- Waardering
- 4.382
ja man.. gebeld en ge smst naar hij neemt niet op en reageert niet.. laat hem even bellen op gsm van xxl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey rene
zou die liquid burner ofzo (l-carnitine vloeibaar) en Nos Ether goed zijn om met elkaar te gebruiken ? of is het zwaar af te raden ?

ja dat kan ... is l-carnitine en is zelfs gezond een sterke anti oxidant....
)Wat is nou het verschil tussen Trib Test en Test Hardcore, beide van Get Diesel?
beste,
ik ben van plan eiwitten en een post workout product te bestellen
ik zoek:
- eiwitten voor na het trainen (isolate ?)
- eiwitten voor het slapen (casseine ? )
- voor tussendoor ()
- en een koolhydraatbron voor na het trainen, hierbij twijfel ik tussen x-targo en dextrose
welk product is het beste voor welk moment van de dag ?
mvg
Wat is nou het verschil tussen Trib Test en Test Hardcore, beide van Get Diesel?
Als ik NOX van Yates nu bestel, heb ik hem dan vóór de 30e binnen, aangezien er bij het product "uitverkocht 25 juni" staat? Ik woon btw in Eindhoven, Nederland.
Heb even zitten rekenen.....maar met die pot Nos Ether doe ik met mijn gewicht (102) 20 daagjes
Das wel minder dan...is nog niet eens een maand verpakking.
Zal fijn als we 6 maanden verder zijn dan is de prijs flink gekelderd...hoop ik dan.![]()
nee die prijs zal niet echt dalen.... is voor wat je krijgt niet echt duur dit supplement... en er komt straks een preworkout die neem je dan voor de training en de NOS erna en op rustdagen.rene welk product onderdrukt nou het beste je oestrogeen?
René, vraagje: is er nog een soortgelijk iets als bijv. de oude M-Stak of een supplement die een nitro-booster (Animal Pump, NOX pump) doet versterken?
alvast bedankt..