MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

goedenavond :D

rene ik heb ff een vraag?? misschien beetje dom maargoed! ik had vanmiddag 2 lipo 6 op en denk een 3 kwartier later 1 CLA, groene thee, L-caritine cap op van olymp. nu werd ik me toch een partij paranoide er van haha. stond te shaken. zit er in die groene thee extract ook caffeine? misschien dat het een beetje teveel dan was voor mij. want van de week had ik nergens last van met alleen lipo6. wel een energie boost natuurlijk. maar dit werd me iets teveel! ik hoor het wel, bedankt alvast!!

rene ik heb ff een vraag?? misschien beetje dom maargoed! ik had vanmiddag 2 lipo 6 op en denk een 3 kwartier later 1 CLA, groene thee, L-caritine cap op van olymp. nu werd ik me toch een partij paranoide er van haha. stond te shaken. zit er in die groene thee extract ook caffeine? misschien dat het een beetje teveel dan was voor mij. want van de week had ik nergens last van met alleen lipo6. wel een energie boost natuurlijk. maar dit werd me iets teveel! ik hoor het wel, bedankt alvast!!

Ik meen van wel....

Ik denk dat de groene thee en de caffeine van de lipo-6 elkaar versterken. (in ieder geval qua vetverbranding). Ik denk niet dat de groene thee dusdanig veel caffeine bevat dat je dat zou merken (450 mg waarvan 78% polyphenolen... blijft niet veel over voor caffeine, max 22% :))

http://www.ergogenics.org/supplement9.html#3

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.231
Ik dacht dat in groene thee altijd (een soort van) caffeine zat :dunno:

ja in groene thee zit cafeïne... ik had gelezen dat er evenveel in zit als in een sterk koppie koffie...

okay bedankt voor de uitleg! maar ik kan dus gewoon verder flippen, of is dat niet echt gezond?

Ik slaap met 5 RPM pillen op....

Ik neem nu R4W en daar zit Cafeïne in getrokken van groene thee.... its a fact....

je bent gewoon niet super gevoelig voor caff

ja in groene thee zit cafeïne... ik had gelezen dat er evenveel in zit als in een sterk koppie koffie...

"Groene Thee heeft aanzienlijk minder caffeïne dan koffie. Daar waar koffie een directe stoot van hyperactiviteit, trillende handen, incontinentie en irritatie veroorzaakt, wordt de caffeïne in de Groene Thee langzamer opgenomen, wat een gelijkmatige, voedende energie geeft in plaats van de beruchte 'pieken en dalen' van de koffie."

Die Walden Farms Spicey BBQ Sauce is echt goed bij een stukje kip!! :thumbs:

En die Pancake Syrup is ook echt super! (gooi 't door m'n havermout)

Terug
Naar boven