Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.062
rené, zou je even naar je mails willen kijken :D

XXL NUTRITION kan deze kombo met prozac.
Ik heb er niet bij stil gestaan en deze stack bij jullie gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik NOX van Yates nu bestel, heb ik hem dan vóór de 30e binnen, aangezien er bij het product "uitverkocht 25 juni" staat? Ik woon btw in Eindhoven, Nederland.

Heb even zitten rekenen.....maar met die pot Nos Ether doe ik met mijn gewicht (102) 20 daagjes :)
Das wel minder dan...is nog niet eens een maand verpakking.
Zal fijn als we 6 maanden verder zijn dan is de prijs flink gekelderd...hoop ik dan. :D

Wat is nou het verschil tussen Trib Test en Test Hardcore, beide van Get Diesel?

beste,

ik ben van plan eiwitten en een post workout product te bestellen

ik zoek:

- eiwitten voor na het trainen (isolate ?)
- eiwitten voor het slapen (casseine ? )
- voor tussendoor ( ??? )
- en een koolhydraatbron voor na het trainen, hierbij twijfel ik tussen x-targo en dextrose

welk product is het beste voor welk moment van de dag ?

mvg

beste,

ik ben van plan eiwitten en een post workout product te bestellen

ik zoek:

- eiwitten voor na het trainen (isolate ?)
- eiwitten voor het slapen (casseine ? )
- voor tussendoor ( ??? )
- en een koolhydraatbron voor na het trainen, hierbij twijfel ik tussen x-targo en dextrose

welk product is het beste voor welk moment van de dag ?

mvg

als post workout zou ik x targo nemen... en als je iets met creatine wilt: mega grow!

rene welk product onderdrukt nou het beste je oestrogeen?

• #5.076
Heb even zitten rekenen.....maar met die pot Nos Ether doe ik met mijn gewicht (102) 20 daagjes :)
Das wel minder dan...is nog niet eens een maand verpakking.
Zal fijn als we 6 maanden verder zijn dan is de prijs flink gekelderd...hoop ik dan. :D

:finger: nee die prijs zal niet echt dalen.... is voor wat je krijgt niet echt duur dit supplement... en er komt straks een preworkout die neem je dan voor de training en de NOS erna en op rustdagen.

René, vraagje: is er nog een soortgelijk iets als bijv. de oude M-Stak of een supplement die een nitro-booster (Animal Pump, NOX pump) doet versterken?

alvast bedankt..

• #5.079
danke danke danke

Terug
Naar boven