XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.561
persoonlijk zou ik gewoon size on en supercharge nemen of JP8 en NOS Ether

4Most Anabolic Arsenal-Merk: Gaspari Nutrition

Hij staat bij nieuwe producten zag ik, is deze stack iets??
wat raad je anders voor stack aan René???
( doel is gewoon kei harde massa kweken!! miss. iets in vet percentage zakken !!! ) LOL!

Groeten!

vraag zou vast wel tig keer gesteld zijn maarrrrr : hoe lang moet je wachten nadat je megagrow hebt genomen met je whey? Zat nu zelf te denken aan een M-stak en Cellmass(die ik nog had staan) en dan als die op is over te gaan op Mega grow.

vraag zou vast wel tig keer gesteld zijn maarrrrr : hoe lang moet je wachten nadat je megagrow hebt genomen met je whey? Zat nu zelf te denken aan een M-stak en Cellmass(die ik nog had staan) en dan als die op is over te gaan op Mega grow.

Ben zelf erg tevreden over de Mega grow. Die neem ik direct bij thuiskomst uit de sportschool (ben met 5 min. thuis). En dan zo'n 20 minuten later neme ik 2 scheppen whey (half uurtje vóór de traning neem ik ook twee scheppen whey). Ik heb het idee dat ik sneller herstel en dat kracht toeneemt met die Mega grow, en daardoor ook droge massa win.

• #6.565

15min is lang genoeg.

• #6.566
Ben zelf erg tevreden over de Mega grow. Die neem ik direct bij thuiskomst uit de sportschool (ben met 5 min. thuis). En dan zo'n 20 minuten later neme ik 2 scheppen whey (half uurtje vóór de traning neem ik ook twee scheppen whey). Ik heb het idee dat ik sneller herstel en dat kracht toeneemt met die Mega grow, en daardoor ook droge massa win.

Mega Grow .. ik blijf er goede ervaringen over horen. En zelf vind ik het ook nog steeds een topper.

XXL Nutrition,

Zaterdag besteld en vandaag (donderdag) in huis, duurt toch best lang de procedure van dat rembours zeg.. De vanille protein 80 whey smaakt heerlijk, niet te zoet en hapt lekker weg ;)

Over de T-shirts, mooie kwaliteit. Voor mensen boven de 100KG en een lengte van 1.80 zou ik toch echt een xxxl aanraden (niet dat die er was maar toch).

Alles was goed verpakt en kwam goed aan, en is zeker voor herhaling vatbaar... Bedankt!!

Mvg. Tick

edit: Ik zie dat dat ging om de Universal T-shirt's ging die groter vielen, dus ik heb dit even van me post gehaald.

Laatst bewerkt:
  • #6.569
Die order is maandag verzonden .. waarom je die donderdag dan pas krijgt is ???

XXL Nutrition,

Zaterdag besteld en vandaag (donderdag) in huis, duurt toch best lang de procedure van dat rembours zeg.. De vanille protein 80 whey smaakt heerlijk, niet te zoet en hapt lekker weg ;)

Over de T-shirts, mooie kwaliteit. Voor mensen boven de 100KG en een lengte van 1.80 zou ik toch echt een xxxl aanraden (niet dat die er was maar toch).

Alles was goed verpakt en kwam goed aan, en is zeker voor herhaling vatbaar... Bedankt!!

Mvg. Tick

edit: Ik zie dat dat ging om de Universal T-shirt's ging die groter vielen, dus ik heb dit even van me post gehaald.

XXL Nutrition,

zien jullie wel! ik ben vast niet de enigste bij wie de xxl-maat superstrak zit... (behalve bij richardv daar zit hij te ruim):D

XXL Nutrition,

zien jullie wel! ik ben vast niet de enigste bij wie de xxl-maat superstrak zit... (behalve bij richardv daar zit hij te ruim):D

xxl-nutrition shirts zouden niet verkocht mogen worden in maten die te klein zijn... past niet in het xxl-imago. Dus alleen in de maten "te groot" en "achtelijk groot" (voor de bijzonder ambitieuzen onder ons). Large is al te klein, en over medium en small zwijgen we sowieso. Xl vind ik al niet kunnen. Trouwens, one-size-fits-all is een goed concept. (waarbij "fit" dan niet al te letterlijk dient te worden genomen).

