Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

"Groene Thee heeft aanzienlijk minder caffeïne dan koffie. Daar waar koffie een directe stoot van hyperactiviteit, trillende handen, incontinentie en irritatie veroorzaakt, wordt de caffeïne in de Groene Thee langzamer opgenomen, wat een gelijkmatige, voedende energie geeft in plaats van de beruchte 'pieken en dalen' van de koffie."

dus dat verklaard de niet zenuwachtige energie rush van RPM en R4W in tegenstelling to N.O.Xplode en N.O. Shotgun....

en brutez je hebt gelijk... :D

kop thee - 30 mg cafeïne

kop koffie - 75 mg cafeïne

glas cola - 35 mg cafeïne

Voor mij is de CCG écht een blijvertje, super product, mss iets duurder dan een normale gainer, maar dit is toch een topper, voor mij NIKS anders meer als gainer!

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan bij jullie, is nog op de dag zelf van mn rekening gegaan. Ik heb sindsdien niets meer van jullie nog gehoord. Is de betaling toegekomen? Is mijn pakje ondertussen onderweg?

Is mijn eerste bestelling via jullie site

groeten

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan bij jullie, is nog op de dag zelf van mn rekening gegaan. Ik heb sindsdien niets meer van jullie nog gehoord. Is de betaling toegekomen? Is mijn pakje ondertussen onderweg?

groeten

aangezien het donderdag en vrijdag feestdagen waren zal het zeker morgen toekomen... duurt altijd dagje langer voor ons belgen ;)

...

Laatst bewerkt:
heb net Stack RPM & DRIVE + een vetmeter besteld. Die zijn aan de beurt zodra mijn halve pot megagrow op is ;)

Jammer dat ik pas zo laat kon bestellen, komt niet meer de volgende dag als het goed is als je niet voor 15:00 besteld. Heb goede verhalen over rpm en drive gelezen vandaar dat ik het ook even ga proberen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.248
Hallo,

groeten

Mail even naar info@xxlnutrition.nl.. maar woensdag en donderdag waren vrije dagen in NL. Dan is je pakje waarschijnlijk vrijdag weg gegaan en zou er al moeten zijn ja :D

rene

• #4.249
Vraagje aan Rene (of iemand anders die kan antwoorden)

Heeft het zin de Animal M-Stack te gebruiken in de cut?
Gezien de eigenschappen is het misschien goed te gebruiken omdat het afbraak van spierweefsel tegengaat, eveneens levert het een verhoogd metabolisme (ook mooi meegenomen).

Wat denk je ervan? Doen - of laten ?

En 2e vraag, wanneer mn cut is afgelopen ben ik van plan die triple stack van Gaspari te nemen .. is dit echt de moeite waard? Heeft iemand hier ervaring met novodex? -> linkje xxl http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=234

Thanks!

1> ja die M-stack hoor ik best goede dingen over.. maar zelf geen ervaring
2> novedex zou ik alleen nemen als je een AAS kuur gehad hebt .. in de nakuur anders niet.

rene

Goede avond,

Zit te kijken naar de eiwitten van XXL

Zie op de site veel positieve verhalen over de Whey Protein Instant en de Protein 80.

Wat raden jullie aan? Deze twee producten samen gebruiken, bijvoorbeeld de whey instant overdag/voor de training en de protein 80 voor het slapen gaan (ik train ong. tot 8/9 's avonds)? Of is het geen probleem om de whet instant bijv. 2x per dag te gebruiken?

p.s. heeft iemand de trainingshandschoentjes van Olimp al gebruikt?
(http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=326)

• #4.251
ik zou je dan de whey en pro80 aanraden.. die kan je samen kopen en heb je toch bulk voordeel.. alleen bij xxl :D

en die gloves zijn echt wel degelijke kwaliteit..

Goede avond,

Zit te kijken naar de eiwitten van XXL

Zie op de site veel positieve verhalen over de Whey Protein Instant en de Protein 80.

Wat raden jullie aan? Deze twee producten samen gebruiken, bijvoorbeeld de whey instant overdag/voor de training en de protein 80 voor het slapen gaan (ik train ong. tot 8/9 's avonds)? Of is het geen probleem om de whet instant bijv. 2x per dag te gebruiken?

p.s. heeft iemand de trainingshandschoentjes van Olimp al gebruikt?
(http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=326)

ik zou je dan de whey en pro80 aanraden.. die kan je samen kopen en heb je toch bulk voordeel.. alleen bij xxl :D

en die gloves zijn echt wel degelijke kwaliteit..

En hoe dan te gebruiken, zoals ik boven beschreef?

In mijn geval 's ochtends of 's middags de whey instant, 's avonds trainen en daarna dextro juice (heb ik nog staan) en daarna de protein 80?

...

Laatst bewerkt:
zouden jullie Ultimate NOX PUMP Formula aanraden in de cut????? +/- 2400 kcal

• #4.255
zouden jullie Ultimate NOX PUMP Formula aanraden in de cut????? +/- 2400 kcal

Als je in de cut zit wordt je pomp tijdens het trainen echt minimaal, een NO product kan je dan wel helpen omdat wat terug te krijgen. Maar de pomp is natuurlijk nooit zo groot als dan je dik in de voeding zit.

Nox pump zal je meer energie geven en drive om te trainen en daarbij meer pomp en kracht.

Ik vind Nox pump tot nu toe echt de beste van de preworkout supps samen met supercharge.

Maar ook krijgen Nos Ester van GetDiesel, die komt maandag.. 47,50 (introductieprijs) voor 1080 gram. en dat is ook echt knallen!

Moet binnenkort weer whey halen, bijna op die van mij.

Denk dat ik beter instant en 80 kan bestellen ofniet?

Heb zuivel eruit gegooid dus nu drink ik voor het slapen gaan nog een shake, lijkt me handiger om dan voor hbet slapen gaan whey80 drink?

• #4.259
ja pro80 voor het slapen is beter.... we krijgen straks ook een nightprotein maar die is wel wat duurder 27,50 per kg.. die geef eiwit af gedurende 7 uur. Casseine miscellar.

Moet binnenkort weer whey halen, bijna op die van mij.

Denk dat ik beter instant en 80 kan bestellen ofniet?

Heb zuivel eruit gegooid dus nu drink ik voor het slapen gaan nog een shake, lijkt me handiger om dan voor hbet slapen gaan whey80 drink?

Wanneer krijg je die binnen? Misschien wacht ik nog even dan met bestellen.

Terug
Naar boven