XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey rene, de bestelling was weer rap!!

heb zondag de bestelling gedaan, had het ondanks de feestdagen gistermiddag binnen:)

maar die ****ers van een koeriers mogen wel eens wat rustiger met de pakketjes omgaan. maakte de doos open en zag een laag casien poeder liggen.:mad:

hey rene, de bestelling was weer rap!!

heb zondag de bestelling gedaan, had het ondanks de feestdagen gistermiddag binnen:)

maar die ****ers van een koeriers mogen wel eens wat rustiger met de pakketjes omgaan. maakte de doos open en zag een laag casien poeder liggen.:mad:

Mazzelaar. Ik zit nog steeds op de TNT te wachten met me Supercharge en xxl shirt

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.446
Nou mijn EERSTE bestelling bij XXL werd net bezorgt en alles zag er netjes uit :).

Dinsdag avond (22:30) bestelt en zoals gezegt vrijdag binnen :thumbup::thumbup:.

Zeker een aanrader dus.

Tot de volgende bestelling dan maar.

Van emmers overschakelen op potten zou geen slecht idee zijn, handiger en ziet er meteen wat beter uit! ;)

Qua stapelen hebben de emmers wel een voordeel natuurlijk!

Emmers zijn ideaal. kun je daarna lekker gebruiken

emmers zijn inderdaad goed om te stapelen :) maar van potten zullen de deksels misschien iets minder snel scheuren als TNT weer eens met de dozen smijt.

net mn bestelling binnen, lekker snel weer ;)
deze keer cocos genomen, ruikt sterk naar cocos maar vind de smaak een beetje tegenvallen
tochwel een gratis tshirtje naar keuze waard voor de emotionele schade die ik opgelopen heb

net mn bestelling binnen, lekker snel weer ;)
deze keer cocos genomen, ruikt sterk naar cocos maar vind de smaak een beetje tegenvallen
tochwel een gratis tshirtje naar keuze waard voor de emotionele schade die ik opgelopen heb

Zwerver ;):sukkeltje:

Met deze kou is een krant met een afgeragt tshirt ook zo koud he :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #7.454
over staaltjes gesproken, bij mij zat er die carnocre bij, dam die was lekker. Bij de effecten staat er bij:

"Increase calorie-/fat-burning capacity of muscle".

Zou ik die CarnoCre kunnen combineren met lipo6 denk je?

ja dat kan zeker! Infiniti labs maakt goede supplementen, het is alleen niet zo bekend nog. Die juggernaut is een erg goede preworkout ook.

6jf0h1c.jpg

• #7.456
Van emmers overschakelen op potten zou geen slecht idee zijn, handiger en ziet er meteen wat beter uit! ;)

Qua stapelen hebben de emmers wel een voordeel natuurlijk!

Emmers zijn ideaal. kun je daarna lekker gebruiken

Potten ziet er wat mooier uit dat is waar. Ik zit er wel eens aan te denken om over te schakelen. Ik vind emmers wel makkelijk met scheppen, en in het magazijn is het zo i zo handig voor ons.

Who care,s about the looks? Het gaat erom wat er inzit en dat het niet lastig is in je kast of waar het staat. Dus emmer gewoon goed:thumbs:

Who care,s about the looks? Het gaat erom wat er inzit en dat het niet lastig is in je kast of waar het staat. Dus emmer gewoon goed:thumbs:

+1
Nog steeds in volle verwachting van m'n bestelling, zal wel maandag goed komen. Zal wel aan de feestdag-drukte gelegen zijn!

Er kwam geen nieuwe mogelijkheid voor betalen met CC he?

Terug
Naar boven