MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ben van plan om de Nos Ether van Get Diesel te kopen zodra deze weer op voorraad is, maar heb nog een vraag.

Stel ik neem een scoop Nos, na hoeveel minuten kan ik dan weer eten/drinken of een shake oid nemen?

Zit er nog iets van creatine in?

Alles staat vermeld op de website van XXL

Niet trainingsdagen:
Neem 1 scoop voor je 1e maaltijd van de dag en 1 scoop voor de 2e maaltijd van de dag.
Trainingsdagen:
Neem 2 scoops direct na de training, wacht daarna minimaal 15minuten met het innemen van proteine of ander eten.

Niet mengen met proteine of melk, mengen met water of vruchtensap. Drink geen andere dranken dan water of sap voor tenminste 15minuten na het innemen van NOS ETHER.

NOS_ETHER_sup_facts_NEW_April_2008_.jpg

24e weer NoS ether ?

René...ben van plan om NOX van Dorian Yates te gebruiken icm backdraft....kan dat? Ga ik dan niet out :D las net dat een persoon hier op DBB out ging na het nemen van backdraft+rpm (rpm is dan wel geen NOX maar toch )

heeft het "nut" om bcaa's en dextro op niet trainingsdagen te nemen?

ik neem enkel bcaa's (Xtend) na de training

oke thx

op website zie je bij Olimp Omega3 een potje, en daar zitte dan 100caps in

ik kreeg Olimp Gold Omega3, 2 doosjes a 60 stuks :D

hey rene,

ff een vraagje. ik wil nos ether bij je gaan bestellen, maar ik zat te denken om het te gaan gebruiken in combinatie met....of test hardcore of NOX van dorian yates. welke combi is het beste denk je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.052
hey rene,

ff een vraagje. ik wil nos ether bij je gaan bestellen, maar ik zat te denken om het te gaan gebruiken in combinatie met....of test hardcore of NOX van dorian yates. welke combi is het beste denk je?

ik zou NOX en NOS nemen... echt super.. die neem ik ook die combi.. NOX is er vrijdag weer..

• #5.053
Dit weekend ook weer eens bestellen, zeker en vast al xxl-whey, complexcarbgainer en megagrow

• #5.057
Laatst bewerkt:
Heb je al contact met Ben gehad?? :D

Heey rene

zou die liquid burner ofzo (l-carnitine vloeibaar) en Nos Ether goed zijn om met elkaar te gebruiken ? of is het zwaar af te raden ?

Ook deze week mijn bestelling toegekregen. Viel mij op dat bij Protein 80 de chocosmaak beter is dan de aardbeien. Het lijkt haast cecemel dat ik drink nu:)

Terug
Naar boven