Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb maandag morgen mijn bestelling geplaatst. Wanneer zou ik die dan ongeveer krijgen? Ik woon in Limburg, België.

He als jullie aan het uitbreiden zijn XXL, kunnen jullie ook forskoline gaan leveren? Een beetje hoog gedoseerd, of een ander product waar flink wat forskoline in zit.

Forskoline wordt door Big Cat aangeraden als een van de belangrijkste stoffen ter ondersteuning van de vetverbranding, maar het is slecht verkrijgbaar en vaak ondergedoseerd. Denk dat er heel wat vraag naar is onder de mensen hier die aan het dieten zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
He als jullie aan het uitbreiden zijn XXL, kunnen jullie ook forskoline gaan leveren? Een beetje hoog gedoseerd, of een ander product waar flink wat forskoline in zit.

Forskoline wordt door Big Cat aangeraden als een van de belangrijkste stoffen ter ondersteuning van de vetverbranding, maar het is slecht verkrijgbaar en vaak ondergedoseerd. Denk dat er heel wat vraag naar is onder de mensen hier die aan het dieten zijn :)

Geef eens wat meer info dat spul.... dan zal ik eens rondkijken. Is dat de werkzame stof of is het een merk?

Big Cat zei:
Forskoline is een extract van de plant coleus forskohllii. Het is een zeer nuttig ding. Waarschijnlijk de grote ontdekking in vetverlies in de laatste 10 jaar en daarom vind ik het ook echt verassend dat geen enkele firma een zuiver forskoline product heeft. Syntrax had vroeger XXX maar dit wordt nu niet meer gemaakt. Het voordeel van forskoline is dat het werkt op twee systemen. Het kan schildklier verhogen en het kan beta-adrenergisch werken. Forskoline werkt door het verhogen van adenylyl cyclase activiteit, los van beta-receptoren. Initieel zal het dit doen in de schildklier, met als gevolg een hogere synthese van schildklierhormonen. Deze hormonen, hoofdzakelijk het actieve hormoon T3, zullen het metabolisme versnellen. Hierdoor verbrand je meer calorien. Nu is het zo dat in een dieet het hormoon leptine zal zorgen dat je eerst in een pro-TSH systeem werkt, waarbij schildklier erg actief is, en naarmate je dieet vordert en je consistent op lagere calorien werkt schildklier zal minderen en er meer adrenaline, noradrenaline en cortisol zal gemaakt worden. Forskoline zal beide systemen ondersteunen. In het begin zal het schildklier verhogen en daarna zal het helpen met het beta-adrenergisch systeem door cAMP aanmaak te verhogen. Hetzelfde product dus dat naarmate je dieet vordert op een volledig andere manier gaat werken.

De drie producten die ik tot nu toe genoemd heb zijn de basis van alles. Dit vormt toch zo'n 70% van het hele systeem.*
* Die andere twee producten zijn ephedrine en caffeine.

Forskoline is dus de werkzame stof.

Black Knight zei:
* Die andere twee producten zijn ephedrine en caffeine.

Forskoline is dus de werkzame stof.

Zal eens gaan zoeken. Zijn er producten die deze stof bevatten.

Het is toch niet illigaal hé :eek: :D

Black Knight zei:

Wij verkopen op dit moment Thermo Speed van Olimp waar deze stof in voorkomt (zie ik net), maar ik zal eens zoeken of ik dit evt puur kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Vraagje:

Hoe kan het dat jullie 'huismerkartikelen' zoveel goedkoper zijn dan het huismerk van Perfectbody? De glutamine en creatine schelen ruim 9 euro.

Heeft dat met de kwaliteit te maken of zijn jullie gewoon zo veel goedkoper?

Paul B zei:
Vraagje:

Hoe kan het dat jullie 'huismerkartikelen' zoveel goedkoper zijn dan het huismerk van Perfectbody? De glutamine en creatine schelen ruim 9 euro.

Perfectbody is gewoon duur. Ik ben zelfs van mening dat de kwaliteit van XXL beter is dan die van Perfectbody.

