XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.461
Er kwam geen nieuwe mogelijkheid voor betalen met CC he?

Nee.. dat moeten we met al onze betalingen over naar een betaalprovider en moeten we dus ook voor alle andere betalingen commisie gaan betalen.

We hebben nu alles in eigen beheer niks geen betaalprovider ;)

Laatst bewerkt:
Ok dan moet ik maar een maand w88:)

Bedankt voor de aardbeien whey-emmertje! :thumbs:

Immers zijn ideaal. Bij de potten zit ik soms ongemakkelijk te graaien met het schepje zodra de pot steeds leger wordt. En bij veel potten is het gat relatief smal dus kom je bijna vast te zitten als een beer in de honingpot.

En daarnaast zijn de emmers ook makkelijk te gebruiken om andere zooi in te doen of als je olie of iets moet verversen kun je het in de emmers doen en die emmers wegflikkeren. Multi-functioneel die emmers ;)

Immers zijn ideaal. Bij de potten zit ik soms ongemakkelijk te graaien met het schepje zodra de pot steeds leger wordt. En bij veel potten is het gat relatief smal dus kom je bijna vast te zitten als een beer in de honingpot.

En daarnaast zijn de emmers ook makkelijk te gebruiken om andere zooi in te doen of als je olie of iets moet verversen kun je het in de emmers doen en die emmers wegflikkeren. Multi-functioneel die emmers ;)

idd, de emmers worden hier ook gebruikt voor andere dingen

• #7.470
de emmers blijven :thumbs: :D

Top!

Zoals mijn voorgangers, worden ze hier ook voor vanalles en nog wat gebruikt zo snel ze leeg zijn.

En stuk makkelijker om de whey eruit te halen als de emmer bijna leeg is, met een pot wordt het dan nog wel eens lastig.

Ben nu in afwachting van de Retain, taurine en nieuwe whey :)

• #7.475
Kan je NightProtein - Casein Pro 90 ook gewoon met volle melk nemen?

Ik doe dit namelijk maar vroeg me af of het dan nog wel werkt?
Ook omdat erop de label staat lactosevrij etc etc. Ik heb geen lactose intolerantie (dus drink zoiezo 1,5 tot 2 liter volle melk per dag).

Zouden jullie ook niet gewoon een whey kunnen maken die gewoon normaal lactose bevat en geen anti-allergie producten?

De meeste nederlanders hebben GEEN lactose intolerantie/allergie (ik ben wel licht allergisch voor pinda's en noten (vooral bij teveel inname).

Maar goed :D, ik neem me shakes het liefst met MELK:P:P maar hoop dat, dat geen probleem is met XXL proteine.

Ik neem m met magere melk, met water vind ik het vies.

Dus volle melk moet nog lekkerder zijn dan magere, heeeerlijk romig!

Waarom volle melk ?
Magere melk vind ik beter ... minder vet en als ik me vergis ook meer eiwitten :)
Ik ben er ook van overtuigd dat je het met melk mag inpakken , dat dat niet veel zal uitmaken .. maar die volle melk begrijp ik niet

als je eiwitshakes neemt met melk, wordt het minder goed opgenomen
neem beter water

Kan je NightProtein - Casein Pro 90 ook gewoon met volle melk nemen?

Ik doe dit namelijk maar vroeg me af of het dan nog wel werkt?
Ook omdat erop de label staat lactosevrij etc etc. Ik heb geen lactose intolerantie (dus drink zoiezo 1,5 tot 2 liter volle melk per dag).

Zouden jullie ook niet gewoon een whey kunnen maken die gewoon normaal lactose bevat en geen anti-allergie producten?

De meeste nederlanders hebben GEEN lactose intolerantie/allergie (ik ben wel licht allergisch voor pinda's en noten (vooral bij teveel inname).

Maar goed :D, ik neem me shakes het liefst met MELK:P:P maar hoop dat, dat geen probleem is met XXL proteine.
ook allochtonen hebben daar last van. :eek:

Terug
Naar boven