Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken creatines en er zijn meer studies die oplaadfases als overbodig beschouwen. Alleen de oude rotten denken dat het nog nodig is omdat het gevoelsmatig beter aanvoelt.
NOS is deels een postworkout.... en dit is wel een super stack... lijkt op de mijnerene,
Ik wil wat gaan stacken...om precies te zijn dit :
Purple wraath
Nox pump van Dorian Yates
Nos ether v get diesel
diesel test hardcore v get diesel
trib test extreme v get diesel
Kan dat nog wel die NOX ? en of mis ik nog wat ? een post workout ofzo?

rene heb nog een vraagje![]()
aangezien ik crea mono heb besteld en mega grow kan ik niet gewoon een oplaadfase doen van 5g 3xper dag crea monohydraat voor 5 dagen? dat lijkt me ook een goede oplaadfase en zo kom ik toch net ietsje langer toe met de megagrow.
als je rekent 3x5 = 15 (voor de crea mono oplaadfase)
mega grow is normaal 2 doseringen voor oplaadfase. 7,5g monohydraat in 50g megagrow
dus komt ook overeen op 15.
zou het wat zijn of toch beter gewoon de oplaadfase doen met megagrow?
alvast bedankt![]()
en je voorstel is goed.. ik zou ook dan crea daarna blijven nemen 5 gr in de ochtendRene heb je Massacre van Olimp al geprobeerd en wat vond je er eventueel van?
NOS is deels een postworkout.... en dit is wel een super stack... lijkt op de mijne
ik neem alles in met dextro .. pre en post workout..
NOS met testhardcore >
If they use together, they just take the DTH 3x a day, but take one DTH dose with pre-workout dose of NOS ETHER on workout days. So workout day would be: AM 2 DTH, pre-work*t 2 DTH/2 scoops NOS ETHER, post workout 1 or 2 scoop NOS ETHER with 1 DTH.
On non-workout days they take 1 scoop NOS ETHER am, with 2 DTH, 1 scoop NOS ETHER with 2 DTH middle of day, and 1 DTH pm (4 hours before bed).
Together the pumps, and libido and strength will be way more than each one alone. 1 + 1 = 4 effect.
Rene mischien dat ik scheel ben en het niet heb gezien, maar met die wisselende smaken in de whey komt er mischien ook een kokos smaak? I love kokos![]()
We hebben shirt laten maken met XXL Nutrition opdruk.. we doen ze weg voor €5,50 p/st.
Donkerblauw met gouden opdruk... Zijn alleen te bestellen icm met supps.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pffffffffff waarom komt dit allemaal een week na mijn bestelling
blijven die T-shrits voor altijd in het assortiment of is het ook maar tijdelijk??
edit: ben jij die buffel die em aanheeft?![]()

stiekem had ik gehoopt dat het shirt het nieuwe weggeef item zou zijn![]()

stiekem had ik gehoopt dat het shirt het nieuwe weggeef item zou zijn![]()