XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Al nieuws over die smaakjes voor bij de smaakloze whey?

Gisteren mijn bestelling ontvangen van XXL. 2.5kg whey cocos. Smaak is iets minder maar samenstelling is super!
Had ook 6 repen besteld maar heb ik er 7 ontvangen dus gaan we niet moeilijk over doen :rolleyes:

aanrader!

Hoi meneer extra extra groot,

Weet niet of het hier al ergens staat, kan het niet vinden. Maar wanneer komt de nieuwe whey smaak? Wil graag een nieuwe bestelling doen maar wil de nieuwe smaak ook [is het nou bosvruchten of koekjes en creme geworden?]

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.647
Hoi meneer extra extra groot,

Weet niet of het hier al ergens staat, kan het niet vinden. Maar wanneer komt de nieuwe whey smaak? Wil graag een nieuwe bestelling doen maar wil de nieuwe smaak ook [is het nou bosvruchten of koekjes en creme geworden?]

ik ben nog even bezig of we evt met naturel whey en die smaken aan de gang gaan. maar ik heb al het 1 en ander getest en vind het niet echt lekker..

ik heb een paar samples liggen van whey limoen/citroen die ga ik even testen deze week.

ik ben nog even bezig of we evt met naturel whey en die smaken aan de gang gaan. maar ik heb al het 1 en ander getest en vind het niet echt lekker..

ik heb een paar samples liggen van whey limoen/citroen die ga ik even testen deze week.

Kun je een indicatie geven wanneer ze komen? Dan weet ik of ik het nog volhou met de whey die ik nu heb.

Als je dan nog hebt wil ik ook best een van die samples testen voor je hoor ^^

• #7.652
Kun je een indicatie geven wanneer ze komen? Dan weet ik of ik het nog volhou met de whey die ik nu heb.

Als je dan nog hebt wil ik ook best een van die samples testen voor je hoor ^^

nee heb geen indicatie.. hangt van een aantal factoren af.

• #7.654
dacht dat je ook alles zelf aan een test onderwierp :D Laat ik het zo zeggen....wat denk jij van die combi :D/

• #7.656
dacht dat je ook alles zelf aan een test onderwierp :D Laat ik het zo zeggen....wat denk jij van die combi :D/

ja veel test ik inderdaad zelf, maar met deze 2 dingen heb ik geen ervaring kan je dus ook niet uit eigen ervaring iets vertellen ;)

Rene is niet jou laboratorriumrat he rooke. En met 1000en producten is het niet zo heel vreemd dat hij niet alles test. Dat is het mooie aan supplementen, je neemt vaak een risico, totdat je dat ene product vind wat ECHT aanslaat bij jou lichaam.

Voor mij was dat; Green MAGnitude, NO-Xplode (dont hate me for it, bij mij werkt het beter dan SP250), Xtend, Nectar.

Nectar is echt bruut spul trouwens, ga jij het ook weer in je assortiment opnemen Rene? Ik heb de beste gains ooit met deze stack;

NO-Xplode (pre)
Xtend (post) + WMS
Nectar 3x per dag (echt de king onder de proteine producten IMO)

Ik zie rene vaak posten dat die zelf ook wel is wat test :D Dus vond ik het geen onlogische vraag om naar zijn ervaringen te vragen ;)

Terug
Naar boven