AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kun je ook in de winkel kopen. Maar eens zo'n fles open is moet hij in de 3dagen op zijn. Was bij mij toch het geval
ik heb ook zulke flessen, en kunnen na opening nog enkele weken koel bewaard blijven volgens mij hoor.
De bussen die ik heb, zit het wit van 40 eitjes in.
gr

ja man.. gebeld en ge smst naar hij neemt niet op en reageert niet.. laat hem even bellen op gsm van xxl

hehe hij zegt teruggebeld te hebben een paar keer na vieren.. maar dan ben jij aan het inpakken denk ik :P
Ik zie 'm vanavond en zal 'm ff laten bellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.107
  • #5.108
We hebben de Multi Max T/R van MDY opgenomen in het assortiment een sterke multivitamine waar vraag naar is.

dan nogmaals....jullie hebben toch al een sterke multivitamine van IIS?

mn weerstand is wel omhooggegaan door die IIS vitamine dat is wel top..hoop dat het nu doorzet :D

Rene de ananas is goedgekeurd nu nog kokos en het is helemaal toppie

• #5.114
Rene de ananas is goedgekeurd nu nog kokos en het is helemaal toppie

hha... ja ik vind de ananas ook wel lekker eerlijk gezegd..
probleem is dat ik niet meer plek heb voor meer smaken.. we moeten maar weer eens verhuizen binnenkort.... de ananas is eigenlijk ook tijdelijk... en ik een steeds wisselende smaak.. cocos, ananas, bosvruchten, perzik....

probleem is dat ik niet meer plek heb voor meer smaken.. we moeten maar weer eens verhuizen binnenkort.... de ananas is eigenlijk ook tijdelijk... en ik een steeds wisselende smaak.. cocos, ananas, bosvruchten, perzik....

hahaha ik weet het maar kokos is echt lekker hmm nu weer zin in een bounty dus:D

ohja welke post workout kan ik dan het beste nemen ? Ik heb nog een pot oude cellmass staan (oud in de zin van geen AVPT)

No way!!

Dus meteen 10 kilo kopen.

Weet je nu of er al wat nieuws is over die rode animal shirts?:D

Terug
Naar boven