Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene, meen ik mijj te herinneren dat je nog meer t-shirten ging indoen? Zo ja, wanneer?

en anders maak je een mix van je shake is ook niets mis mee dus whey en proteine 80 bij elkaar probleem opgelost
Over B12. Ik zou eerder inject nemen, want ik krijg me daar toch een klap energie van...mijn trainingmaatje word er gek van hahaha. Die tabletjes van wat voor merk dan ook heb ik nooit wat van gemerkt.

Nou, dat is niet eens een slecht idee want weet zo niet eens waar ik moet meten. Maar dat zal wel ergens te vinden zijn. Vind het nog duur voor een plastic dingetje eigenlijk. :O
ja we zijn bezig met XXL shirts .. prints en teksten..
en universal belooft van alles maar komt niets na.. ik bel ze weer even zo.
ik heb liever dat ze zeggen ja over 3 weken dat steeds mooi weer spelen ja gaat morgen weg. daar heb ik een schijthekel aan..
![]()
hun weten niet eens hoe ze hun boekhouding moeten doen
en dat lost wel goed op dus daarom
het lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoietshier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....

Komen er dan ook van die hempjes voor vrouwen? Dat zou leuk zijn!
Dus strak halterhempje ofzo. Geen top alleen, want met blote buik trainen is vaak not done.
hier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....
hmmm Rene zou het zo kunnen zijn dat de purple wrath niet zo goed oplost?? ik meng die met x-targo ;bcaa poeder en glutamine en dan lost ie niet op deze mix word trouwens roodachtig
denk dat het aan de purple ligt want de andere mix is xtargo;bcaa;glutamine die word mooi oranje-geel trouwensen dat lost wel goed op dus daarom
maar verder maakt mij dat niet uit ik drink gewoon doorhet lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoiets