Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Weer wat nieuwe supps erbij zie ik,...veel van alri (de legale jungle warfare) en Activate Xtreme....

veel testo producten :eek:

ik zat beetje op de site te kijken en kwam toen CLA tegen...
in het stukje info wat op de site staat, staat:

CLA is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa

zover ik weet kon dit niet dus in hoeverre is dat waar?

ben hier ook wel benieuwd naar, zou natuurlijk wel een uitkomst wezen :D

donderdag besteld maandag geleverd weer een tevreden klant:p

Mischien binnenkort een Crea bestelling van deze kant, moet nog even overleggen..

(moeders he...)

crea is echt heel erg :D

Hahaha ja mijn moeder denkt van wel, maar ben het een en ander aan het verzamelen om haar ongelijk te tonen.

Ze is bezorgt dus dat is natuurlijk wel goed, en ze weet er niets vanaf dus ontwetendheid;)

Net nog een bestelling geplaatst. Veel pankake syrup (maple syrup) van 0%Kcal. Echt zalig spul.

Post het maar even hier en mail je ook even...

Net order geplaatst 22096. Maar tijdens inloggen op postbank viel mijn wireless weg. Maar heb wel een orderbevestiging gehad. Daarna nog maar keer besteld en deze keer wel betaald dit is order nummer 22097.

Je mag gratis 22096 wel versturen hoor maar ik denk ik meld het even :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.592
post het maar even hier en mail je ook even...

Net order geplaatst 22096. Maar tijdens inloggen op postbank viel mijn wireless weg. Maar heb wel een orderbevestiging gehad. Daarna nog maar keer besteld en deze keer wel betaald dit is order nummer 22097.

Je mag gratis 22096 wel versturen hoor maar ik denk ik meld het even :d

:d

Is whey isolaat neutraal met water goed te zuipen? Ik heb geen zin in die zoete rommel namelijk. Meng het namelijk ook vaak met melk en banaan in de blander

Besteld.. Jammer dat het ze duur is, ben betere prijzen gewend maar de site waar ik normaal altijd bestel heeft me flink genaaid en zit nu zonder whey:P

• #7.595
Syntha-6 in welke functie is dat te gebruiken? Lijkt me geen volwaardige eiwitshake en lees daar een hoop marketing mumbo-jumbo, maar kan het gebruik ervan niet echt plaatsen...avondshake? Shake tussen de shakes door?

• #7.598
Syntha-6 in welke functie is dat te gebruiken? Lijkt me geen volwaardige eiwitshake en lees daar een hoop marketing mumbo-jumbo, maar kan het gebruik ervan niet echt plaatsen...avondshake? Shake tussen de shakes door?

Ik zeg een goede en vooral lekkere shake voor tussendoor.. je krijgt er ook wat carbs en vet mee binnen. Syntha-6 koop je voor de smaak .;)

• #7.599
Het heeft even op zich laten wachten maar de supplementen van Millennium Sport zijn binnen.

Het zijn in hun soort zeer hoog aangeschreven supplementen. We hebben samples ook gekregen dus zullen die op verzoek bij de bestellingen verstrekken zolang de voorraad strekt.

Ik vraag me alleen af of van een aantal dingen een sample wel zinvol is omdat ik niet weet hoe snel het supplement werkbaar merkt. Met een aantal supplementen zal dat niet na 1 inname zijn verwacht ik.

Ik denk dat we met Millennium Sport een mooie hardcore lijn er weer bij hebben.

rene, geen emmers meer van ovogym oatmeal pancake?

dat zou heel heel heel heel spijtig zijn!

edit: ok ik zie dat het nu samengevoegd is :D

Terug
Naar boven