Misschien moet je de maten wel noemen: naturel + juiced :)

Die order is maandag verzonden .. waarom je die donderdag dan pas krijgt is ???

Dat komt door de service die TnT-Post levert, dinsdag niemand thuis.. briefje in de bus we komen morgen weer.. woensdag niemand thuis.. briefje in de bus "U kunt dit de volgende werkdag ophalen bij dichtsbijzijnde kantoor ophalen" dit werd dus donderdag.

Ik ben het met Wazzup en Skinnie eens dat T-shirt van een Bodybuilder ruim moet zitten tijdens het sporten, en maten zoals S t/m XL niet eens van toepassing zijn. Zelf draag ik XXXL kleding en dat past goed, en ik ben niet groot ofzo.. Flinke jongens kunnen deze kleding dus niet aan. (ook niet de maat XXL) Grotere maten in huis halen zijn dus zeker geen overbodige luxe..

Mvg Tick

Rene, heb een vraag

Paar dagen geleden oa. de whey NightProtein - Casein Pro 90

Eerste keer eerst het poeder erin en toen water (600ml) en goed geshcud, maar er zaten nogal veel klontjes in.
Keer daarna eerst geroerd met een vork, was een stuk beter, maar nog steeds paar klontjes. Nou heb ik dit bij de normale whey en dextro juice helemaal niet.

Kan ik volgende keer beter eerst water en dan de NightProtein - Casein Pro 90
erin doen?

Voor de rest allemaal perfect spul, snelle levering, en erg lekker.

Gr. Jeroen

• #6.574
Rene, heb een vraag

Paar dagen geleden oa. de whey NightProtein - Casein Pro 90

Eerste keer eerst het poeder erin en toen water (600ml) en goed geshcud, maar er zaten nogal veel klontjes in.
Keer daarna eerst geroerd met een vork, was een stuk beter, maar nog steeds paar klontjes. Nou heb ik dit bij de normale whey en dextro juice helemaal niet.

Kan ik volgende keer beter eerst water en dan de NightProtein - Casein Pro 90
erin doen?

Voor de rest allemaal perfect spul, snelle levering, en erg lekker.

Gr. Jeroen

ja eerst water en dat de proteine erop. maar de vorige batch nightprotein loste idd iets minder goed op. Is en blijft een natuurproduct waarbij er per batch wat verschillen zijn.

net de aardbei pro 80 geproefd en vond het wat chemisch smaken... kan ook zijn dat ik er wat teveel water heb bijgedaan...

ruiken doet het alleszins TOP :D

rene ik heb net iets besteld ( half uur geleden) maak ik nog kans om het morgen in huis te hebben?

Ik heb mn bestelling goed ontvangen :thumbs:

Ik ben benieuwd wat die green magnitude icm beta alaline gaat doen (tijdje supercharge- en noxpumploos trainen)...

ik moest wel lachen met het uberklein schepje bij die ba :roflol: die tintelingen zijn wel niet normaal, na een paar minuten helemaal een warm gevoel met wat (branderigere) tintelingen, nooit zo erg gehad met een andere sup

was om een uur of 4 :D weet dat het later was dan 3 uur maar was ff snel naar mn kantoor gereden om nog bestelling te doen...Kan je dr ook een sample bijdoen van die nieuwe XXL shizzle anders :D ?Heb de smaak weer helemaal te pakken. M-stak en cellmass/mega grow heelllll yeah

• #6.580
was om een uur of 4 :D weet dat het later was dan 3 uur maar was ff snel naar mn kantoor gereden om nog bestelling te doen...Kan je dr ook een sample bijdoen van die nieuwe XXL shizzle anders :D ?Heb de smaak weer helemaal te pakken. M-stak en cellmass/mega grow heelllll yeah

we hebben geen XXL samples..maar van de nieuwe pre workout zal ik kijken of ik sampels kan laten maken.

Terug
Naar boven