XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heey rene ik ga zometeen ff X-targo en Nos Ether bestellen. Maar wanneer kan ik het best X-targo in nemen ? samen met Nos Ether? meteen na het trainen?

zo eindelijk nog eens een bestelling kunnen doen

Mega Grow 2000 gr (Kers)
Creatine Monohydraat 500 gr
Liquid Whey Amino 2x 1000 m
BBQ sauce 336ml (Thick and Spicy),
Zinc Gluconaat 200 Tabs,
Pure Bars 12 pack (Choco Peanut Butter),

beetje basic stuff :) ben erg benieuwd hoe die mega grow gaat uitpakken.
de mono is natuurlijk voor erna en niet tesamen :p

heb je al wat nieuwe samples binnen rene ? i really hope so :D

heb daarnet betaald via overschrijving op belgische rekeningnr dus zal hier vrijdag of maandag wel zijn denk ik. iig er is niet zoveel haast bij ik heb tijd :D

ff edit: rene ik zou graag direct voor de training beetje dextro nemen met die liquid amino in. kan het kwaad dat ik dit een uurtje op voorhand al klaarmaak? dus beetje water, dextro en aminozuren.
normaal bij whey mag je dit niet te lang laten staan heb ik gehoord. is dit bij die aminozuren ook het geval? en uiteraard zou ik mijn 2e shake voor na het trainen ook al klaarmaken.

schiet me net te binnen, ben een shakebeker vergeten bestellen nouja goed voor de volgende keer dan maar :D

Mn bestelling is binnen :thumbs:

Ben nu bezig aan een heerlijke shake: 2 scheppen ccg, 2 scheppen megagrow en 1 schepje whey :lick:

By the way, die chocolate peanut butter repen zijn top :bow:

daar hoopte ik al op :D nog nooit geproefd eigenlijk
hopelijk ga je ook goed op die mega grow sanca maar dat denk ik wel aangezien dat 99% er goed op gaat:p

daar hoopte ik al op :D nog nooit geproefd eigenlijk
hopelijk ga je ook goed op die mega grow sanca maar dat denk ik wel aangezien dat 99% er goed op gaat:p

Die gaan lekker af man!

Ik hoop het, ik heb deze keer mn bestelling dubbel gedaan, ook voor mn broertje, ik hoop dat ie nu eindelijk door zn plateau gaat en 70kg op zn lean and mean fysiek met megagrow, whey, ccg en repen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.149
ff edit: rene ik zou graag direct voor de training beetje dextro nemen met die liquid amino in. kan het kwaad dat ik dit een uurtje op voorhand al klaarmaak? dus beetje water, dextro en aminozuren.
normaal bij whey mag je dit niet te lang laten staan heb ik gehoord. is dit bij die aminozuren ook het geval? en uiteraard zou ik mijn 2e shake voor na het trainen ook al klaarmaken.

ik heb eerlijk gezegd geen idee.. .. ik durf het niet te zeggen..
maar gevoelsmatig lijkt het me geen probleem..

nu jullie toch bezig zijn met het vergroten van jullie assortiment zouden jullie niet Crystal C van Revolutions toe kunnen voegen aan jullie assortiment... heb net een kuur gehad en vind het echt een super product.... maar tis zo irritant dat ik het nu iedere keer via een andere site moet bestellen omdat jullie het niet hebben..

• #5.151
nu jullie toch bezig zijn met het vergroten van jullie assortiment zouden jullie niet Crystal C van Revolutions toe kunnen voegen aan jullie assortiment... heb net een kuur gehad en vind het echt een super product.... maar tis zo irritant dat ik het nu iedere keer via een andere site moet bestellen omdat jullie het niet hebben..

dat is toch gewoon CEE creatine of niet?

Zit hier nog met de gaspari stack (size on + superpump250) die ik binnenkort zal beginnen, samen met Xtend, maar aangezien bij sizeon & Xtend het beste is ze gedurende de training te nuttigen, kan ik deze gewoon tesamen kieperen, en tijdens training opdrinken dan?

• #5.153
Zit hier nog met de gaspari stack (size on + superpump250) die ik binnenkort zal beginnen, samen met Xtend, maar aangezien bij sizeon & Xtend het beste is ze gedurende de training te nuttigen, kan ik deze gewoon tesamen kieperen, en tijdens training opdrinken dan?

yep! mengen die handel! hahaa

Is maar goed dat ik zo rijk ben nadat me loon gestort is en deze maand niks uit geef aan me thuis gym...ok praktisch niks dan.

Van de week weer 2 potten pro80 besteld. Zojuist beetje Weight Gainer (1kg ter aanvulling op wat er nog staat), Hot Roxx en 2 t-shirts (Olimp Masacre en Squat till you puke). Ben benieuwd of het V-diet weer een succes zal zijn aan het eind voor die laatste paar cm's die er af moeten rond het middel ;)

Ben benieuwd hoe die Hot Roxx zullen bevallen. Heb er niet veel van nodig, alleen om aan het eind te gebruiken aangezien me Venom Hyperdrive tegen die tijd op zal geraken.

Hoe vallen die shirts uit qua grootte? En hoe gaat het om nieuwe credit card opties te krijgen?

• #5.155
we hebben een aantal leuke producten van OVOGYM toegevoegd.

Pannenkoeken mix, omeletten mix, whey drank in zakjes en ei-eiwit in flessen .

ik heb me bestelling ook weer binne, is kijke hoe ik op NOS reageer.

die ei-eiwitten ga ik ook maar is bestelle :thumbs:

Ik ben toe aan een nieuwe voorraad maar m'n trainingschema is gewijzigd. Voorlopig is het alleen cardio (4-5x45min in de week). Is het verstandig om hier alsnog één wheyshake per dag te nemen en een dextro shake na de training? Ik ben nu 14KG kwijt en heb ongeveer nog hetzelfde te verliezen. Heb je nog aanraders Rene?

Waarom geen KT erbij?

Terug
Naar boven