MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

oké...zal het eens proberen.

Bedankt René

Rene, meen ik mijj te herinneren dat je nog meer t-shirten ging indoen? Zo ja, wanneer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.284
Rene, meen ik mijj te herinneren dat je nog meer t-shirten ging indoen? Zo ja, wanneer?

ja we zijn bezig met XXL shirts .. prints en teksten..

en universal belooft van alles maar komt niets na.. ik bel ze weer even zo.

ik heb liever dat ze zeggen ja over 3 weken dat steeds mooi weer spelen ja gaat morgen weg. daar heb ik een schijthekel aan..
:mad:

Over B12. Ik zou eerder inject nemen, want ik krijg me daar toch een klap energie van...mijn trainingmaatje word er gek van hahaha. Die tabletjes van wat voor merk dan ook heb ik nooit wat van gemerkt.

• #4.287
Over B12. Ik zou eerder inject nemen, want ik krijg me daar toch een klap energie van...mijn trainingmaatje word er gek van hahaha. Die tabletjes van wat voor merk dan ook heb ik nooit wat van gemerkt.

heb je ook zuigtabletten gebruikt dan? want die werken over het algemeen toch goed . gewone tabs die werken inderdaad zeer slecht..

rene

Ik heb idd een keer zuigtabletjes gehad die je onder de tong kon leggen, maar heb absoluut niet ervaren als wat ik nu doe met b12 inject. Maar eerlijk is eerlijk, misschien liep ik toen al wel over van de energie.

Ik ga s even kijken naar die bf meter van je.

Nou, dat is niet eens een slecht idee want weet zo niet eens waar ik moet meten. Maar dat zal wel ergens te vinden zijn. Vind het nog duur voor een plastic dingetje eigenlijk. :O

• #4.292
Nou, dat is niet eens een slecht idee want weet zo niet eens waar ik moet meten. Maar dat zal wel ergens te vinden zijn. Vind het nog duur voor een plastic dingetje eigenlijk. :O

:thumbs: komt goed .. zie je wel ik zit vol met goede ideeen!!

De meeste fatmeters zijn trouwens duurder... en minder precies.

Ja. Dat is waar.

Zal t vanavond op de sportschool nog wel even vragen, of ze t daar ook doen. Lijkt me wel eigenlijk. Ben gewoon nieuwsgierig en ik vind het wel iets makkelijks om daardoor ook vooruitgang te zien.

ja we zijn bezig met XXL shirts .. prints en teksten..

en universal belooft van alles maar komt niets na.. ik bel ze weer even zo.

ik heb liever dat ze zeggen ja over 3 weken dat steeds mooi weer spelen ja gaat morgen weg. daar heb ik een schijthekel aan..
:mad:

Universal is te erg bestelde via hun sups betaald via ideal willen ze me 10 dagen laten w8ten??? hun weten niet eens hoe ze hun boekhouding moeten doen

Komen er dan ook van die hempjes voor vrouwen? Dat zou leuk zijn!

Dus strak halterhempje ofzo. Geen top alleen, want met blote buik trainen is vaak not done.

hier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....

hmmm Rene zou het zo kunnen zijn dat de purple wrath niet zo goed oplost?? ik meng die met x-targo ;bcaa poeder en glutamine en dan lost ie niet op deze mix word trouwens roodachtig:D

denk dat het aan de purple ligt want de andere mix is xtargo;bcaa;glutamine die word mooi oranje-geel trouwens:D en dat lost wel goed op dus daarom

maar verder maakt mij dat niet uit ik drink gewoon door;) het lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoiets

• #4.298
Komen er dan ook van die hempjes voor vrouwen? Dat zou leuk zijn!

Dus strak halterhempje ofzo. Geen top alleen, want met blote buik trainen is vaak not done.

ja ik snap wat je bedoelt.. een strak hempje van lycra ofzo... ja die wil ik ook gaan toevoegen maar van xxl dan... ..

volgende week ga ik daar serieus mee aan de gang.

rene

• #4.299
hier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....

hmmm Rene zou het zo kunnen zijn dat de purple wrath niet zo goed oplost?? ik meng die met x-targo ;bcaa poeder en glutamine en dan lost ie niet op deze mix word trouwens roodachtig:D

denk dat het aan de purple ligt want de andere mix is xtargo;bcaa;glutamine die word mooi oranje-geel trouwens:D en dat lost wel goed op dus daarom

maar verder maakt mij dat niet uit ik drink gewoon door;) het lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoiets

BCAA poeder lost nooit goed op een denk purple wraath ook best moeilijk maar dat weet ik niet zeker.

ze is benieuwd wat er voor hempjes komen ..

Terug
Naar boven