Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

xxl nutrition

hey mensen ik check al vrij lang jullie board, en ga dan nu eindelijk mijn eerste post posten.
Ik heb mijn bestelling van xxl binnengekregen, alleen miste er 1 product. Weet iemand hier of je de producten die ik wel heb binnengekregen al open mag maken of dat ik ze beter dicht kan laten in verband met misschien het terugzenden ervan? Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met xxl en zou heel graag me whey willen gebruiken, misschien dat iemand hier het weet.

alvast bedankt.

warlordwise zei:
hey mensen ik check al vrij lang jullie board, en ga dan nu eindelijk mijn eerste post posten.
Ik heb mijn bestelling van xxl binnengekregen, alleen miste er 1 product. Weet iemand hier of je de producten die ik wel heb binnengekregen al open mag maken of dat ik ze beter dicht kan laten in verband met misschien het terugzenden ervan? Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met xxl en zou heel graag me whey willen gebruiken, misschien dat iemand hier het weet.

alvast bedankt.

Misschien even contact met ze opnemen via e-mail: info@xxlnutrition.nl Dan zullen ze je wel vertellen wat er gebeurt met het missende product...

Ik had onlangs 2 zakken whey besteld en een shakebeker, er ontbrak een zak whey. Ik heb de dag erna gebeld naar xxl en ik kreeg direct de tweede zak toegestuurd, was binnen 2 dagen binnen.

Top service!

warlordwise zei:

alvast bedankt.
Stuur ze een email. XXL Nutrition staat voor kwaliteit en topservice. Zou dus best wel goed komen.

Brutez zei:
Stuur ze een email. XXL Nutrition staat voor kwaliteit en topservice. Zou dus best wel goed komen.

Mee eens :D

Ff een e-mailtje sturen of bellen en dan heb je het product wat je mist (meestal) een dag later in huis.

xxl nutrition

Bedankt voor alle reacties.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd en ook al meerdere malen geprobeerd te bellen, er wordt alleen niet opgenomen. Maar uit jullie reacties kan ik dus concluderen dat het wel goed komt, en dat ik dus de zak die ik nu wel al thuis heb liggen gewoon open kan maken.:D

• Topic Starter Topic Starter
warlordwise zei:

alvast bedankt.

Maak maar open hoor! mail ons en het product wat je mist sturen we na.

Foutje met inpakken... we zijn gelukkig ook maar mensen ;)

vandaag wat besteld! bezorgen ze dat ook morgen of wordt het dinsdag.?? bedankt voor antwoord

ok zal wel dan bedankt...

XXL Nutrition

Hallo ik ben een beginnende gebruiker van sups, Ik train zelf al 3 jaar ongeveer zonder iets te gebruiken. Nu heb ik een vetpercentage van ongeveer 13%. Ik ben nu wat extra aan het cardio-en en ben goed ana het opletten met eten. Ik ben in 2,5 maand tijd ongeveer 5 kilo kwijt. Ik wil alleen nog droger. Heb al gelezen over dieten van 6 maaltijden per dag. En dan 's ochtends whey eiwit. Zijn er nog meer supplementen ( misschien glutamine ) want ik wil geen spiermassa kwijt maar wel vet.

Alvast bedankt

bcaa sochtends op lege maag en dan cardio en na trainen gelijk weer bcaa en daarna eten

Bcaa

Bedankt voor je antwoord.. Alleen ik lees dat er in whey ook BCAA's zitten. Of is het aan te bevelen om apart ook nog BCAA aan te schaffen? Maakt het ook nog uit als ik af wil vallen met langzame of snelle eiwitten. Wil graag een eetschema met wat ik precies moet eten. Heb er veel gezien om af te vallen maar ze verschillen telkens. En die glutamine hoef ik dan dus niet persé te kopen?

bcaa worden sneller opgenomen
en als je sochtends op een lege maag wil gaan trainen dan verbrand je snel vet omdat je dan geen koolydraten binnen heb en als je een whey shake voor trainen neemt krijg je weer wat meer binnne alleen bcaa zijn al genoeg om spier afbraak te voorkomen

nog geen mega grow zondag al besteld:( hopelijk komt het vandaag want dan kan ik nog harder knallen...

ja hoor ik hbe het binnen goede service van xxl

vraagje aan xxl:

ik heb ''whey amino2150'' gehaald bij jullie, nu staat er op jullie site: ''325 tabletten á 2150 mg'' dan ga ik er dus vanuit dat er 2150mg hydrolisaat inzit.

nu staat er op de verpakking: per 3 tabs 4,4 gram eiwit...

wat is het nou?

net 5 kilo whey bestelt wanneer kan ik dit ontvangen

morgen

oke dan thanks

Terug
Naar boven