AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zie rene vaak posten dat die zelf ook wel is wat test :D Dus vond ik het geen onlogische vraag om naar zijn ervaringen te vragen ;)

Vragen staat vrij uiteraard maat, maar je kan niet verwachten dat hij daadwerkelijk alles test. Ga zelf op onderzoek uit, jou lichaam is uniek (Oprah momentje :D) en dingen die voor anderen werken hoeven niet voor jou te werken en vice versa.

Vragen staat vrij uiteraard maat, maar je kan niet verwachten dat hij daadwerkelijk alles test. Ga zelf op onderzoek uit, jou lichaam is uniek (Oprah momentje :D) en dingen die voor anderen werken hoeven niet voor jou te werken en vice versa.

opendeuren:rolleyes:

Ik probeer een hoop uit hoor ;)

vraagje.................???

XXL Tip!Voor een optimale opname neem je Creapump samen met Dextrojuice. Creapump kan je uitstekend stacken met MegaGrow, waar bij je Creapump voor de training neemt en MegaGrow erna. Op niet trainingsdagen neem je MegaGrow in de ochtend en CreaPump later op de dag.

heb deze supplementen bij jullie besteld, en gebruik het zoals hier boven vermeld staat.

nu is mijn vraag.. dextrojuice neem je nu voor de training in samen met de creapump.
normaal nam ik dextrojuice na de training in met een shake.

wat kan ik nu het beste doen rene?
gewoon de xxl tip aanhouden? dus voor de training creapump met dextrojuice, en na de training de megagrow!
en de shakes verdelen over de dag?

alvast bedankt...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.664
Ik zie rene vaak posten dat die zelf ook wel is wat test :D Dus vond ik het geen onlogische vraag om naar zijn ervaringen te vragen ;)

ik test best veel... maar probleem is ook dat niet iedereen hetzelfde reageert op de supplement. Er is geen 1 supplement wat iedereen goed vind. Is toen een zoektocht die je zelf moet doen. Echter zijn er natuurlijk wel wat supps waar de meerderheid over te vreden is. ik zou dan ook kiezen uit 1 van de populaire supps.

• #7.665
Rene is niet jou laboratorriumrat he rooke. En met 1000en producten is het niet zo heel vreemd dat hij niet alles test. Dat is het mooie aan supplementen, je neemt vaak een risico, totdat je dat ene product vind wat ECHT aanslaat bij jou lichaam.

Voor mij was dat; Green MAGnitude, NO-Xplode (dont hate me for it, bij mij werkt het beter dan SP250), Xtend, Nectar.

Nectar is echt bruut spul trouwens, ga jij het ook weer in je assortiment opnemen Rene? Ik heb de beste gains ooit met deze stack;

NO-Xplode (pre)
Xtend (post) + WMS
Nectar 3x per dag (echt de king onder de proteine producten IMO)

We hebben nectar gehad en dat liep toen niet.... het is een whey isolaat. Die hebben we tegenwoordig ook van eigenlabel. Alleen die syntrax heeft wel een paar bijzonder lekkere smaken. Ik moet me eens beraden of nectar iets voor ons is... probleem is dat je dan weer met een x aantal smaken zit en weer veel ruimte inneemt in het magazijn. Ik denk dat de vraag ernaar ook zeer klein is.

He Rene , heb jij ervaring met deze 3? welke wordt het best verkocht?

Hydroxycut Hardcore
Lipo-6
Venom Hyperdrive 3,0

• #7.667
He Rene , heb jij ervaring met deze 3? welke wordt het best verkocht?

Hydroxycut Hardcore
Lipo-6
Venom Hyperdrive 3,0

ik heb geen ervaring met fatburners. Maar deze staan alle 3 goed aangeschreven. Hydroxycut en venom verkopen we het meeste.

Ik zou zelf voor Hydroxycut gaan.

Hey René,

Ik zag de banner van de Essential Amino Stack bovenaan de site staan en zou dat weleens willen proberen. Ik heb voorheen creatine gebruikt (Cellmass) en ben zeer tevreden over de effecten en resultaten. Nu begrijp ik uit de uitleg over de EAS op de site van XXL dat het een ander product is, maar dat de effecten vergelijkbaar zijn met die van creatine. Meer spiergroei, sneller herstel en een goede pomp.

Klopt dit of is de werking heel anders dan creatine?

