Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.021
Denk dat die snel wordt gedeeld met niet DBB leden, en al snel 'misbruikt' wordt
Het is tegen onze visie om langlopende kortingscodes te verspreiden, we vinden het een devaluatie van je merk. Heb wel gesproken dat we binnenkort een mooie actie houden voor alleen DBB leden. Die is dan een week geldig. Ben even in gesprek met de admin hierover.

Geen dank jongens 😌

En weer een goodiebag voor alle leden die naar de forum meet komen, thanks @XXL Nutrition :D

• #41.024
En weer een goodiebag voor alle leden die naar de forum meet komen, thanks @XXL Nutrition :D
Graag gedaan! geef even een dag of 5 van te voren door hoeveel er komen en waar het spul naar toe gestuurd kan worden :lifter:

Het is tegen onze visie om langlopende kortingscodes te verspreiden, we vinden het een devaluatie van je merk. Heb wel gesproken dat we binnenkort een mooie actie houden voor alleen DBB leden. Die is dan een week geldig. Ben even in gesprek met de admin hierover.
Zou echt super zijn! Mede een reden dat jullie een van de betere (beste) zijn in service en kwaliteit!!

Gave bak 👌🏼 en bent een flinke kast Rene :flexbiceps:

Is vloggen niks voor jou rene? :P

Je leeft een boeiend leven, hebt mooie spullen, ziet er goed uit. Genoeg content lijkt me? :p

• #41.032
Ik zie het al helemaal voor me: “yoooow goed dat je kijkt, dit is René van XXL nutrition. Vergeet niet op het duimpje te drukken en je te abonneren en gebruik nu code VLOG10 voor een dikke korting”.
Geintje. Wanneer komt er een keer een rondleiding achter de schermen voor DBB leden? 😍

• #41.035
Ik zie het al helemaal voor me: “yoooow goed dat je kijkt, dit is René van XXL nutrition. Vergeet niet op het duimpje te drukken en je te abonneren en gebruik nu code VLOG10 voor een dikke korting”.
Geintje. Wanneer komt er een keer een rondleiding achter de schermen voor DBB leden? 😍
ja eigenlijk een top idee! meet, shake @ greet :D

Ga het even met de Mods bespreken

Klinkt wel als een topidee tbh :D

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven