- Waardering
- 4.382
Weet je nu of er al wat nieuws is over die rode animal shirts?![]()
nee.. zal weer eens gaan mailen met universal... maar die gasten zijn best sloom..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je nu of er al wat nieuws is over die rode animal shirts?![]()
nee.. zal weer eens gaan mailen met universal... maar die gasten zijn best sloom..
ff berichtje, post hier verder niet zoveel, maar heb vandaag de riem die jullie verkopen binnen gehad, en stond echt te kijken van de kwaliteit! Voor 17,50 echt een goede riem, dus
Nog ff vraagje over de mega grow, die oplaadfase de eerste dagen is zeker enkel voor de creatine? Stel dat ik nog een pot creatine heb staan, zou ik in principe s'ochtends enkel crea kunnen nemen en dan na het trainen megagrow, niet?
Ik neem dus Supercharger v Labrada, vendetta v X-Treme en NOS Ether v Get Diesel...
En moet eerlijk zeggen dat dit wel degelijk de eerste keer is dat er iets zo'n effect op mij heeft !! Ik heb nu weldegelijk de 'pumps', de 'goesting' , ik blijf maar trainen, vol energie doe ik cardio , ook na 4 vroeges...
En nu offcieel gewogen, na drie weken gebruiken en 1,3 kilo bijgekomen terwijl dit altijd al het grootste probleem was. Nu weet ik niet of dit echt zo van dit enkel komt mr het heeft er ongetwijfeld mee te maken ! Voel me gewoon stukken beter in m'n vel !!
Ook op niet-trainingsdagen !
lekker man!!!! ja ik vind de supplementen die je noemt ook allemaal top.... vendetta heb ik al even niet gehad maar zitten veel vrije aminozuren in .. en sinds kort zweer ik daar bij haha. Ik ben een week terug begonnen met purple wraath en ik zie er stukken voller uit en harder.. die pot had ik een tijdje geleden al aangebroken en toen had ik hetzelfde.. ik ga er nu even mee door kijken wat het doet..
maar lekker dat je knalt!! ik vind die NOS ook echt de BOM!.. hoop morgen de nieuw lading binnen te hebben.. zou eigenlijk vandaag komen,.. De JP8 komt zo rond de 10juli binnen....
succes nog! blij dat je tevreden bent..
Purple wraath is idd een toppertje!lekker man!!!! ja ik vind de supplementen die je noemt ook allemaal top.... vendetta heb ik al even niet gehad maar zitten veel vrije aminozuren in .. en sinds kort zweer ik daar bij haha. Ik ben een week terug begonnen met purple wraath en ik zie er stukken voller uit en harder.. die pot had ik een tijdje geleden al aangebroken en toen had ik hetzelfde.. ik ga er nu even mee door kijken wat het doet..
maar lekker dat je knalt!! ik vind die NOS ook echt de BOM!.. hoop morgen de nieuw lading binnen te hebben.. zou eigenlijk vandaag komen,.. De JP8 komt zo rond de 10juli binnen....
succes nog! blij dat je tevreden bent..

Je kan ook je gewenste hoeveelheid purple wraath gewoon in 1L water mengen!Idd, ben tevreden...
Hopelijk stopt het nu niet hé...
Die Purple Wraath es bekeken en das iets dat je opdrinkt tydens de training?!
Zoek ik eig al lang, iets i.p.v die carbo+-drankjes... Mr er staat max 600ml... Ik drink wel een liter water tydens m'n work-out. Mag je dan Purple Wraath drinken, 600ml...En daarna, of daartussen ook nog wat gewoon water?
Grtz

Je kan ook je gewenste hoeveelheid purple wraath gewoon in 1L water mengen!![]()
WRUAAGHis NOS binnen gekomen? ik zit nou al 2dagen zonder me eiwitjes enzo
![]()
Heb even geen zin om dit hele topic door te gaan zoeken naar het antwoord (mijn excuses daarvoor, maar heb even paar dagen vrij). Wanneer zijn de Syntha-6 smaken weer leverbaar die op dit moment uitverkocht zijn?
met een week zo ongeveer.. de importeur heeft ze niet op vooraad op dit moment. als ze binnen komen bestel ik meteen 200 potten.. ik baal hiervan.