XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb twee vragen die betrekking hebben op Creapump en NitroCrea.

• Smaken deze producten beter dan NOS ETHER? Met andere woorden, zijn ze een stuk makkelijker weg te drinken?
  • En zijn deze producten vergelijkbaar met NOS ETHER? Geeft het ongeveer dezelfde kracht en pomp?

Oftewel, is het een goed vervangingsmiddel?

Want NOS ETHER smaakt toch iets te smerig om er op het moment mee door te gaan.

Met vriendelijke groet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.684
Ik heb twee vragen die betrekking hebben op Creapump en NitroCrea.

• Smaken deze producten beter dan NOS ETHER? Met andere woorden, zijn ze een stuk makkelijker weg te drinken en hebben ze een betere smaak?
  • En zijn deze producten vergelijkbaar met NOS ETHER? Geeft het ongeveer dezelfde kracht en pomp?

Oftewel, is het een goed vervangingsmiddel?

Want NOS ETHER smaakt toch iets te smerig om er op het moment mee door te gaan.

Met vriendelijke groet.

neem je NOS met rode druivensap dan proef je er vrijwel niets meer van.. Nitrocrea is ook vrij zuur, Creapump is wat minder zuur .

Ik vind creapump anders erg zuur hoor! Krijg het wel weg dat wel, maar prettig is anders!

Train er wel als een dolle henkie op trouwens!

Net whey isolaat gekocht, na alle goede reacties die ik er over lees (na bijna de 2 potten bagger van de Tuinen te hebben weggewerkt), ben benieuwd naar de vanille en choco smaak!

Zat door jullie collectie kleding te bladeren, maar waar blijft de dameskleding?!

• #7.688
Net whey isolaat gekocht, na alle goede reacties die ik er over lees (na bijna de 2 potten bagger van de Tuinen te hebben weggewerkt), ben benieuwd naar de vanille en choco smaak!

Zat door jullie collectie kleding te bladeren, maar waar blijft de dameskleding?!

Volgende keer bestellen we wat dames kleding mee ;)

Whey isolaat is een topeiwit!.....

Zal ik dan alvast wat voorkeuren doorgeven? Sommige shirtjes zijn namelijk echt leuk!

Ik weet nog niet welke eigenlijk het leukste is van de volgende:

SPOT THIS. RACER BACK TANK TOP
THE TOUGHEST LIFT OF ALL...
DUMBBELLS ARE A GIRL'S BEST FRIEND.
I LIFT LIKE A GIRL. JEALOUS?

Whey isolaat is een topeiwit!.....

Rene, quick question, geloof jij in betere gains dmv isolaat ipv concentraat? Ik ben hier wel benieuwd naar, natuurlijk is isolaat op papier beter, maar denk je dat je het terug gaat zien in het resultaat wat je ermee boekt?

2de vraag, krijg jij at any given time nog Nectar op vooraad?

Bij voorbaat dank!

Beste

Ik heb vorige week zondag bij xxl een bestelling geplaatst, is het mogelijk om mij de betaling te bevestigen en kunt u zeggen of dit al onderweg is.
Ik ben niet gewoon van online bestellingen te doen.

bestelling:

Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50

Verzendkosten: 8.00

Totaalbedrag: EUR 89.50
bestelnummer is: 21977

mvg

• #7.692
Beste

Ik heb vorige week zondag bij xxl een bestelling geplaatst, is het mogelijk om mij de betaling te bevestigen en kunt u zeggen of dit al onderweg is.
Ik ben niet gewoon van online bestellingen te doen.

bestelling:

Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50

Verzendkosten: 8.00

Totaalbedrag: EUR 89.50
bestelnummer is: 21977

mvg

dit soort vragen even op info@xxlnutrition.nl ik heb die gegevens niet hier bij de hand.

• #7.693
Rene, quick question, geloof jij in betere gains dmv isolaat ipv concentraat? Ik ben hier wel benieuwd naar, natuurlijk is isolaat op papier beter, maar denk je dat je het terug gaat zien in het resultaat wat je ermee boekt?

2de vraag, krijg jij at any given time nog Nectar op vooraad?

Bij voorbaat dank!

Durf het niet te zeggen, theoretisch inderdaad wel, ik geloof wel in aminozurensupplementie rondom de training.. Ik neem zelf meestel pro80, eiwiten uit meerdere eiwitbronnen.

Nectar ga ik voorlopig niet toevoegen... we hebben een jaar terug alles met korting weg moeten doen omdat er geen vraag naar was.

