- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net de ananas eiwit besteld en nu benieuwd hoe die smaak is...
novedex xt en retain doen dat.. maar ook testhardcore is goed.

en hoe zit dat dan met Backdraft? Die wordt namelijk helemaal de hemel ingeprezen in jullie folder![]()

ja we krijgen kant en klare pannekoeken en omeletten mix met eiwit van een aantal eieren.,, eiwitdrank in zakjes om mee tenemen. die poppetjes hardbodies... vernieuwde x-targo komt eraan.,
wat aparte dingen dus![]()

wat voor pannenkoeken...ik maak nu zelf eiwitrijke pannenkoeken.
wat voor pannenkoeken...ik maak nu zelf eiwitrijke pannenkoeken.

nee die prijs zal niet echt dalen.... is voor wat je krijgt niet echt duur dit supplement... en er komt straks een preworkout die neem je dan voor de training en de NOS erna en op rustdagen.
hoeveel gaat die pre-workout kosten?
wat kan je nu als goede combi al pre-workout met Nos Ether gebruiken dan?

hoeveel gaat die pre-workout kosten?
wat kan je nu als goede combi al pre-workout met Nos Ether gebruiken dan?
Backdraft heeft dat ook.. oestrogeenverlaging... maar is ook een fatburner dus meer oerstrogeen verlaging ivm buikvet.![]()

ja we krijgen kant en klare pannekoeken en omeletten mix met eiwit van een aantal eieren.,, eiwitdrank in zakjes om mee tenemen. die poppetjes hardbodies... vernieuwde x-targo komt eraan.,

flessen met puur eiwit komen die nog?
of heb ik ze over t hoofd gezien![]()