XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruik de app ook maar zie geen kortingen

20% is echt niets idd. Meeste shops zitten rond de 30/40%

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.008
Vandaag is de Pre-Sale begonnen in de XXL App, morgen ook op de site en die loopt door t/m vrijdag. Hoge kortingen geven op bepaalde producten en weer minder op andere is een keuze die sommige shops gemaakt hebben. Wij hebben (net als andere jaren) ervoor gekozen om 20% te geven op alle XXL producten.

Vandaag is de Pre-Sale begonnen in de XXL App, morgen ook op de site en die loopt door t/m vrijdag. Hoge kortingen geven op bepaalde producten en weer minder op andere is een keuze die sommige shops gemaakt hebben. Wij hebben (net als andere jaren) ervoor gekozen om 20% te geven op alle XXL producten.
Ik krijg geen 20% korting in de app hoor...

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.012
Ik krijg geen 20% korting in de app hoor...
Ik moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dit is ingeregeld, volgens mij moest je je aanmelden van te voren en kreeg je vandaag een code voor in de App. De korting gaat morgen voor iedereen live, zowel in de app als de site.

Ik vind XXL juist prettig daarin... Alleen weekproducten en af en toe een brede actie. Bij sommige supp winkels dan zie je door de "aanbiedingen" het bos niet meer. Soms moet je zelfs nog gaan zoeken welke fitness influencer de code heeft met de meeste korting op dat moment.

Ben wel blij met de transparantie

Ik vind XXL juist prettig daarin... Alleen weekproducten en af en toe een brede actie. Bij sommige supp winkels dan zie je door de "aanbiedingen" het bos niet meer. Soms moet je zelfs nog gaan zoeken welke fitness influencer de code heeft met de meeste korting op dat moment.

Ben wel blij met de transparantie
Ik zoek graag even naar influencers voor kortingscode, als ik daarmee een stuk goedkoper uit ben..

Ik zoek graag even naar influencers voor kortingscode, als ik daarmee een stuk goedkoper uit ben..

Eens, XXL altijd nummer 1. Met of zonder korting

oh-really.gif

Terug
Naar boven