AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zeg kan het wezen dat jullie collega in West Friesland woont ? Volgens mij zag ik iemand voor bij stuiven...
     
    Voor 15€ zeker de moeite waard.
    https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/try-out-box-gift-edition

    20181211_164903.jpg
     
    Zeg kan het wezen dat jullie collega in West Friesland woont ? Volgens mij zag ik iemand voor bij stuiven...

    Dat is denk ik een Vito bus geweest :), dat is Hans die bezoekt sportscholen door het hele land. We zijn ons meer aan het richten op gyms en hebben daar een mooi assortiment voor.

    Traint iemand in een gym en denk je dat ze mogelijk interesse hebben in XXL dan hoor ik het graag :D
     
    Pakket weer keurig ontvangen. Ik ga op uitzending en neem mee... Een grote hoeveelheid eiwitten, creatine en multivitamine.
    En als het op is wordt er gewoon weer nieuwe voorraad ingevlogen. :D
     
    Pakket weer keurig ontvangen. Ik ga op uitzending en neem mee... Een grote hoeveelheid eiwitten, creatine en multivitamine.
    En als het op is wordt er gewoon weer nieuwe voorraad ingevlogen. :D

    thx en succes! :)
     
    Ja inderdaad haha ;) .. laat je weten wanneer de nieuwe samples komen.

    Ik heb die concentratie sample wel binnengekregen en ook al een review achtergelaten, ben benieuwd naar de andere formule.

    De nieuwe sample is vandaag goed aangekomen. Het werd deze keer met track en trace verstuurd, misschien dat dat een verschil maakt. Ik probeer het supplement vanavond, want heb 's avonds vaak last van soort van 'brain fog'. Beetje GTA 5 spelen om het te testen ;)

    Ik stuur nog een PB naar XXL Nutrition met mijn ervaring.
     
    De nieuwe sample is vandaag goed aangekomen. Het werd deze keer met track en trace verstuurd, misschien dat dat een verschil maakt. Ik probeer het supplement vanavond, want heb 's avonds vaak last van soort van 'brain fog'. Beetje GTA 5 spelen om het te testen ;)

    Ik stuur nog een PB naar XXL Nutrition met mijn ervaring.

    yes thx! ben benieuwd of je iets merkt
     
    Hoe zit het eigenlijk met de shake samples? Of is die vraag al gesteld?
     
    Hoe zit het eigenlijk met de shake samples? Of is die vraag al gesteld?

    zouden afgelopen maandag verstuurd worden meen ik?

    PostNL speciaal opgehaald in dozen en vandaag kwamen alle dozen met samples terug via de Retouren :o , wat ze bij PostNL aan het doen zijn is mij een raadsel. Vandaag hebben we alle dozen opgesneden aan de bovenkant en zijn ze opnieuw opgehaald..
     
    Is de smaak van high protein bread te vergelijken met roggebrood?
    Zat een pakje in de gift box, maar mij te duur om dit iedere dag te eten, vond de smaak wel echt geweldig.
     
    Is de smaak van high protein bread te vergelijken met roggebrood?
    Zat een pakje in de gift box, maar mij te duur om dit iedere dag te eten, vond de smaak wel echt geweldig.

    Ja klopt inderdaad vind het daar veel op lijken.
     
    Is de samenstelling van de light knoflooksaus 960ml veranderd? De dop is iniedergeval verbeterd (was wit, nu zwart en knijpt veel handiger), maar de smaak is echt achteruitgegaan of ligt dit aan mij?
     
    Is de samenstelling van de light knoflooksaus 960ml veranderd? De dop is iniedergeval verbeterd (was wit, nu zwart en knijpt veel handiger), maar de smaak is echt achteruitgegaan of ligt dit aan mij?

    Dat zou niet moeten kunnen, alleen de dop is aangepast naar de kleur van de kleinere flesjes. Ik ga even navraag doen bij de klantenservice of er meer berichten over zijn. Welke THT datum staat er op de fles?
     
    Heb ook me sample binnen van de milkshake, thnx xxl. Zal hier laten weten hoe lekker die is
     
    Back
    Naar boven