- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb net de labels binnen van onze nieuwe simpele maar doeltreffende crea mix..
CreaPump
Foto komt later op de site.
Dan komen er nog aan in volgorde:
Essentiele aminozuren mix met lemon smaak 500 gram
Pre workout booster 750gram
BCAA met lemonsmaak 500gram
Nieuwe versie van X-targo in 2500grams verpakking
René, ik heb veel belangstelling voor je nieuwe produkten van eigen merk. Ik gebruik op dit moment de basics als je Wheypoeder, Mega grow en creatine (bijna op).
Mega grow gebruik ik als een post-workout, de creatine op de dagen dat ik niet train. Whey gebruik ik op niet-trainingsdagen na het opstaan, en op trainingsdagen voor en na de training. Voorheen gebruikte ik als post-workout ook wel Dextrojuice + whey.
Ik zou wel een pré-workout erbij willen hebben, iets met arginine, heb dat nog niet eerder gebruikt. En nog een specifieke post-workout? Aminozuren er bij, of wordt dit al gedekt door de whey?
Wat zou ik naar jouw mening moeten hebben en hoe combineer ik dat dan allemaal? Zie door de bomen het bos niet meer. Graag wel dingen van XXL, die bevallen me goed en je verkoopt per definitie geen onzin-producten.
Graag je advies. Als dit de verkeerde plek daar voor is, laat dan ook maar weten. Dank alvast

Idd zo`n zelfde idee had ik ook!
misschien idee- rene... zelf een eigen stack samenstellen van XXL??![]()
Binnenkort bestellen. Thnx!

René, ik heb veel belangstelling voor je nieuwe produkten van eigen merk. Ik gebruik op dit moment de basics als je Wheypoeder, Mega grow en creatine (bijna op).
Mega grow gebruik ik als een post-workout, de creatine op de dagen dat ik niet train. Whey gebruik ik op niet-trainingsdagen na het opstaan, en op trainingsdagen voor en na de training. Voorheen gebruikte ik als post-workout ook wel Dextrojuice + whey.
Ik zou wel een pré-workout erbij willen hebben, iets met arginine, heb dat nog niet eerder gebruikt. En nog een specifieke post-workout? Aminozuren er bij, of wordt dit al gedekt door de whey?
Wat zou ik naar jouw mening moeten hebben en hoe combineer ik dat dan allemaal? Zie door de bomen het bos niet meer. Graag wel dingen van XXL, die bevallen me goed en je verkoopt per definitie geen onzin-producten.
Graag je advies. Als dit de verkeerde plek daar voor is, laat dan ook maar weten. Dank alvast

als alles binnen is zal ik 2 stacks gaan samenstellen. basic en een soort pro stack met alles optimaal.
Post workout is eigenlijk dextrojuice met die nieuwe aminozuren mix ideaal, pre workout komt dan die nieuwe supp ook voor.
wordt vervolgd... met een week of 3-4 zijn we een eind verder![]()
we hebben ook stevigere dozen besteld .. maar tegen hoe DPD omgaat met de dozen is niets bestemd.

Spulletje na 1 dag binnen gehad, NICE!
Wat is eigenlijk het beste om je dextro juice en whey mee te mixen. Water, of melk?
Edit: En misschien een hele domme vraag, maar gooi je ze allebei in 1 shaker met vloeistof, of maak je 2 verschillende shakes.... :S

Spulletje na 1 dag binnen gehad, NICE!
Wat is eigenlijk het beste om je dextro juice en whey mee te mixen. Water, of melk?
Edit: En misschien een hele domme vraag, maar gooi je ze allebei in 1 shaker met vloeistof, of maak je 2 verschillende shakes.... :S