Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hardcorebuilder zei:
vraagje: ik heb sinds 2 dagen mega grow gekocht en er staat op dat ik een oplaadfase moet beginnen. maar ik had hiervoor al een andere creatine in gebruik. moet ik dan die oplaadfase alsnog doen??
Ja doe maar. MegaGrow is tenslotte niet alleen maar creatine.

XXL Nutrition zei:
Dat wordt maandag, zaterdag wordt er niet geleverd. Hoewel het toch voor kan komen dat er wel geleverd wordt hangt een beetje van de lokale koerier af....

we gaan binnenkort waarschijnlijk weer terug naar TPG we zijn in onderhandeling.

Damn, wist ik niet anders had ik later besteld. Dankzij de buren heb ik nu toch m'n 10 kilo Protein 80 binnen, maar had ze liever niet lastiggevallen met mijn bestelling.

Ben ik de enigste die de whey van xxl te zoet vind? (aardbei)

via welk postbedrijf gaat xxlnutrition momenteel dan? Ik weet niet zeker of het xxlnutrition was waar ik toen mn bestelling van kreeg, maar er zat een bonnetje bij ons in de bus en daar stond op, bestelling ligt achterin de schuur... dus ik in de schuur kijken, lag mijn pakketje midden in de schuur, aan de ene kant heel fijn aan de andere kant ook erg brutaal.

Hoe zit het als je niet thuis bent en er wordt bezorgd?

Ik heb net megagrow besteld en het valt me op dat er niet veel aan eiwitten inzitten. Moet ik dit naast me voedingsschema nog aanvullen?

guidob zei:
Ik heb net megagrow besteld en het valt me op dat er niet veel aan eiwitten inzitten. Moet ik dit naast me voedingsschema nog aanvullen?

:rolleyes: eehhh mega grow is een een creatine product... er zit nog bcaa,s in totaal 10gram per dosis vrije aminozuren. vrij veel dus...

Zijn er nog mensen die van België hebben besteld? Hoelang duurt het dan ongeveer ? (totaal dus incl. betaling)
Groetjes

guidob zei:
een kwatier halfuur later zou je best nog een whey shake kunnen nemen.

Goed man, gisteren shit besteld bij XXL, vanochtend om 10 uur werd het besteld!

Top service :)

Vorige week had ik iets besteld bij XXL... met Internet bankieren het geld overgemaakt, dus verwachtte de bestelling eind vorige week/ begin deze week thuis. Helaas was dat niet het geval, even contact opgenomen met XXL (geholpen door René). Pakketje moest volgens hem al bij mij zijn. Vervolgens heeft XXL contact opgenomen met de leverancier en binnen 24 uur na mijn klacht alsnog geleverd. Top service! Hoop dat de ZMA van Olimp echt zo goed is als hier op het forum door de gebruikers wordt beweerd; ga het vanaaf meteen proberen. De Weider eiwit repen zijn prima.

Die repen zijn inderdaad perfect. TE lekker misschien wel :)

Brutez zei:
Goedkope prijzen wel, maar ik heb er 8 keer iets besteld en nog nooit iets ontvangen.

Hou het dus voorlopig maar bij xxl ;)

Dus jij besteld ergens 8x voordat je er achter moet komen dat ze niet langs jou adres komen met je bestelde goederen? Hoe storneer je dat geld dat als ze niet bezorgd hebben?

Hou het maar lekker bij bulkpowders, die zijn lekker goedkoop. En leveren een hoop spul dat je o.a. niet bij xxl kan krijgen :).

nijntje zei:
Dus jij besteld ergens 8x voordat je er achter moet komen dat ze niet langs jou adres komen met je bestelde goederen? Hoe storneer je dat geld dat als ze niet bezorgd hebben?

Hou het maar lekker bij bulkpowders, die zijn lekker goedkoop. En leveren een hoop spul dat je o.a. niet bij xxl kan krijgen :).

Welke spullen zijn dat dan?
Ben benieuwd of ze daar spullen hebben die iets nieuws in de BB wereld toevoegen.
Bovendien vind ik XXL best goedkoop hoor.

duurt langer dan verwacht

ik heb Protein 80 besteld op 28 april en online een overschrijving gedaan.ok het duurt misschien wel een paar dagen voordat de bank het verwerkt heeft maar vandaag heb ik nog altijd nix ontvangen.Het duurt wel bijzonder lang vind ik.Ik woon wel in belgie, kan daar iets mee te maken hebben.Heb al eerder bestellingen gedaan bij uit nederland en duurde maar een dag of 5!
Iemand die me kan vertellen hoe het zit?

Terug
Naar boven