XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heb het net gekregen super snel dus gister rond 10 uur 's ochtends bestelt net binnen
maar geen surprise hahah

Ik heb creatine bestelt bij xxl nutrion. Het was helaas op maar kreeg meteen bericht dat dit op pas en het kwam een dagje later. Geen punt, goede service en prima kwaliteit.

René, vraagje. waarom wordt er nou in eens verzend kosten gerekent?
normaal bij een bestelling van 5 kg whey heb ik dat niet.

beetje jammer, al zal je een goede reden er voor hebben.

Edit: is me nooit eerder opgevallen maar zat er altijd al bij.

service is iig top. gister besteld en vanmorgen voor 10 uur al in huis. toppie!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Maandag weer een bestelling gedaan, was vandaag binnen. Ik ga zeker vaker bestellen aangezien de laatste 2 keren prima gingen :D. Het enige 'minpuntje' is dat ik het onder de mat voor de deur vond omdat ik niet thuis was ;). Geen probleem in dit geval omdat ik het zelf vond.

net 20 kg whey besteld :D vorige keer ging het super
keep up the good work :)

20? jezoes, shake jij 10 keer per dag 100 gram ofzo :P (let je wel op de houdbaarheid? hehe)

heb zelf ook whey van XXL besteldt steeds, blijf vaak bij vanille, denk dat ik volgende keer maar eens voor choco ga maar ben bang dat dat snel gaat vervelen (de smaak).

Heb zelfs nog zo'n mooi bigger is better shirt ^^ (jammer dat ze der niet meer zijn :P)

ik gebruik supps van olimp(whey+crea) en XXL(whey+crea).ben er zeer tevrede over.

Vraagje tussendoor, kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde levertijd is van XXL?

Alvast bedankt Jonas

Jonas1985 zei:
Vraagje tussendoor, kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde levertijd is van XXL?

Alvast bedankt Jonas
Als je het voor 15:00 besteld krijg je het de volgende werkdag binnen, hangt wel van de betaling af.

Ik heb me protein 80 afgelopen maandag binnengekregen in de smaak aarbei goed spul!

weer een pot mega grow gister bestel zou het morgen wel hebben een goed product dat zeker heb het nu een maand gehad en is echt lekker en werktgoed ben in kracht toegenomen en massa ook die 2e pot is voor de laatste maand bulk nog een maand er tegen aan dan lekker droog trainen dat wordt de erste keer in men leven dat ik ook maar uberhout droog ben dus dat wordt nog lachen

vind trouwens de dextrose-juice die XXL heeft ook verdammt lekker (met sinaarsappelsmaak) normale dextrose ga ik bijna van over me nek maar die is echt elite :D

is van het merk olimp trouwens...

DrabbeR zei:
vind trouwens de dextrose-juice die XXL heeft ook verdammt lekker (met sinaarsappelsmaak) normale dextrose ga ik bijna van over me nek maar die is echt elite :D

is van het merk olimp trouwens...

die drink ik nu ook altijd na de training, lost super op , smaakt lekker en zit taurine in :meal:

mijn producten zijn ook binnen we kunnen weer lekker voort
goede producten overigens

wat is je favo whey die je besteld?(ik wil nl ook gan bestellen)
Protein 80 of whey protein...?

Ik heb ook eens voor de eerste keer bestelt bij XXL, maar ben nu al meer als een week aan het wachten.

EDIT: Blijkbaar had mijn overschrijving vertraging opgelopen en is het pakket meteen na ontvangst van betaling verstuurd. XXL is dus niet in de fout.

Laatst bewerkt:
wat is eigenlijk het verschil tussen whey protein 80 en die andere whey? ze schelen 2 euro van elkaar in het voordeel van de protein 80 maar in protein 80 zit toch ook whey? what's the difference? :)

Ik heb zojuist besteld (vrijdag ochtend) wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten? Op zaterdag, of op maand/dinsdag pas?

• Topic Starter Topic Starter
Buffster zei:
Ik heb zojuist besteld (vrijdag ochtend) wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten? Op zaterdag, of op maand/dinsdag pas?

Dat wordt maandag, zaterdag wordt er niet geleverd. Hoewel het toch voor kan komen dat er wel geleverd wordt hangt een beetje van de lokale koerier af....

we gaan binnenkort waarschijnlijk weer terug naar TPG we zijn in onderhandeling.

Oke thanks

Terug
Naar boven