Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag binnen gekregen, direct geprobeerd. Heerlijke smaak en structuur! Zelfs met flinke bak water nog wat dikker en goed van smaak. Dit kan een topper gaan worden

Dat zou niet moeten kunnen, alleen de dop is aangepast naar de kleur van de kleinere flesjes. Ik ga even navraag doen bij de klantenservice of er meer berichten over zijn. Welke THT datum staat er op de fles?
Volgende week testen met een controle-persoon, gezien ik alles beter dan de huidige whey al een succes vind. M'n vriendin vindt tot nu toe alles wat ik naar binnen werk aan eiwitten niet te drinken/eten. Alleen de crunchy bars vond ze zelf ook lekker, ben benieuwd naar de milkshakes
![]()
Gisteren ook de sample ontvangen, met melk echt zoals een gewone milkshakedeze gaat zeker mee met de volgende bestelling!
Ik heb me sample ook binnendit weekend even proberen
De nieuwe white chocoloade crispy bar is trouwens ook erg lekker moet ik zeggen.
Sample nog niet ontvangen, maar inmiddels had ik al een sample als goodie bij een bestelling (chocolate). Wat da f**k man, echt boven verwachting lekker.![]()

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/aesthetic-stretch-short
Komt de grijze nog terug in XL?
Ben mijne kwijt geraakt![]()
Enig idee hoe lang het nog duurt?De grijze komt niet meer terug, wel andere kleurcombinaties. Ik ben ermee bezig.
Enig idee hoe lang het nog duurt?
Anders bestel ik die witte namelijk.
Sample nog niet ontvangen, maar inmiddels had ik al een sample als goodie bij een bestelling (chocolate). Wat da f**k man, echt boven verwachting lekker.![]()

Vandaag alsnog de sample ontvangen!
En geluksvogel dat ik ben ook nog de chocolade sample die ik gigantisch lekker vind.![]()

Smaak 5 straciatella is er al!