AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben toe aan een nieuwe voorraad maar m'n trainingschema is gewijzigd. Voorlopig is het alleen cardio (4-5x45min in de week). Is het verstandig om hier alsnog één wheyshake per dag te nemen en een dextro shake na de training? Ik ben nu 14KG kwijt en heb ongeveer nog hetzelfde te verliezen. Heb je nog aanraders Rene?

FF deze bumpen ;)

Als je naast je cardio gewoon KT zou blijven doen zul je merken dat dat je vetverbranding alleen maar ten goede komt..

zo rene,

heb net ff een bestelling gedaan: NOS, dextro juice, bcaa en whey instant. Wilde die NOS eigenlijk combineren met NOX, maar toch maar ff kijken hoe ik reageer op NOS. can't wait":D

mijn bende is binnen. dan benne weer snelle levering renee:D

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.164
Ik ben toe aan een nieuwe voorraad maar m'n trainingschema is gewijzigd. Voorlopig is het alleen cardio (4-5x45min in de week). Is het verstandig om hier alsnog één wheyshake per dag te nemen en een dextro shake na de training? Ik ben nu 14KG kwijt en heb ongeveer nog hetzelfde te verliezen. Heb je nog aanraders Rene?

ja een aanrader zou ik zeggen is burn-it .. l-carnitine 1000mg voor je gaat cardioen.. ik zou geen dextro nemen maar wel een beetje whey 2x 20gram per dag.

Omdat ik eerst eens goed vet wil verbranden. Heb nu 6 maanden KT gedaan en zéér gematigde cardio training maar merk nu dat ik stil kom te staan. Heb m'n voeding nu ook aangepast. Dus vandaar. ;)

Als je dan eens een ander KT schema neemt en op niet KT dagen 20-25mins HIIT cardio ben je ook klaar.

ja een aanrader zou ik zeggen is burn-it .. l-carnitine 1000mg voor je gaat cardioen.. ik zou geen dextro nemen maar wel een beetje whey 2x 20gram per dag.

Done! ;)

Als je dan eens een ander KT schema neemt en op niet KT dagen 20-25mins HIIT cardio ben je ook klaar.

Da's waar. Maar waar ik bang voor ben is dat als ik té hard ga trainen dat ik last van m'n hart krijg. It runs in the family. En dat kan ik me niet veroorloven aangezien ik voor m'n moeder zorg.

• #5.167
pssstt niet deze topic vervuilen graag ;)

HUH ik had gister om 1uur in de middag ofzo een bestelling geplaatst en is nog niet binnen :S

hoelang duurt de bezorging eigenlijk ?

Zucht, krijgen we dat weer..

• #5.171
deee t*fus, is het normaal dat die NOS in je strot brand als je m wegdrinkt? :D daalijk zitk met een of andere allergische reactie

er is iets mis met jullie bestelformulier.
Ik heb de code 10 keer correct ingetypt en krijg steeds de foutmelding dat de code niet correct is(ja ik heb aan de hoofdletters gedacht)

na een nieuwe code te laten genereren is probleem opgelost

rene,

Ik wil wat gaan stacken...om precies te zijn dit :

Purple wraath
Nox pump van Dorian Yates
Nos ether v get diesel
diesel test hardcore v get diesel
trib test extreme v get diesel

Kan dat nog wel die NOX ? en of mis ik nog wat ? een post workout ofzo?

rene heb nog een vraagje:p

aangezien ik crea mono heb besteld en mega grow kan ik niet gewoon een oplaadfase doen van 5g 3xper dag crea monohydraat voor 5 dagen? dat lijkt me ook een goede oplaadfase en zo kom ik toch net ietsje langer toe met de megagrow.

als je rekent 3x5 = 15 (voor de crea mono oplaadfase)
mega grow is normaal 2 doseringen voor oplaadfase. 7,5g monohydraat in 50g megagrow

dus komt ook overeen op 15.

zou het wat zijn of toch beter gewoon de oplaadfase doen met megagrow?

alvast bedankt ;)

Oplaad fases zijn zoooooo prehistorisch

Terug
Naar boven