MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.501
Rene heb vandaag 2 mailtjes gezonden i.v.m. men bestelling voor een adreswijziging,maar heb daar nog geen antwoord opgekregen.
Weet je daar iets van?
Bedankt!

nee.. ik zie de mail info@xxl hier niet ...maar zal wel in orde zijn neem ik aan.

nee.. ik zie de mail info@xxl hier niet ...maar zal wel in orde zijn neem ik aan.
Eigenaardig heb tot 2 maal verstuurd.
Denk dat jullie de zending morgen gaan opsturen,dus hopelijk is het naar het gewijzigd adres.
Stuur ik je anders ff PM met het gewijzigde adres?
GR.

Tot wanneer is die Green Magnitude aanbieding geldig?

Besteld en betaald:

Uw bestelling:

Ultimate NOX PUMP Formula 30 sachets, aantal:2, prijs: 113.80
Whey Protein Instant 2,5 kg (Vanille), aantal:2, prijs: 99.00
Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 217.30

Uw bestelnummer is: 19226

Rene, kan je voor één emmer vanille en één choco zorgen aub?
Alvast bedankt. :thumbs:
Is het mogelijk om een emmer vanille nog om te wisselen met een emmer choco, want blijkbaar is hier overgekeken en heb ik twee emmers vanille ontvangen.

Wil het volgende bestellen, maar de ideal betaling doet het niet bij mij. Ligt dat aan mijn computer of hebben meer mensen daar last van?

Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Whey Protein Instant 1 XXL Nutrition 2,5 kg Vanille 49.50 49.50
DextroJuice 1 XXL Nutrition 1500 gr 12.95 12.95
Shakebeker 1 XXL Nutrition 0,7 L 4.50 4.50

• #6.510
Eigenaardig heb tot 2 maal verstuurd.
Denk dat jullie de zending morgen gaan opsturen,dus hopelijk is het naar het gewijzigd adres.
Stuur ik je anders ff PM met het gewijzigde adres?
GR.

nee is helemaal niet vreemd.. want de info@xxl mail kan ik hier niet lezen .. ;)

• #6.511
Wil het volgende bestellen, maar de ideal betaling doet het niet bij mij. Ligt dat aan mijn computer of hebben meer mensen daar last van?

Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Whey Protein Instant 1 XXL Nutrition 2,5 kg Vanille 49.50 49.50
DextroJuice 1 XXL Nutrition 1500 gr 12.95 12.95
Shakebeker 1 XXL Nutrition 0,7 L 4.50 4.50

dat is vreemd... kies anders voor een machtiging

• #6.512
Is het mogelijk om een emmer vanille nog om te wisselen met een emmer choco, want blijkbaar is hier overgekeken en heb ik twee emmers vanille ontvangen.

ja maar dit soort dingen moeten ook niet via het forum......

ik kan wel omruilen maar we zitten dan eigenlijk wel met verzendkosten :cool:

vrijdag betaald, vandaag nog niks :(

Beste Rene

ik ben nu een tijdje bezig met Animal Pack van Universal maar moet zeggen het is wel een multi vitamine maar had bij bijvoorbeeld Davitamon Extra weerstand meer het gevoel dat ik me beter voelde.

Dus mijn vraag is : is Animal Pack nu echt nodig voor je vitamines of is een ander multi net zo goed of is dat voor iedereen verschillend.

als ik bij Davitamon 3 dragees innam kwam ik bij de meeste essentiele vitamines op 150 % uit.

vrijdag betaald, vandaag nog niks :(

eerste keer?

Ik was ook zo ... ik heb donderdag via overschrijving (De Post) betaald en ik ontvang het normaal morgen of overmorgen, ten laatste volgende week maandag.

Volgens mij ligt dat aan mijn bank (bank vd post). Of ik had de eerste keer gewoon pech :) in ieder geval maak je geen zorgen het komt wel aan !

Vanuit Belgie duurt het idd wel iets langer, alhoewel vorige keer met visa had ik het heel snel.

Grts

eerste keer?

Ik was ook zo ... ik heb donderdag via overschrijving (De Post) betaald en ik ontvang het normaal morgen of overmorgen, ten laatste volgende week maandag.

Volgens mij ligt dat aan mijn bank (bank vd post). Of ik had de eerste keer gewoon pech :) in ieder geval maak je geen zorgen het komt wel aan !

Vanuit Belgie duurt het idd wel iets langer, alhoewel vorige keer met visa had ik het heel snel.

Grts

neen niet eerste keer besteld...

al verschillende keren besteld. dan op maandag betaald en woensdag had ik alles binnen...

hopelijk morgen :D

Terug
Naar boven