Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Wanneer is total war weer leverbaar?
 
Ik vraag na of er meer klachten over zijn.



Ben benieuwd!


Goed om te horen!



:thumbs:

Bedankt voor het nakijken. Net allebei voor de zekerheid naast elkaar geprobeerd maar proef toch echt verschil hoor! Die oude smaakt minder chemisch ofzo, ben benieuwd of andere dit ook ervaren?
 
Bedankt voor het nakijken. Net allebei voor de zekerheid naast elkaar geprobeerd maar proef toch echt verschil hoor! Die oude smaakt minder chemisch ofzo, ben benieuwd of andere dit ook ervaren?

ga er toch even werk van maken en proeven morgen
 
Ik heb de sample van de milkshake net op en ik moet zeggen, je hebt jezelf deze keer alweer overtroffen XXL Nutrition !
 
Wanneer is total war weer leverbaar?

Dat duurt zeker nog een aantal weken.

Bedankt voor het nakijken. Net allebei voor de zekerheid naast elkaar geprobeerd maar proef toch echt verschil hoor! Die oude smaakt minder chemisch ofzo, ben benieuwd of andere dit ook ervaren?

Productontwikkeling is hiermee bezig geweest, blijkbaar vonden ze de smaak ook zelf minder. Een verbeterd recept is getest en zal bij de volgende batch gebruikt worden.
 
Dat duurt zeker nog een aantal weken.



Productontwikkeling is hiermee bezig geweest, blijkbaar vonden ze de smaak ook zelf minder. Een verbeterd recept is getest en zal bij de volgende batch gebruikt worden.

Kijk! Mn smaakpupillen laten me toch niet in de steek haha. Gebruik de knoflooksauzen echt al lang en veelvoudig dus was er al van overtuigd dat de smaak veranderd is! Top dat er iets aan gedaan wordt. Eerst ff deze 5 flessen opmaken, daarna de nieuwe batch uiteraard aanschaffen ;)
 
Komen er nog nieuwe lactose-vrije artikelen bij, bijvoorbeeld proteïnerepen of iets dergelijks?
 
Kijk! Mn smaakpupillen laten me toch niet in de steek haha. Gebruik de knoflooksauzen echt al lang en veelvoudig dus was er al van overtuigd dat de smaak veranderd is! Top dat er iets aan gedaan wordt. Eerst ff deze 5 flessen opmaken, daarna de nieuwe batch uiteraard aanschaffen ;)

We werken eraan!

Hoe komt het eigenlijk dat er geen meerstuks korting meer is van https://xxlnutrition.com/be/nld/products/search?q=omega+3

Maar dat musclemeat wel nog meerstukskorting geeft https://musclemeat.nl/supplementen/vitamines-visolie-melatonine ?

Allebij omega 3 van XxL nutrition. zou je niet verwachten dat de eigen webshop de goedkoopste is van hun eigen brand artikelen ?

Vrijwel alle meerstukskortingen gaan verdwijnen op uitzondering van 2x 2500 gram whey etc. Dit vanwege de komende BTW verhoging van 6% naar 9%, we kunnen de prijsstijgingen beperken maar het meerstuksvoordeel verdwijnt grotendeels. Ook bij MuscleMeat zal dit het geval zijn.

Komen er nog nieuwe lactose-vrije artikelen bij, bijvoorbeeld proteïnerepen of iets dergelijks?

Zijn we wel mee bezig geweest (egg) moet navragen hoe het daarmee staat.
 
Zijn er plannen voor meer smaken Night Protein? Van al jullie eiwitten heeft die er relatief weinig.
 
Zijn er plannen voor meer smaken Night Protein? Van al jullie eiwitten heeft die er relatief weinig.

Momenteel niet, moet wachten op de aanbouw. Moeten goed kijken wat we nu wel en niet toevoegen vanwege palletlocaties op de grond die schaars zijn. Vergunningsaanvraag loopt momenteel.
 
Ik ga deze kerst me sausjes maken met de light mayo van XXL, ben zeer benieuwd hoe de calve dipjes gaan smaken :D
 
Ik vind die delicious bars echt heerlijk maar ze veroorzaken altijd een laxerend effect bij mij en een ongemakkelijk gevoel in mn maag, waaraan zou dat kunnen liggen? Op de verpakking staat dat de polyolen dat kunnen veroorzaken. Zijn er alternatieve bars bij jullie die dit niet zouden veroorzaken?
 
Back
Naar boven