AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

;)
hier roept er eentje top is ook goed....maar niet voor het trainen zegt ze er meteen achteraan.....

hmmm Rene zou het zo kunnen zijn dat de purple wrath niet zo goed oplost?? ik meng die met x-targo ;bcaa poeder en glutamine en dan lost ie niet op deze mix word trouwens roodachtig:D

denk dat het aan de purple ligt want de andere mix is xtargo;bcaa;glutamine die word mooi oranje-geel trouwens:D en dat lost wel goed op dus daarom

maar verder maakt mij dat niet uit ik drink gewoon door het lijkt wel op kop houden en slikken trut of zoiets
Bij mij loste de purple wraath uitstekend op!
Mixte er wel niks tussen;)

ach ja mij maakt het niet zo uit ik drink gewoon door

Rene, mijn bestelling goed ontvangen! wel geen samples deze keer :p maar niet erg hoor :D

greetzzzz

XXl shirts idd leuk, mijn witte shirts zijn maar wat saai. Mijn supps komen bij jou vandaan rene, nu nog reclame!

greetz

Shirts zijn denk inderdaad wel een goed idee. Gelijk reclame maken op de gym ;)

Van de week weer vijf kg whey bestellen. Heb afgelopen keer banaan gehad. Ben blij dat deze niet te zoet is, anders word je deze zo zat denk ik. Ik ken iemand die via XXL aarbeien whey heeft besteld en die is nu aan het einde van een 2,5 kg emmer. Begreep dat hij de smaak toch wel beetje zat begon te worden. Voor hem dus ook banaan! :cool:

Shirts zijn denk inderdaad wel een goed idee. Gelijk reclame maken op de gym ;)

Van de week weer vijf kg whey bestellen. Heb afgelopen keer banaan gehad. Ben blij dat deze niet te zoet is, anders word je deze zo zat denk ik. Ik ken iemand die via XXL aarbeien whey heeft besteld en die is nu aan het einde van een 2,5 kg emmer. Begreep dat hij de smaak toch wel beetje zat begon te worden. Voor hem dus ook banaan! :cool:

Hmmm ik zit ook zwaar over de smaak te twijfelen omdat je idd gelijk voor 2,5 kg beslist...

Normaal ben ik wel fan van aardbeien, maar banaan klinkt ook aantrekkelijk :cool:

Hey rené .. ik heb een vraagje.

Wat is het verschil tussen deze supps ?
Ik weet niet welke kiezen...
-Whey Isolaat
-Whey Protein Instant
-Protein 80
-Whey Protein Instant + Protein 80

Waarom komt die vraag elke dag voorbij?? Kunnen mensen tegenwoordig niet meer lezen of zo??

Dit staat gewoon op de xxl site bij whey protein en protein 80:

Veel gestelde vragen:
V) Wat is het verschil tussen Whey Protein Instant en Protein 80?
A) Whey Protein Instant wordt sneller door het lichaam opgenomen dan Protein 80. Whey is daardoor ideaal voor bij het ontbijt en rond de training. Protein 80 kan op alle andere tijdstippen van de dag worden genomen, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.

Hmmm ik zit ook zwaar over de smaak te twijfelen omdat je idd gelijk voor 2,5 kg beslist...

Normaal ben ik wel fan van aardbeien, maar banaan klinkt ook aantrekkelijk :cool:

Om het je wat makkelijker te maken, ik ben een zware liefhebber van XXL's vanille :D

Smaak is persoonlijk, ik denk niet dat er een slechte bijzit, heb ze allemaal al geproefd buiten aardbei.

Om het je wat makkelijker te maken, ik ben een zware liefhebber van XXL's vanille :D

Smaak is persoonlijk, ik denk niet dat er een slechte bijzit, heb ze allemaal al geproefd buiten aardbei.

heb tot nu toe alleen nog maar vanille gehad van XXL en moet zeggen dat ik nooit meer een andere hoef te proeven dit is godenvoedsel ;)

Heb alle smaken al gehad, zowel Pro80, Whey als CCG !
Vind de smaak banaan er massaal bovenuit steken, samen met de aarbei!

tja en ik vind de aardbei niet zo maar dat is allemaal persoonlijk ....ik heb nog wel een vraagje aan Brutez namelijk
wat is het verschil tussen:
-Whey Isolaat
-Whey Protein Instant
-Protein 80
-Whey Protein Instant + Protein 80

:D:D:D:D

of zoals Alf zou zeggen I kill myself

Om eens een creatine product te proberen, welke neem ik dan best? Die mega grow of gewoon creatine monohydraat? En de hoeveelheid? 1 kg ofzo?

Zijn de sauzen al terug binnen?
Want ik had er enkele weken geleden eentje besteld, maar die is al lang op zenne :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.318
Om eens een creatine product te proberen, welke neem ik dan best? Die mega grow of gewoon creatine monohydraat? En de hoeveelheid? 1 kg ofzo?

Ik ben zelf een fan van megagrow geeft je echt serieuze krachttoename.

rene

Terug
Naar boven