Durf het niet te zeggen, theoretisch inderdaad wel, ik geloof wel in aminozurensupplementie rondom de training.. Ik neem zelf meestel pro80, eiwiten uit meerdere eiwitbronnen.

Nectar ga ik voorlopig niet toevoegen... we hebben een jaar terug alles met korting weg moeten doen omdat er geen vraag naar was.

OK, thx, ik heb nu net Xtend binnen en Nectar (sorry, ff niet via jou dit keer, wilde nog snel ff gebruik maken van de pond). Maar vind Nectar het beste eiwit wat ik ooit gehad heb qua smaak. Zou je het kunnen bestellen voor mij? en zo ja, wat kost dat? Wil toch het liefst weer bij XXL bestellen.

• #7.695
OK, thx, ik heb nu net Xtend binnen en Nectar (sorry, ff niet via jou dit keer, wilde nog snel ff gebruik maken van de pond). Maar vind Nectar het beste eiwit wat ik ooit gehad heb qua smaak. Zou je het kunnen bestellen voor mij? en zo ja, wat kost dat? Wil toch het liefst weer bij XXL bestellen.

welke smaken neem je altijd? en nectar heeft idd een super smaak.. voor 2-3 smaken heb ik nog wel ergens een hoekje.. prijzen moet ik even kijken wat de laagste is in NL.

welke smaken neem je altijd? en nectar heeft idd een super smaak.. voor 2-3 smaken heb ik nog wel ergens een hoekje.. prijzen moet ik even kijken wat de laagste is in NL.

OK, nevermind rene, had de chocola geproefd,die was heerlijk, net de Crystal Sky opengemaakt, niet te drinken.

Ik ga mijn 2 dichte potten Nectar (geseald, Fuzzy Navel & Apple Ecstacy) verkopen.
Wat ik met de Roadside Lemonade en Crystal sky moet doen weet ik niet, uit allebei is maar 1 schepje.

Als ik ze kwijt raak koop ik wel Syntrax Matrix bij je, die vind ik wel top.

Laatst bewerkt:
  • #7.698
OK, nevermind rene, had de chocola geproefd,die was heerlijk, net de Crystal Sky opengemaakt, niet te drinken.

Ik ga mijn 2 dichte potten Nectar (geseald, Fuzzy Navel & Apple Ecstacy) verkopen.
Wat ik met de Roadside Lemonade en Crystal sky moet doen weet ik niet, uit allebei is maar 1 schepje.

Als ik ze kwijt raak koop ik wel Syntrax Matrix bij je, die vind ik wel top.

die fuzzy navel vind ik de lekkerste fruitsmaak.. die is goed te doen :D

ik heb ooit nectar gehad en die was blauw... ik scheet op een gegeven moment groen :eek: ik schrok me een hoedje en maakte me al wat zorgen. Ik legde de link toen niet meteen met die Nectar.. later bleek dat de oorzaak..
Dat is opzich toch wel bizar.. hoevel kleurstof zou er dan wel niet inzitten vraag ik me af.

• #7.699
http://www.xxlnutrition.nl/product/472/Nanox Nutriceuticals/Protilox

heb je een idee hoeveel shakes je hieruit kan bereiden? zodat ik een beetje kan afwegen of het duur is of niet?

http://cms1.proximedia.com/files/33852/MediaArchive/varcil.gif ( hier staat dat 1 scoop 28gr is. als dat klopt kan je met een pot van 900gr best wel een tijdje gaan :) )

dank bij voorbaat

je bepaald zelf hoeveel gram je neemt per dag, daar heeft de grote van de scoop niets mee van doen. Protilox is niet echt goedkoop maar wel goed en zeer lekker. Ik ben nu zelf met een bus bezig, echt lekker shake en valt goed op de maag.

je bepaald zelf hoeveel gram je neemt per dag, daar heeft de grote van de scoop niets mee van doen. Protilox is niet echt goedkoop maar wel goed en zeer lekker. Ik ben nu zelf met een bus bezig, echt lekker shake en valt goed op de maag.

het wordt me een echt enigma over welk eiwit ik zou gaan kopen :p
ik ga allesinds al een potje lean dessert protein kopen ( klein potje , want ik ga op reis naar rome met school dat stop ik dan in mijn tas en ja melk heb je er toch niet voor nodig! )

maar de andere wordt moeilijk, ik zoek een kwalitatieve whey met liefst niet te veel vetten noch carbs ( daar heeft syntha6 gefaald :p ). ik zit nu op de Bodylab whey pro, niet slecht, maar ik wil eens iets anders ik denk dat jij wel goeie alternatieven hebt voor bodylab whey pro.

groetjes

Terug
Naar boven