Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Dikke kuiten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope..geen progressie hier!
Bijvoorbeeld

Yup.

@Alfadhir heitirDus mijn vraag nu: Hoe focus je maximaal op rhomboids en welke oefening adviseren jullie hiervoor?
![]()
Helaas..eergister 84..vanmorgen 82.5kg..met zwembandMarvin is toch aardig bezig?
Ik dacht dat ie al 84 !!!! kg weegt![]()
Deze is ook wel goed te doen Marv....onderin paused!!
Die moet ik even opzoeken!Alle oefeningen die de schouderbladen naar elkaar trekken belasten de rhomboid maar imo zijn shrug bewegingen beter dan normale rows.
Dus ipv low pully row, low pully shrugs, enz

Dus ik ben benieuwd wat jouw fysio nog aan tips kan geven.....Klopt, daar had ik in eerste instantie ook gekeken..Zie bij Fox straks
Moet toch @Robke78 wel een beetje gelijk geven. Zie bij https://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt#Rhomboids dat ze geen enkele isolatie oefening kunnen noemen, maar verwijzen naar algemene rug en lat en posterior delt oefeningenDus ik ben benieuwd wat jouw fysio nog aan tips kan geven.....

)

(Een extra apenkop had ik wel verdiend..toch weer eens gesquat en deadlifts gedaan)

Volgens mij had je het zelfde apparaat gedaan als ik, ik vond het wel opmerkelijk dat de 23 kg hier, zo veel makkelijker en soepeler ging dan mijn pussiegewicht van 20 kg op het bankje thuis

ik heb het nog geprobeerdMeeting bij Fox was top. Wel weer alleen getraind, want ja..wie wil er nu met mij trainen![]()

Wel weer alleen getraind, want ja..wie wil er nu met mij trainen![]()

Ja, dat heb ik zelf ook een beetje gemist.Je had gerust even naar het DL-platform kunnen komen voor wat pull geweld met @Beowulf @basmca @lloydatoni en mezelf![]()
Zijn jullie wel even lekker bezig geweest?Ja, dat heb ik zelf ook een beetje gemist.Zijn jullie wel even lekker bezig geweest?

Ja hoor, ik heb me wel vermaakt met de hoeveelheid apparaten die in zo'n goeie gym staan:Zeker, was leuk om even met ander materiaal te trainen en we hebben flink ons best gedaan
Jullie hebben het ook goed naar je zin gehad geloof ik?
Klopt, dat apparaat inderdaad. Stabiele overbrenging en mogelijk een katrol hier en daar scheelt wel natuurlijk.Was idd weer gezellig!
Volgens mij had je het zelfde apparaat gedaan als ik, ik vond het wel opmerkelijk dat de 23 kg hier, zo veel makkelijker en soepeler ging dan mijn pussiegewicht van 20 kg op het bankje thuis
ik heb het nog geprobeerd![]()

Dan moesten jullie steeds plates eraf halenJe had gerust even naar het DL-platform kunnen komen voor wat pull geweld met @Beowulf @basmca @lloydatoni en mezelf![]()

Vast wel denk..Ja, dat heb ik zelf ook een beetje gemist.Zijn jullie wel even lekker bezig geweest?
Zeker, was leuk om even met ander materiaal te trainen en we hebben flink ons best gedaan
Jullie hebben het ook goed naar je zin gehad geloof ik?
Zo maar eens de logjes bijlezen!Ja hoor, ik heb me wel vermaakt met de hoeveelheid apparaten die in zo'n goeie gym staan:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/neets-kracht-train-log.372993/page-437#post-10165882