Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ken creatines en er zijn meer studies die oplaadfases als overbodig beschouwen. Alleen de oude rotten denken dat het nog nodig is omdat het gevoelsmatig beter aanvoelt.

inderdaad...oplaadfase is achterhaald.

Ik ken creatines en er zijn meer studies die oplaadfases als overbodig beschouwen. Alleen de oude rotten denken dat het nog nodig is omdat het gevoelsmatig beter aanvoelt.

inderdaad...oplaadfase is achterhaald.

Sjonge, jonge....wacht even, niveau aanpassen:

De bedoeling is dat je je cellen volduwt met creatine, je kan een snelle oplaadfase toepassen of een langzame. Als je geen oplaadfase doet worden de cellen minder snel gevuld. Dus is het niet achterhaald maar je kan je aanpassen aan het soort creatine.

Met een oplaadfase ga je sneller kunnen profiteren van de creatine maar het eindresultaat is gelijk aan een gebruik zonder oplaadfase.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.184
rene,

Ik wil wat gaan stacken...om precies te zijn dit :

Purple wraath
Nox pump van Dorian Yates
Nos ether v get diesel
diesel test hardcore v get diesel
trib test extreme v get diesel

Kan dat nog wel die NOX ? en of mis ik nog wat ? een post workout ofzo?
NOS is deels een postworkout.... en dit is wel een super stack... lijkt op de mijne :D
ik neem alles in met dextro .. pre en post workout..

NOS met testhardcore >
If they use together, they just take the DTH 3x a day, but take one DTH dose with pre-workout dose of NOS ETHER on workout days. So workout day would be: AM 2 DTH, pre-work*t 2 DTH/2 scoops NOS ETHER, post workout 1 or 2 scoop NOS ETHER with 1 DTH.

On non-workout days they take 1 scoop NOS ETHER am, with 2 DTH, 1 scoop NOS ETHER with 2 DTH middle of day, and 1 DTH pm (4 hours before bed).

Together the pumps, and libido and strength will be way more than each one alone. 1 + 1 = 4 effect.

Rene heb je Massacre van Olimp al geprobeerd en wat vond je er eventueel van?

• #5.186
rene heb nog een vraagje:p

aangezien ik crea mono heb besteld en mega grow kan ik niet gewoon een oplaadfase doen van 5g 3xper dag crea monohydraat voor 5 dagen? dat lijkt me ook een goede oplaadfase en zo kom ik toch net ietsje langer toe met de megagrow.

als je rekent 3x5 = 15 (voor de crea mono oplaadfase)
mega grow is normaal 2 doseringen voor oplaadfase. 7,5g monohydraat in 50g megagrow

dus komt ook overeen op 15.

zou het wat zijn of toch beter gewoon de oplaadfase doen met megagrow?

alvast bedankt ;)

tjaa dat opladen.. ik merk en hoor iig wel dat het wat sneller gaat werken .. zie het als een frontload :D en je voorstel is goed.. ik zou ook dan crea daarna blijven nemen 5 gr in de ochtend

• #5.187
Rene heb je Massacre van Olimp al geprobeerd en wat vond je er eventueel van?

heb 3 keer een monster gehad en ik vond het goed. niet bekend dit supplement maar zeker goed. ook als je naar de ingredienten kijkt. we verkopen ze best veel en ook mensen die er voor terug komen.

NOS is deels een postworkout.... en dit is wel een super stack... lijkt op de mijne :D
ik neem alles in met dextro .. pre en post workout..

NOS met testhardcore >
If they use together, they just take the DTH 3x a day, but take one DTH dose with pre-workout dose of NOS ETHER on workout days. So workout day would be: AM 2 DTH, pre-work*t 2 DTH/2 scoops NOS ETHER, post workout 1 or 2 scoop NOS ETHER with 1 DTH.

On non-workout days they take 1 scoop NOS ETHER am, with 2 DTH, 1 scoop NOS ETHER with 2 DTH middle of day, and 1 DTH pm (4 hours before bed).

Together the pumps, and libido and strength will be way more than each one alone. 1 + 1 = 4 effect.

bruut..maar ik heb van al die Get diesel 2stuks zal ik dan ook NOX 2x of heeft het dan geen zin meer.
Overigens was ik ook van plan om het met dextrojuice in te nemen

Heb me NOS Ether en Xtargo binnen ik moet zeggen de smaak ervan is niet echt bepaald lekker. Mischien morgen wat minder Xtargo en meer water.

njaah zal kijken wat NOS ether met me doet de komende week:P (hoop veel goeds)

Ben eens benieuwd wat een pot mega Grow wel met je doet, iedereen spreekt er héél +++ over, ben ook eens benieuwd naar die ananas whey, mss es paar potten van bestellen, we zien wel;)

Rene mischien dat ik scheel ben en het niet heb gezien, maar met die wisselende smaken in de whey komt er mischien ook een kokos smaak? I love kokos :D

• #5.192
  • #5.193
ps: die tsjirt maakt je breed:D

• #5.196
stiekem had ik gehoopt dat het shirt het nieuwe weggeef item zou zijn ;)

ai, moet wel ff wennen aan die nos zeg, vooral die laatste slok voel ik branden:D

• #5.200
stiekem had ik gehoopt dat het shirt het nieuwe weggeef item zou zijn ;)

in het verleden gaven we ze weg bij orders boven de €50 euro..
We verkopen ze nu vanwege een aantal redenen.

- deze shirts zijn iets duurder om te maken
- dalende marges op de supplementen
- we verkopen veel animal shirt die maar liefst 19euro kosten
- bla bla bla ;-)

Nu komen we uit de kosten van de shirts, en ik denk dat het erg leuke shirts zijn en wat is die 5,50 dan voor een klant... We hebben er 1000 laten maken dus voor ons is het een groot verschil gratis of 5,50...

Ik vind ze zelf echt super goed geworden..

Terug
Naar boven