- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dju en ik 39 betaald voor nox stac in je shop 2 weken geleden![]()
Ja, een korting moet toch ooit een keer beginnen en weer eindigen.

rene zou je antwoord kunnen geven op mn vragen die ik heb gemaild betreft Caseine ?
je hebt een pm.. De vorige batch cas werdt dikker als normaal. De nieuwe batch heeft dat niet meer.

hey rene , welke whey is het lekker met water? ze smaken wss allemaal wel goed met melk maar ik drink ze altijd met water want dat is makkelijker na de training
suggestie?

Ik denk Syntha-6 van BSN (is gewoon te lekker. kun je beter niet kopen want dan zuip je constant syntha6 shakeshey rene , welke whey is het lekker met water? ze smaken wss allemaal wel goed met melk maar ik drink ze altijd met water want dat is makkelijker na de training
suggestie?
). alleen qua prijs/kwaliteit zo ik xxl whey pakken.hey rene , welke whey is het lekker met water? ze smaken wss allemaal wel goed met melk maar ik drink ze altijd met water want dat is makkelijker na de training
suggestie?
kheb ook geen problemen met de smaak maar wil binnekort weer bestellen
miss cocos ofzo maar wou ff weten of er 1 uitspringt als de beste in combo met water
als alles binnen is zal ik 2 stacks gaan samenstellen. basic en een soort pro stack met alles optimaal.
Post workout is eigenlijk dextrojuice met die nieuwe aminozuren mix ideaal, pre workout komt dan die nieuwe supp ook voor.
wordt vervolgd... met een week of 3-4 zijn we een eind verder![]()