bozkurt
Cool Novice
- Waardering
- 0
groter dan voorheen.neem daar 3 scheppen van 3x per dag
zoon pot stelt niks voor 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
groter dan voorheen.neem daar 3 scheppen van 3x per dag
zoon pot stelt niks voor 
groter dan voorheen.neem daar 3 scheppen van 3x per dagzoon pot stelt niks voor
![]()
Ik heb twee vragen die betrekking hebben op Creapump en NitroCrea.
- Smaken deze producten beter dan NOS ETHER? Met andere woorden, zijn ze een stuk makkelijker weg te drinken en hebben ze een betere smaak?
- En zijn deze producten vergelijkbaar met NOS ETHER? Geeft het ongeveer dezelfde kracht en pomp?
Oftewel, is het een goed vervangingsmiddel?
Want NOS ETHER smaakt toch iets te smerig om er op het moment mee door te gaan.
Met vriendelijke groet.
Ik vind creapump anders erg zuur hoor! Krijg het wel weg dat wel, maar prettig is anders!
Train er wel als een dolle henkie op trouwens!

Net whey isolaat gekocht, na alle goede reacties die ik er over lees (na bijna de 2 potten bagger van de Tuinen te hebben weggewerkt), ben benieuwd naar de vanille en choco smaak!
Zat door jullie collectie kleding te bladeren, maar waar blijft de dameskleding?!

Beste
Ik heb vorige week zondag bij xxl een bestelling geplaatst, is het mogelijk om mij de betaling te bevestigen en kunt u zeggen of dit al onderweg is.
Ik ben niet gewoon van online bestellingen te doen.
bestelling:
Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50
Verzendkosten: 8.00
Totaalbedrag: EUR 89.50
bestelnummer is: 21977
mvg
Rene, quick question, geloof jij in betere gains dmv isolaat ipv concentraat? Ik ben hier wel benieuwd naar, natuurlijk is isolaat op papier beter, maar denk je dat je het terug gaat zien in het resultaat wat je ermee boekt?
2de vraag, krijg jij at any given time nog Nectar op vooraad?
Bij voorbaat dank!
Durf het niet te zeggen, theoretisch inderdaad wel, ik geloof wel in aminozurensupplementie rondom de training.. Ik neem zelf meestel pro80, eiwiten uit meerdere eiwitbronnen.
Nectar ga ik voorlopig niet toevoegen... we hebben een jaar terug alles met korting weg moeten doen omdat er geen vraag naar was.
OK, thx, ik heb nu net Xtend binnen en Nectar (sorry, ff niet via jou dit keer, wilde nog snel ff gebruik maken van de pond). Maar vind Nectar het beste eiwit wat ik ooit gehad heb qua smaak. Zou je het kunnen bestellen voor mij? en zo ja, wat kost dat? Wil toch het liefst weer bij XXL bestellen.
welke smaken neem je altijd? en nectar heeft idd een super smaak.. voor 2-3 smaken heb ik nog wel ergens een hoekje.. prijzen moet ik even kijken wat de laagste is in NL.
)OK, nevermind rene, had de chocola geproefd,die was heerlijk, net de Crystal Sky opengemaakt, niet te drinken.
Ik ga mijn 2 dichte potten Nectar (geseald, Fuzzy Navel & Apple Ecstacy) verkopen.
Wat ik met de Roadside Lemonade en Crystal sky moet doen weet ik niet, uit allebei is maar 1 schepje.
Als ik ze kwijt raak koop ik wel Syntrax Matrix bij je, die vind ik wel top.

ik schrok me een hoedje en maakte me al wat zorgen. Ik legde de link toen niet meteen met die Nectar.. later bleek dat de oorzaak..http://www.xxlnutrition.nl/product/472/Nanox Nutriceuticals/Protilox
heb je een idee hoeveel shakes je hieruit kan bereiden? zodat ik een beetje kan afwegen of het duur is of niet?
http://cms1.proximedia.com/files/33852/MediaArchive/varcil.gif ( hier staat dat 1 scoop 28gr is. als dat klopt kan je met een pot van 900gr best wel een tijdje gaan)
dank bij voorbaat
je bepaald zelf hoeveel gram je neemt per dag, daar heeft de grote van de scoop niets mee van doen. Protilox is niet echt goedkoop maar wel goed en zeer lekker. Ik ben nu zelf met een bus bezig, echt lekker shake en valt goed op de maag.

). ik zit nu op de Bodylab whey pro, niet slecht, maar ik wil eens iets anders ik denk dat jij wel goeie alternatieven hebt voor bodylab whey pro.