Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Prima shape nog rene;)

• Like
Waarderingen: Onit
Wil een paar zakken van 4 kg whey aanschaffen.
Maar is nu al een aantal keer gebeurt dat ik bestel en even later een mooie kortingsactie is.
Staat er 1 in de planning? Of pas met Black friday?

Ondanks dat ik laatst erg verschoot van de prijzen van whey tegenwoordig. Toch maar een bestelling geplaatst.
Laatste keer dat ik iets kocht was het 2.5 kilo whey pro antium van de ronny coleman serie. 2.5 kilo voor 45 euro of zo was het destijds.

Ondanks dat ik laatst erg verschoot van de prijzen van whey tegenwoordig. Toch maar een bestelling geplaatst.
Laatste keer dat ik iets kocht was het 2.5 kilo whey pro antium van de ronny coleman serie. 2.5 kilo voor 45 euro of zo was het destijds.
Tegenwoordig OF beginnen om je whey te kunnen betalen :treuren::sad:

Maar is nu al een aantal keer gebeurt dat ik bestel en even later een mooie kortingsactie is.
Of je koopt gewoon en slaat groter in als er een actie komt

Ik kwam juist kijken in deze topic om te zien of er een actie was want ik wou ook bestellen :roflol:

• Like
Waarderingen: Boca
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.075
Verwacht dat die tijden niet meer terug gaan komen, prijzen lijken wel wat te gaan zakken. Perfect whey protein hebben we weer iets in prijs kunnen laten zaken. Hopelijk later ook de andere whey soorten die we hebben.
Komende week komt er een kortingsactie via de email alleen voor DBB leden ;)

Verwacht dat die tijden niet meer terug gaan komen, prijzen lijken wel wat te gaan zakken. Perfect whey protein hebben we weer iets in prijs kunnen laten zaken. Hopelijk later ook de andere whey soorten die we hebben.

n2r0q97.png

Moet ik daarvoor iets aantikken?

Hoppatee superrr!!

Hoi René, wat is de reden dat best een aantal smaken whey delicious (waaronder bosvruchten die ik altijd bestel) al lange tijd niet meer in 2,5kg verkrijgbaar zijn? 1kg vs. 2,5kg scheelt toch best wel in prijs per kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.080
Hoi René, wat is de reden dat best een aantal smaken whey delicious (waaronder bosvruchten die ik altijd bestel) al lange tijd niet meer in 2,5kg verkrijgbaar zijn? 1kg vs. 2,5kg scheelt toch best wel in prijs per kg.
We zijn gestopt met de 2,5kg verpakkingen van de smaken waarvan we er relatief weinig vraag meer naar was. Dat ging om zulke lage aantallen dat we er geen palletplek voor wilden reserveren. We hebben schaarste met grondlocaties om de orders uit te picken en hebben alle plekken hard nodig. En dan het liefst voor iets waar veel vraag naar is.

Terug
Naar boven