fredb
Cool Novice
- Waardering
- 0
En dan kan je ook gewoon van beide producten dezelfde aanbevolen hoeveelheid gebruiken en alleen de hoeveelheid vloeistof verhogen?
iemand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan kan je ook gewoon van beide producten dezelfde aanbevolen hoeveelheid gebruiken en alleen de hoeveelheid vloeistof verhogen?
ja ik snap wat je bedoelt.. een strak hempje van lycra ofzo... ja die wil ik ook gaan toevoegen maar van xxl dan... ..
volgende week ga ik daar serieus mee aan de gang.
rene

Bij mij loste de purple wraath uitstekend op!hier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....
hmmm Rene zou het zo kunnen zijn dat de purple wrath niet zo goed oplost?? ik meng die met x-targo ;bcaa poeder en glutamine en dan lost ie niet op deze mix word trouwens roodachtig
denk dat het aan de purple ligt want de andere mix is xtargo;bcaa;glutamine die word mooi oranje-geel trouwensen dat lost wel goed op dus daarom
maar verder maakt mij dat niet uit ik drink gewoon door het lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoiets

Shirts zijn denk inderdaad wel een goed idee. Gelijk reclame maken op de gym
Van de week weer vijf kg whey bestellen. Heb afgelopen keer banaan gehad. Ben blij dat deze niet te zoet is, anders word je deze zo zat denk ik. Ik ken iemand die via XXL aarbeien whey heeft besteld en die is nu aan het einde van een 2,5 kg emmer. Begreep dat hij de smaak toch wel beetje zat begon te worden. Voor hem dus ook banaan!![]()

Hmmm ik zit ook zwaar over de smaak te twijfelen omdat je idd gelijk voor 2,5 kg beslist...
Normaal ben ik wel fan van aardbeien, maar banaan klinkt ook aantrekkelijk![]()
Om het je wat makkelijker te maken, ik ben een zware liefhebber van XXL's vanille![]()
Smaak is persoonlijk, ik denk niet dat er een slechte bijzit, heb ze allemaal al geproefd buiten aardbei.

Zijn de sauzen al terug binnen?
Want ik had er enkele weken geleden eentje besteld, maar die is al lang op zenne![]()
Om eens een creatine product te proberen, welke neem ik dan best? Die mega grow of gewoon creatine monohydraat? En de hoeveelheid? 1 kg ofzo?
Super, zullen we dit weekend eens een bestellingske plaatsen