AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Durf dat zo niet te zeggen, weet wel dat we op zowel op de kerstsok als de gift box geen marge hebben, neem aan dat er wat meer in zit dan alleen het gene wat je noemt.



Klopt! die samples komen niet meer terug.



Dit jaar weer goed vol, zoals hierboven aangegeven maken we hier 0,0 marge op en denk dat we er zelfs op toeleggen.
Jammer! Ik denk dat die samples erg geliefd zijn (waren)
 
Wow das wel heftig :eek:
Ik heb een halve pot gewoon stukjes af gebroken en de volle pot moet ik nog even wat op verzinnen gaan :cool:

Als die pot van ons komt mail dan even met de klantenservice > info@xxlnutrition.nl

Een keer goed met een mes erop los hakken en erna fijn malen met iets. Niet heel veel werk maar lost erna weer prima op zonder stukken.

Werkt vaak maar niet altijd,

Helaas wel, waarom zou ik hierover liegen? Er viel me wel laatst op dat hij 12,50 kost. Vorig jaar was hij 15 euro. Misschien is dat ook een reden vood de minderheid qua inhoud

Of er zijn dingen uitgevallen en die lagen los in je doos en mogelijk heb je niet gezien dat die bij de sok horen, of de sok is niet compleet. Mail de inhoud anders even naar arno@xxlnutrition.nl , arno weet precies wat er in hoort te zitten.

Serieus? Dit is toch niet best. Wat vind XXL Nutrition hier zelf van?

Zie hierboven ;)

Wat is de reden dat Blast wel gewoon prima blijft dan?

Het kan ook te maken hebben met de soort pot HDPE (laat geen vocht door) of PET ( laat wel vocht door). Blast heeft een HDPE pot om verharden tegen te gaan, ook komt het omdat we een beta alanine en citrulline hebben gevonden die minder snel verhard.

drool: Pindakaas is echt super lekker! drool:

Helaas is de Crunchy momenteel uitverkocht... Wanneer komst deze weer?

Mochten er liefhebbers zijn voor de "Niet crunchy": Momenteel goedkoop ivm houdbaarheid.
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/natural-peanut-butter

Verwacht deze volgende week weer.
 
Jammer! Ik denk dat die samples erg geliefd zijn (waren)

Product loopt niet zo als we gehoopt hadden en we kiezen nu voor samples van andere producten. Er komt een nieuwe pre workout (weer echt sterk qua energie en concentratie) daar komen samples van en van de Protein Milkshake hebben we heel veel samples laten maken.
 
Zijn die samples van de nieuwe proteïne milkshake al verstuurd? Tot op heden nog niks ontvangen.

Aanmeldingen voor onderstaande al binnen, bedankt!


We zijn bezig met de ontwikkeling van een Concentratie supplement met een lichte boost. Bedoelt voor studeren, gamers en voor alles waar concentratie en energie gewenst is. Ik heb 3 samples die we moeten testen, ik zoek dus eigenlijk 3 vrijwilligers :) die gamen of iets anders doen waarbij je dit supplement zou kunnen testen.

Wie o wie zou mee willen testen? Heb 3 samples totaal.

PS > Zelf heb ik het getest maar gewoon op kantoor zonder dat ik ergens echt mee bezig was en moe was. Ik vond het lastig om dan de werking te beoordelen. Denk dat dit moet tijdens intensieve bezigheden waarbij je het moet ervaren zonder en daarna met supplement.

Ook de sample van dit concentratie supplement heb ik nog niet ontvangen (ik was 1 van de drie kandidaten om het te testen). Werden deze al verzonden?
 
Product loopt niet zo als we gehoopt hadden en we kiezen nu voor samples van andere producten. Er komt een nieuwe pre workout (weer echt sterk qua energie en concentratie) daar komen samples van en van de Protein Milkshake hebben we heel veel samples laten maken.
Juist, die protein milkshake had ik idd even over het hoofd gezien. Kan wel snappen dat beide producten een beetje in mekaars vaarwater komen (en dat je dus van of het ene of het andere samples aanbiedt; en niet van beiden...). Ben erg benieuwd naar die milkshake samples! :)
 
Enig idee wanneer en of de belt met clipsluiting weer op voorraad komt?
 
Zijn die samples van de nieuwe proteïne milkshake al verstuurd? Tot op heden nog niks ontvangen.

Ook de sample van dit concentratie supplement heb ik nog niet ontvangen (ik was 1 van de drie kandidaten om het te testen). Werden deze al verzonden?

Concentratie supp sample is al lang geleden verstuurd. Snap niet dat dit niet aangekomen is. De formule is nadien aangepast en volgende week krijg ik nieuwe samples. Ik neem dan contact met je op, mogelijk een fout in het adres. De milkshake samples staan allemaal klaar en worden maandag door PostNL opgehaald.

Juist, die protein milkshake had ik idd even over het hoofd gezien. Kan wel snappen dat beide producten een beetje in mekaars vaarwater komen (en dat je dus van of het ene of het andere samples aanbiedt; en niet van beiden...). Ben erg benieuwd naar die milkshake samples! :)

Vrijdag ook net de de stracciatella binnen gekomen :zuip:

Enig idee wanneer en of de belt met clipsluiting weer op voorraad komt?

Die zijn in productie, verwacht/hoop nog net voor het einde van het jaar.
 
Concentratie supp sample is al lang geleden verstuurd. Snap niet dat dit niet aangekomen is. De formule is nadien aangepast en volgende week krijg ik nieuwe samples. Ik neem dan contact met je op, mogelijk een fout in het adres. De milkshake samples staan allemaal klaar en worden maandag door PostNL opgehaald.
.

Ik heb die concentratie supp niet ontvangen. Er zal idd iets misgelopen zijn. Zo weet je ook meteen waarom ik je mijn ervaring nog niet liet weten :)
 
Ik heb die concentratie supp niet ontvangen. Er zal idd iets misgelopen zijn. Zo weet je ook meteen waarom ik je mijn ervaring nog niet liet weten :)

Ja inderdaad haha ;) .. laat je weten wanneer de nieuwe samples komen.
 
Ik heb die concentratie sample wel binnengekregen en ook al een review achtergelaten, ben benieuwd naar de andere formule.
 
Iemand de kant en klare fit meals van xxl al op? Ben wel benieuwd eigenlijk :rolleyes:
 
Ik heb die concentratie sample wel binnengekregen en ook al een review achtergelaten, ben benieuwd naar de andere formule.

Ik ook! verwacht dat die een stuk sterker is voornamelijk op focus.

Iemand de kant en klare fit meals van xxl al op? Ben wel benieuwd eigenlijk :rolleyes:

Ik heb ze allemaal gehad en vind ze best lekker eigenlijk alleen zouden ze voor mij iets groter mogen. Helaas is de portie standaard en kunnen we die niet verhogen. Rijst zit wel mooi apart van de saus en het vlees. Het is geen brei met eten zoals je wel ziet met kant en klare maaltijden.
 
Ik heb een aantal weken geleden jullie whey sample box gehaald en hier zat de smaak forest fruit in. Deze is me erg goed bevallen, maar ik kan hem nergens terug vinden.. is deze uit het assortiment?
 
Ik heb een aantal weken geleden jullie whey sample box gehaald en hier zat de smaak forest fruit in. Deze is me erg goed bevallen, maar ik kan hem nergens terug vinden.. is deze uit het assortiment?
In het Nederlands noemen we dat bosvruchten. Zo staat die smaak ook op de site geloof ik.
 
Ik heb een aantal weken geleden jullie whey sample box gehaald en hier zat de smaak forest fruit in. Deze is me erg goed bevallen, maar ik kan hem nergens terug vinden.. is deze uit het assortiment?

Klopt inderdaad is Bosvruchten :)

In het Nederlands noemen we dat bosvruchten. Zo staat die smaak ook op de site geloof ik.

:thumbs:
 
Hey Rene,
Wanneer komt die nieuwe preworkout dan precies?
En zitten er nieuwe ingrediënten in die in de anderen nog niet zat?
 
Hey Rene,
Wanneer komt die nieuwe preworkout dan precies?
En zitten er nieuwe ingrediënten in die in de anderen nog niet zat?

Ik durf het niet te zeggen, producent is extreem traag, woensdag komen ze op bezoek en staat dat punt op de agenda. Zitten 3 gepatenteerde stoffen in, één daarvan heb ik nog nergens gezien en de combinatie van deze stoffen al helemaal niet. Doe er nu verder even geen uitspraken over, concurrentie leest ook mee ;)
 
Back
Naar boven