Winner
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al nieuws over die smaakjes voor bij de smaakloze whey?
er is bij een batch wat fout gegaan met de scoop.. ik hoorde dat ook pas achteraf... 70ml ipv 50ml ... klopt dat?
Hoi meneer extra extra groot,
Weet niet of het hier al ergens staat, kan het niet vinden. Maar wanneer komt de nieuwe whey smaak? Wil graag een nieuwe bestelling doen maar wil de nieuwe smaak ook [is het nou bosvruchten of koekjes en creme geworden?]
??ik zie als tip bij animal cuts staan dat je het goed kan combineren met mstak.gain je dan nog wel terwijl je verliest door de cut?

ik ben nog even bezig of we evt met naturel whey en die smaken aan de gang gaan. maar ik heb al het 1 en ander getest en vind het niet echt lekker..
ik heb een paar samples liggen van whey limoen/citroen die ga ik even testen deze week.
dacht dat het 15ml was had eerst zoon doorzichtig soort van glas schepje nu transparant en volgens mij 50ml.er is bij een batch wat fout gegaan met de scoop.. ik hoorde dat ook pas achteraf... 70ml ipv 50ml ... klopt dat?
Kun je een indicatie geven wanneer ze komen? Dan weet ik of ik het nog volhou met de whey die ik nu heb.
Als je dan nog hebt wil ik ook best een van die samples testen voor je hoor ^^
oo ik kan je niet echt een goed antwoord geven hierop.... ik vind m-stak wel een top supplement.. maar mbt de combi kan ik niet veel zeggen.

dus je zet het op de site als tip maar....
Ik ga er morgen mee beginnen...post wel ergens wat erover![]()

dacht dat je ook alles zelf aan een test onderwierpLaat ik het zo zeggen....wat denk jij van die combi
/

Orly? wat Orly? Explain yaself fool!