- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
levert TNT eigenlijk ook in belgie op zaterdag? heb nog nooit iets ontvangen op zaterdag... er is namelijk een pakje onderweg voor mij maar doordat ze gisteren en vandaag niet werken heb ik nog steeds niks ontvangen...
Wordt denk maandag....omdat er zaterdag in Belgie niet uitgeleverd wordt..
TNT Express is uw partner voor alle diensten op het gebied van expresverzending en logistiek. Voor al uw distributiezaken bieden wij de juiste oplossing. Of het nu gaat om een zending op de snelste manier van A naar B brengen of om een totale supply chain solution voor u uit te stippelen.Bij TNT Express bent u steeds aan het juiste adres voor al uw dringende import-en exportzendingen van documenten, pakketten en vracht... 24 uur per dag, 7 dagen op 7.
Dit stukje tekst zegt natuurlijk niets.dank u voor de moeite, nu hoef ik morgen niet te wachten... je bent een schat...

TNT Express is uw partner voor alle diensten op het gebied van expresverzending en logistiek. Voor al uw distributiezaken bieden wij de juiste oplossing. Of het nu gaat om een zending op de snelste manier van A naar B brengen of om een totale supply chain solution voor u uit te stippelen.Bij TNT Express bent u steeds aan het juiste adres voor al uw dringende import-en exportzendingen van documenten, pakketten en vracht... 24 uur per dag, 7 dagen op 7.
Rene,
Ik gebuik nu Whey Protein Instant aardbei, goed spul en mijn emmertje is helaas leeg. Nu zag ik dat je sindskort ook Whey Isolaat verkoopt. Wordt dit net zo snel opgenomen als de instant versie? (ik neem dan de neutrale smaak)
Dit stukje gaat over TNT expres dat is de koeriersdienst van TNT dan kan je pakjes zelf op tijdstip laten bezorgen.. zondagavond om 20.00 vraag alleen niet wat de kosten dan zijn. Wij verzenden met TNT post die de leveringen naar Belgie uitbesteed aan DPD. In 90% van de gevallen wordt er dan uitgeleverd de dag na verzenden (snel dus) maar niet op zaterdag en zondag.
rene
heb juist dikke pech dan dat ze donderdag, vrijdag, zaterdag en zodag niet leveren hmmm...