MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

TNT levert toch helemaal niet in België?

TNT Express is uw partner voor alle diensten op het gebied van expresverzending en logistiek. Voor al uw distributiezaken bieden wij de juiste oplossing. Of het nu gaat om een zending op de snelste manier van A naar B brengen of om een totale supply chain solution voor u uit te stippelen.Bij TNT Express bent u steeds aan het juiste adres voor al uw dringende import-en exportzendingen van documenten, pakketten en vracht... 24 uur per dag, 7 dagen op 7.

TNT Express is uw partner voor alle diensten op het gebied van expresverzending en logistiek. Voor al uw distributiezaken bieden wij de juiste oplossing. Of het nu gaat om een zending op de snelste manier van A naar B brengen of om een totale supply chain solution voor u uit te stippelen.Bij TNT Express bent u steeds aan het juiste adres voor al uw dringende import-en exportzendingen van documenten, pakketten en vracht... 24 uur per dag, 7 dagen op 7.

:rolleyes: Dit stukje tekst zegt natuurlijk niets.

dank u voor de moeite, nu hoef ik morgen niet te wachten... je bent een schat...

Geen dank hoor. :p

zal enkel geldig zijn in nederland dan... het pakje is maandagmorgen de deur uit gegaan... en wat ze hierboven vermelden zijn gwoon verkooppraatjes... de realiteit is altijd anders...

Niet?

7 dagen op 7 dagen...

Dus weekend ook...

Vond het op site van tnt belgie Eyez

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.213
Rene,

Ik gebuik nu Whey Protein Instant aardbei, goed spul en mijn emmertje is helaas leeg. Nu zag ik dat je sindskort ook Whey Isolaat verkoopt. Wordt dit net zo snel opgenomen als de instant versie? (ik neem dan de neutrale smaak)

Whey isolaat is nog sneller van opname, of dat ook beter is daar zijn verschillende therorieen over.

Wel raar dat ze gewoon liegen, of is TNT iets anders dan ofzo.

TNT express

sorry, maar bewerk knop doet het niet bij mij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.216
Dit stukje gaat over TNT expres dat is de koeriersdienst van TNT dan kan je pakjes zelf op tijdstip laten bezorgen.. zondagavond om 20.00 vraag alleen niet wat de kosten dan zijn. Wij verzenden met TNT post die de leveringen naar Belgie uitbesteed aan DPD. In 90% van de gevallen wordt er dan uitgeleverd de dag na verzenden (snel dus) maar niet op zaterdag en zondag.

rene

Dat dacht ik al Rene,

achja paar dagen wachten kan geen kwaad :P

Dit stukje gaat over TNT expres dat is de koeriersdienst van TNT dan kan je pakjes zelf op tijdstip laten bezorgen.. zondagavond om 20.00 vraag alleen niet wat de kosten dan zijn. Wij verzenden met TNT post die de leveringen naar Belgie uitbesteed aan DPD. In 90% van de gevallen wordt er dan uitgeleverd de dag na verzenden (snel dus) maar niet op zaterdag en zondag.

rene

heb juist dikke pech dan dat ze donderdag, vrijdag, zaterdag en zodag niet leveren hmmm...

Terug
Naar boven