AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.061
Is wel geen NP.. maar testers voor samples genoeg hier op het forum :roflol:

;) ... ik hou dat in gedachte. Bij keuzes die redelijk wat impact hebben bij ons ga ik dat zeker aanbieden hier. Zitten nog wat producten in de ontwikkelfase en kom ik op terug. Voor een smaak van de pudding is dat niet echt nodig omdat het hier om een smaak gaat en niet om een totaal nieuw product waar veel meer bij komt kijken.

• #39.063
Toen jullie het nog als sample verkochten kocht ik regelmatig van alle smaken een paar zakjes. Zo’n pot van 1000 gram is best veel als je af en toe eens pudding maakt.

Ja snap ik. Daarom lijken me kleinere potten beter ;) Samples zijn bedoelt als samples om het product aan te prijzen en niet direct als alternatief voor een pot.

;) ... ik hou dat in gedachte. Bij keuzes die redelijk wat impact hebben bij ons ga ik dat zeker aanbieden hier. Zitten nog wat producten in de ontwikkelfase en kom ik op terug. Voor een smaak van de pudding is dat niet echt nodig omdat het hier om een smaak gaat en niet om een totaal nieuw product waar veel meer bij komt kijken.
Da's nou jammer... :o

Maar begrijpelijk...

Zitten jullie in elke jumbo? Gefeliciteerd daarmee:)

• #39.066
Zitten jullie in elke jumbo? Gefeliciteerd daarmee:)

We zitten niet in elke Jumbo maar wel in steeds meer franchisevestigingen van Jumbo. We zijn begonnen met 1 Jumbo en die was erg tevreden, dat heeft zich rondgepraat en er melden zich er steeds meer.
Komt dan een hele kopstelling vol met producten. Vandaag weer 1 gereed gemaakt ;)

We zitten niet in elke Jumbo maar wel in steeds meer franchisevestigingen van Jumbo. We zijn begonnen met 1 Jumbo en die was erg tevreden, dat heeft zich rondgepraat en er melden zich er steeds meer.
Komt dan een hele kopstelling vol met producten. Vandaag weer 1 gereed gemaakt ;)
ben benieuwd wat René, kun je vertellen welke producten?

ben benieuwd wat René, kun je vertellen welke producten?
Check hun story op insta

O wacht

IMG-20200511-WA0015.jpg

Makkelijker kannie :D

Ik moet naar de verkopen laten kijken. De pudding is wel lekker maar de verkoop valt wat tegen. Mogelijk is de verpakking te groot en moeten we naar 500 gram bijvoorbeeld. Dat het sneller gekocht wordt. Heb Pistache samples opgevraagd, wie weet ;)
Ik vind 500 gram wel weinig juist maargoed , ben benieuwd naar pistache

Hoe kunnen we het bij onze lokale Jumbo krijgen? Heeft er om vragen zin?

Terug
Naar boven