XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Marvin is toch aardig bezig?
Ik dacht dat ie al 84 !!!! kg weegt :trollface:

Dus mijn vraag nu: Hoe focus je maximaal op rhomboids en welke oefening adviseren jullie hiervoor?

%20scapulae%20Deltoid%20Rhomboid%20minor%20Infraspinatus%20Latissimus%20dorsi%20Rhomboid%20major.jpg
@Alfadhir heitir

Deze is ook wel goed te doen Marv....onderin paused!!

Alle oefeningen die de schouderbladen naar elkaar trekken belasten de rhomboid maar imo zijn shrug bewegingen beter dan normale rows.

Dus ipv low pully row, low pully shrugs, enz

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.930
Marvin is toch aardig bezig?
Ik dacht dat ie al 84 !!!! kg weegt :trollface:
Helaas..eergister 84..vanmorgen 82.5kg..met zwemband

En dat terwijl ik gister nog mijn best heb gedaan met wat snoepjes snaaien en shit..
:thumbs:

Deze is ook wel goed te doen Marv....onderin paused!!

Hmm..eens checken..
Alle oefeningen die de schouderbladen naar elkaar trekken belasten de rhomboid maar imo zijn shrug bewegingen beter dan normale rows.
Dus ipv low pully row, low pully shrugs, enz
Die moet ik even opzoeken!

Vandaag de DBB meet bij Fox. En deze keer besloten niet in de ochtend al te gaan trainen. Moet daar benen trainen, dus hoop dat ik me een beetje tussen alles buffels door kan bewegen daar en dat niet alles bezet is..enfin..mijn innerlijke autist heeft het zwaar vandaag..

Andere gym, ander tijdstip en dan ook mijn eetritme naar de maan, omdat de vrouw ineens om 12uur moest beginnen met werken. Nu dus al honger te lijden en te bedenken hoelaat ik weer wat ga eten..

Voeding zaterdag 09-03-2019:
8:00 Blikje Nocco peer
9:00 2 bruine bolletjes + ham + ei + 2 koppen koffie + klein beetje aardbei/sinaasappelsap
11:30 50g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen
14:00 Crunchy protein bar (XXL) + grapefruit
Pre-workout: 1.5 scoop Psycho
Intra-workout: 12g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
18:30 Snackbar (Friet mayo, mexicano pinda & frikandel speciaal waarschijnlijk)
20:00 25g protein milkshake (XXL) + 150ml melk (#zuivelisdeduivel) + ijsklonten
20:30-.. Housewarming..

??Kcals, E/K/V: geen idee?

Zie bij Fox straks :)
Moet toch @Robke78 wel een beetje gelijk geven. Zie bij https://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt#Rhomboids dat ze geen enkele isolatie oefening kunnen noemen, maar verwijzen naar algemene rug en lat en posterior delt oefeningen :p Dus ik ben benieuwd wat jouw fysio nog aan tips kan geven.....

• #40.932
  • #40.933
Meeting bij Fox was top. Wel weer alleen getraind, want ja..wie wil er nu met mij trainen:roflol:

En uiteraard jammer dat ik niet mee kon eten. Maar goed, het was hoe dan ook weer gezellig om wat forumleden weer gezien en/of gesproken te hebben:thumbs:

De training voor zover ik het nog weet..

Legs:
Lying legcurl:
4 sets

Front squat:
40kg: 12 (warmup)
60kg: 12, 12, 12 (voelt best prima..)
80kg: 3, 3 (en toen vond ik het wel best:roflol:)

SLDL/RDL:
60kg: 12
80kg: 10
100kg: 8, 8, 8

Incline legpress (plate-loaded):
60-160kg: 4 sets

Hacksquat:
20-60kg: 3 sets

Sissy squat:
Bw: 3 sets

Smith calfraise:
60kg: 15
100kg: 15, 12, 12
130kg: 10, 10 (prima zo!)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Een extra apenkop had ik wel verdiend..toch weer eens gesquat en deadlifts gedaan)

@XXL Nutrition wederom bedankt voor de sponsoring! Topbedrijf! Mooie nieuwe shaker, crunchy protein bar, protein milkshake & een handdoek:D:D

• #40.934
  • #40.940
Was idd weer gezellig!

Volgens mij had je het zelfde apparaat gedaan als ik, ik vond het wel opmerkelijk dat de 23 kg hier, zo veel makkelijker en soepeler ging dan mijn pussiegewicht van 20 kg op het bankje thuis :)

ik heb het nog geprobeerd :p
Klopt, dat apparaat inderdaad. Stabiele overbrenging en mogelijk een katrol hier en daar scheelt wel natuurlijk.
Ik ben ook wel een beetje een loner wat trainen betreft..had natuurlijk zelf ook iemand kunnen vragen mee te doen..

Hoe dan ook..ik heb weer eens flink spierpijn in mijn benen..:o

Je had gerust even naar het DL-platform kunnen komen voor wat pull geweld met @Beowulf @basmca @lloydatoni en mezelf :P
Dan moesten jullie steeds plates eraf halen:roflol:

Ja, dat heb ik zelf ook een beetje gemist. ;) Zijn jullie wel even lekker bezig geweest?
Vast wel denk..
Zeker, was leuk om even met ander materiaal te trainen en we hebben flink ons best gedaan :)
Jullie hebben het ook goed naar je zin gehad geloof ik?
:thumbs:

Ja hoor, ik heb me wel vermaakt met de hoeveelheid apparaten die in zo'n goeie gym staan:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/neets-kracht-train-log.372993/page-437#post-10165882
Zo maar eens de logjes bijlezen!

Gister nog rug getraind, maar training was niet echt log waardig. Slechte focus, en had eigenlijk gewoon geen zin.

Qua voeding..

Voeding zondag 10-03-2019:
7:00 2 koppen koffie
7:45 1 kop koffie
Pre-workout: 1 scoop sterrenstof
Intra-workout: 20g BCAA + glutamine (Syntech)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
11:00 3 kleine broodjes (~150g) + 110g rosbief + pindakaas + gebakken ei & grilham + 1 kop koffie + multivit & vit D
* Middagdutje *
16:00 50g protein milkshake (XXL) + 4 snoepjes
17:30 Wok2Go, Masalla curry chicken met noodles & 1 sprinroll + saus
19:00 Kleine popcorn + cola zero vanilla
21:00 Passion fruit malibu + spa rood (geen succes, waar haal je Soda water??)

E/K/V: geen idee

Vandaag had ik strafcardio willen/moeten doen...maar ja, ik eet zoveel snoep dat ik inmiddels zelf van suiker ben..en het regent vandaag met teringveel wind

https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Gouda/4057863

Enfin..dus enkel de voeding..

Voeding, maandag 11-03-2019:
7:00 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 1 kop koffie
11:00 50g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 110g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
18:15 ~325g Opgebakken aardappels + 150g kipburger (musclemeat) + ~200g groente (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1725kcals, E/K/V = 195g (45%) / 90g (20%) / 70g (35%)

Terug
Naar boven