Paul B zei:
Vraagje:

Onze verkoopprijzen zijn afgestemd zodanig dat we de goedkoopste zijn met eigenmerk.

Wij kunnen zeer scherp inkopen. Sommige supps (vitamine die komen nog oa, maar ook bv CLA )van ons en perfectbody komen van dezelfde levernacier ;) maar onze prijs is lager.

XXL Nutrition zei:
Zal eens gaan zoeken. Zijn er producten die deze stof bevatten.

Het is toch niet illigaal hé :eek: :D

gheghe, nee is niet illegaal deze ;)

XXL Nutrition zei:
Wij verkopen op dit moment Thermo Speed van Olimp waar deze stof in voorkomt (zie ik net), maar ik zal eens zoeken of ik dit evt puur kan krijgen.

Probleem is dat het vaak zo laag gedoseerd is. Die van thermospeed bevat 10 mg forskoline per eenheid, maar voor een goed resultaat heb je wel 40-50 mg 3 maal per dag nodig.

Black Knight zei:
Probleem is dat het vaak zo laag gedoseerd is. Die van thermospeed bevat 10 mg forskoline per eenheid, maar voor een goed resultaat heb je wel 40-50 mg 3 maal per dag nodig.

Nu begrijp ik waarom er maar weining fatburners zijn met dit ingredient. Ik kijk op internet en dat spul is F***** duur!

Zal s verder zoeken nog..

hello,

ik ga een zakje van 5kg ewit-poeder bestellen bij XXL-nutrition. Maar wat is het verschil precies tussen Protein 80 en Whey Proteine?? Waarom voor het ene of het andere kiezen? Alvast bedankt.

Proteine 80 is een combinatie van eiwitten, die heeft dus een langzamere opname en is geschikt voor bv. sochtends of tussendoor als je geen tijd hebt om iets te eten.
De whey is meer voor rondom/na de training en wordt snel opgenomen door je lichaam.

mastakilla zei:
hello,

ik ga een zakje van 5kg ewit-poeder bestellen bij XXL-nutrition. Maar wat is het verschil precies tussen Protein 80 en Whey Proteine?? Waarom voor het ene of het andere kiezen? Alvast bedankt.

Vraag je nou wat het verschil is tussen Whey en gewone protein?

na de training whey met fruit...voor t slapen gaan casseine,lijkt me duidelijk

XXl...nu bestelling binnen...alles is heel netjes binnen gekomen.

Maar ik heb 1 vraag nu.
Ik heb 5 kg whey protein besteld...
Mijn vraag gaat over de dosering...

Op de site van xxl nutrition...staat dat je per shake 30 gram whey moet pakken...alleen op de emmer(die ik ook besteld heb) en de zakken whey staat dat ik 40 gram moet pakken per shake ???

Wat is het nu?>>> 30 gram whey per shake, of 40 gram whey per shake??

Wie kan me hiermee helpen?

Groet,
Caine.

caine zei:
Wat is het nu?>>> 30 gram whey per shake, of 40 gram whey per shake??

Wie kan me hiermee helpen?

Groet,
Caine.

Dat ligt aan verschillende zaken:
- wanneer neem je het?
- wat is je gewicht (staat in je sig)?
- waarom neem je het?
- hoe vaak neem je het?

Ik bijvoorbeeld neem 's ochtends bij het opstaan 50 gram en na de training ook 50 gram.

Op welke momenten van de dag wil je het nemen?

ik wil ut voor het ontbijt nemen (alleen de whey met water)...
en direct na de training (de whey met water en 30 gram dextrose).

Ik weeg ochtends direct na ut opstaan 79 kg.

Ik neem op trainingsdagen dus 2x (ochtends en direct na ut trainen) en op rustdagen pak ik ut alleen 's ochtends.

Dan kan je bij het ontbijt 30 gram nemen. Als je binnen een half uurtje na die shake écht ontbijt.

Na het trainen pak je 40 gram.

Terug
Naar boven