Dwighttt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heey rene ik ga zometeen ff X-targo en Nos Ether bestellen. Maar wanneer kan ik het best X-targo in nemen ? samen met Nos Ether? meteen na het trainen?
is idd even efficiënt!Dezelfde hoeveelheid als je in 600ml zou doen? MR dan in 1 liter?
Even effecient ?
en 15 tot 30min later whey.
want dan kan ik volgend week VOL OP KNALLEN!!!!!!!!!!
ben erg benieuwd hoe die mega grow gaat uitpakken.

daar hoopte ik al opnog nooit geproefd eigenlijk
hopelijk ga je ook goed op die mega grow sanca maar dat denk ik wel aangezien dat 99% er goed op gaat![]()
ff edit: rene ik zou graag direct voor de training beetje dextro nemen met die liquid amino in. kan het kwaad dat ik dit een uurtje op voorhand al klaarmaak? dus beetje water, dextro en aminozuren.
normaal bij whey mag je dit niet te lang laten staan heb ik gehoord. is dit bij die aminozuren ook het geval? en uiteraard zou ik mijn 2e shake voor na het trainen ook al klaarmaken.
nu jullie toch bezig zijn met het vergroten van jullie assortiment zouden jullie niet Crystal C van Revolutions toe kunnen voegen aan jullie assortiment... heb net een kuur gehad en vind het echt een super product.... maar tis zo irritant dat ik het nu iedere keer via een andere site moet bestellen omdat jullie het niet hebben..
Zit hier nog met de gaspari stack (size on + superpump250) die ik binnenkort zal beginnen, samen met Xtend, maar aangezien bij sizeon & Xtend het beste is ze gedurende de training te nuttigen, kan ik deze gewoon tesamen kieperen, en tijdens training opdrinken dan?

we hebben een aantal leuke producten van OVOGYM toegevoegd.
Pannenkoeken mix, omeletten mix, whey drank in zakjes en ei-eiwit in flessen .
weeral te vroeg besteld