Edit: Ik ben van plan om naast de EAS alleen: Whey, Dextrojuice, visolie en NO Xplode te gebruiken.

• #7.669
Hey René,

Ik zag de banner van de Essential Amino Stack bovenaan de site staan en zou dat weleens willen proberen. Ik heb voorheen creatine gebruikt (Cellmass) en ben zeer tevreden over de effecten en resultaten. Nu begrijp ik uit de uitleg over de EAS op de site van XXL dat het een ander product is, maar dat de effecten vergelijkbaar zijn met die van creatine. Meer spiergroei, sneller herstel en een goede pomp.

Klopt dit of is de werking heel anders dan creatine?

Edit: Ik ben van plan om naast de EAS alleen: Whey, Dextrojuice, visolie en NO Xplode te gebruiken.

De werking is totaal anders dan van creatine..... EAS is een aminozuren stack die je spieren beschermt tegen spierafbraak (BCAA) en je spieren voedt (overige essentiele aminozuren) met de nodige aminozuren rondom je training.
Je zal een sneller herstel merken hij het gebruik van EAS.

Oke bedankt voor je snelle reactie! +1

Dan ga ik dit binnenkort maar eens aanschaffen. Lijkt me ook ideaal voor in de cut als ik jou beschrijving zo lees :)

• #7.671
Oke bedankt voor je snelle reactie!

Dan ga ik dit binnenkort maar eens aanschaffen. Lijkt me ook ideaal voor in de cut als ik jou beschrijving zo lees :)

ja zeker voor de cut is het super... geen onnodige kcal's krijg je dan binnen.

Vrije vorm essentiele aminozuren is de beste manier om je spieren van bouwstoffen te voorzien.

Nu heb ik nog 1 klein vraagje die net in me opkomt. De EAS kan je in principe gewoon het hele jaar door gebruiken toch?

Ik wou net voor 140 euro gaan bestellen Rene, maar ik geloof dat je bezig bent aan de website. Ik kreeg fouten in beeld met to many conection en als ik klik op product bestellen kreeg ik dat bestel venstertje niet.

Ik wacht even een uurtje met bestellen.

Ik had nog een vraagje. Ik heb laatste nox pump gekocht, dat werkte bij mij eigenlijk niet. Nou zoek ik toch iets wat me energie geeft om te trainen. Want ik ben vaak al moe van het werk voordat ik ga trainen.

Kan je me een suplement aanraden daarvoor? En heb je er misschien een sample van liggen die je bij me bestelling kan doen.

• #7.674
Nu heb ik nog 1 klein vraagje die net in me opkomt. De EAS kan je in principe gewoon het hele jaar door gebruiken toch?

Ja dat kan zeker.. geen enkel probleem. het zijn alleen vrije vorm essentiele aminozuren.

Ik wou net voor 140 euro gaan bestellen Rene, maar ik geloof dat je bezig bent aan de website. Ik kreeg fouten in beeld met to many conection en als ik klik op product bestellen kreeg ik dat bestel venstertje niet.

Ik wacht even een uurtje met bestellen.

Ik had nog een vraagje. Ik heb laatste nox pump gekocht, dat werkte bij mij eigenlijk niet. Nou zoek ik toch iets wat me energie geeft om te trainen. Want ik ben vaak al moe van het werk voordat ik ga trainen.

Kan je me een suplement aanraden daarvoor? En heb je er misschien een sample van liggen die je bij me bestelling kan doen.

1> ja had het gezien met to many conncections, net even naar onze site beheerder gemaild.

2> ik zou even wachten tot ma/di dan hebben we NCP binnen van get diesel.. een soort van RPM maar schijnt zeer goed en sterk te zijn en ook goedkoper.

Laatst bewerkt:
Xxl wat is de reden dat jij secretagogue-one in je assortiment hebt? Werkt het of???

Ja dat kan zeker.. geen enkel probleem. het zijn alleen vrije vorm essentiele aminozuren.

1> ja had het gezien met to many conncections, net even naar onze site beheerder gemaild.

2> ik zou even wachten tot ma/di dan hebben we NCP binnen van get diesel.. een soort van RPM maar schijnt zeer goed en sterk te zijn en ook goedkoper.

Ok bedankt. Ik kan helaas niet wachte met bestellen.

• #7.678
rene heb effe gekeken en is 50cc schepje wat ik er nu in had zitten.

Terug
Naar boven