- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer krijg je die binnen? Misschien wacht ik nog even dan met bestellen.
Is dat pas vanaf een aantal bestellingen of als de naam jullie aanstaat 
Wanneer krijg je die binnen? Misschien wacht ik nog even dan met bestellen.
Zit gelijk ook even voor een creatine te kijken:
- Creatine Monohydraat
of
- NitroCrea?
Bij deze staat:
Neem één dosering 30 tot 60 minuten voor de training. Neem de andere dosering direct na de training of bij het ontbijt. Neem op niet trainingsdagen de doseringen met een minimale tussenpose van 8 uur.
Ik gebruik ook de DextroJuice van XXL, is gewoon te combineren toch? Of dat een beetje teveel van het goede?
Een half uur na de DextroJuice neem ik normaliter een eiwitshake, ook geen probleem lijkt me?
En hoe dan te gebruiken, zoals ik boven beschreef?
In mijn geval 's ochtends of 's middags de whey instant, 's avonds trainen en daarna dextro juice (heb ik nog staan) en daarna de protein 80?

hoi rené hebt u ook caffeine tabs in uw assortiment?

hoi rené hebt u ook caffeine tabs in uw assortiment?

Is het mogelijk dat bij bestelling 12818 nog 2x WheyMaxx wordt meegeleverd? Heb al een email verstuurd naar het info email adres hierover. Indien niet mogelijk dan wacht ik wel tot een volgende bestelling![]()

whey >> snelle opname : voor en/of na de training en/of bij het ontbijt.
protein 80 >> geleidelijke opname : ideaal voor het slapen gaan.
Ik denk dat je hieruit voor jezelf wel kan bepalen wat je nodig hebt..![]()

Direct na de training whey en een uur later voor ik ga slapen protein 80, lijkt mij beetje overdreven..![]()
vraag aan XXl nutrition: heb vit b12 besteld, dosering,voor de training 1 tablet.
op niet trainingsdagen geen inname, ik neem het ook ivm eetlustopwekkende effect, werkt die 1 tablet ook door op niet trainingsdagen of moet ik op niet trainingsdagen ook innemen? zo ja, welk tijdstip is dan de beste? zonee: hoelang werkt zo'n tablet door?
heb ook de vraag gesteld aan René en die zegt mij om enkel in te nemen voor de training. Op niet trainingsdagen niet innemen.
Neem het nu al twee weken maar merk er helemaal niks van.