveel vitamines inneem

Ik neem aan dat er in die multigrow niet precies dezelfde vitamines zitten als in multivit maar vergelijk t ff en dan weet je snel genoeg :)

KiLL4FuN zei:
Ik neem aan dat er in die multigrow niet precies dezelfde vitamines zitten als in multivit maar vergelijk t ff en dan weet je snel genoeg :)
ja dat heb ik gedaan en uit deze vitamines en mineralen heb ik dan dubbel

vitamine c
vitamine e
vitamine b2, b3,b5 en b12
foliumzuur
biotine

ik heb ergens eens gelezen dat als je teveel vitamines (welke weet ik niet precies meer) je er blind van kan worden of andere lichaamlijke stoornissen van kan krijgen.

Volgens mij is het zo dat als je lichaam teveel van een bepaald soort vitaminen binnen krijgt en niet kan gebruiken je ze er gewoon uitzeikt :)
Maar dat weet ik niet zeker!

sommige wel, sommige niet.

Vitamines die opgeslagen worden in vet (A,D,E,K) hebben negatieve gevolgen, de rest een stuk minder (maar overdrijven is nooit goed uiteraard).

[Link niet meer beschikbaar]

kan het mogelijk zijn dat ik acne krijg van de whey van xxl nutrition
sins ik deze gebruik heb ik meer last van pukkels op de benen en kont en rug niet te geloven wil er echt vanaf wat klan de oorzaak zijn help!!!!!!

Ik hoop het niet want dan zit ik binnekort ook helemaal onder wahaha
Van teveel eiwitten ken je acne krijgen.. dus misschien wat minder?

vraagje: ik heb sinds 2 dagen mega grow gekocht en er staat op dat ik een oplaadfase moet beginnen. maar ik had hiervoor al een andere creatine in gebruik. moet ik dan die oplaadfase alsnog doen??

Terug
Naar boven