MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.701
het wordt me een echt enigma over welk eiwit ik zou gaan kopen :p
ik ga allesinds al een potje lean dessert protein kopen ( klein potje , want ik ga op reis naar rome met school dat stop ik dan in mijn tas en ja melk heb je er toch niet voor nodig! )

maar de andere wordt moeilijk, ik zoek een kwalitatieve whey met liefst niet te veel vetten noch carbs ( daar heeft syntha6 gefaald :p ). ik zit nu op de Bodylab whey pro, niet slecht, maar ik wil eens iets anders ik denk dat jij wel goeie alternatieven hebt voor bodylab whey pro.

groetjes

probeer eens onze whey instant.. die is echt top en de smaken zijn ook goed te doen. Ik neem altijd vanille.

probeer eens onze whey instant.. die is echt top en de smaken zijn ook goed te doen. Ik neem altijd vanille.

achja waarom ook niet ^^ ik ben niet echt een vanilla man en ik heb net choco gehad bij bodylab
ga een kilootje ananas nemen denkik :)
ik ging vroeger voor bodylab ( en onlangs ook nog net op de valreep voor hun gekozen wegens een speciale actie mass-pack ) omdat de verzending gratis is. maar nouja die 5euro bij jou zal wel geen wereld van verschil maken :D

achja waarom ook niet ^^ ik ben niet echt een vanilla man en ik heb net choco gehad bij bodylab
ga een kilootje ananas nemen denkik :)
ik ging vroeger voor bodylab ( en onlangs ook nog net op de valreep voor hun gekozen wegens een speciale actie mass-pack ) omdat de verzending gratis is. maar nouja die 5euro bij jou zal wel geen wereld van verschil maken :D

komt er in de toekomst toevallig een niet-banaan versie van je protein80? omdat time-released eiwitten me wel aanspreken :)

komt er in de toekomst toevallig een niet-banaan versie van je protein80? omdat time-released eiwitten me wel aanspreken :)

tgoa sorry dat ik hier zo aan het dubbelposten ben enzo. toen ik het wou bestellen zag ik alleen banaan in het dropdown balkje maar blijkbaar kan je hem ook vinden in de 1kilo versie of niet?

bij het dropdown balkje staat van wel maar in de tekst staat alleen 750gr en 2.5kg

(nog es sorry voor het semi-spammen :p )

Hoi, als ik wil groeien wat zou je dan aanbevelen: de mega grow of de NOS Ether?

het wordt me een echt enigma over welk eiwit ik zou gaan kopen :p
ik ga allesinds al een potje lean dessert protein kopen ( klein potje , want ik ga op reis naar rome met school dat stop ik dan in mijn tas en ja melk heb je er toch niet voor nodig! )

maar de andere wordt moeilijk, ik zoek een kwalitatieve whey met liefst niet te veel vetten noch carbs ( daar heeft syntha6 gefaald :p ). ik zit nu op de Bodylab whey pro, niet slecht, maar ik wil eens iets anders ik denk dat jij wel goeie alternatieven hebt voor bodylab whey pro.

groetjes
Die bodylab troep heb ik ook gehad...vond ik persoonlijk niets aan. ging er dikwijls van over me nek. maar jah das persoonlijke smaak natuurlijk

Ik zou gaan voor

xxl shake (echt een aanrader)
ON 100% whey gold

of

Protilox van nanox. de belgian chocolate heb ik vandaag gistere avond nog gekocht bij plaatselijke gym hier. kwalitatief een product dat absoluut TOP is

Laatst had ik een kilo whey en een shakebeker besteld, vandaag kreeg ik een pakket met de whey, maar de shakebeker zat er niet bij. Krijg ik die dan apart gestuurd of is er een fout gemaakt?

Gr.

Die bodylab troep heb ik ook gehad...vond ik persoonlijk niets aan. ging er dikwijls van over me nek. maar jah das persoonlijke smaak natuurlijk

Ik zou gaan voor

xxl shake (echt een aanrader)
ON 100% whey gold

of

Protilox van nanox. de belgian chocolate heb ik vandaag gistere avond nog gekocht bij plaatselijke gym hier. kwalitatief een product dat absoluut TOP is

ik snap het niet meer van nanox. op de website noemt het product Varcil2 + mooie beschrijving ervan. en over protilox wordt geen woord gerept op hun site maar in de winkels is het allemaal protilox. de smaakt boeit me weinig ik vind het allemaal best lekker zolang het maar WERKT ( in zekere mate )

• #7.710

we hebben banaan hoor......

alle supplementen met Banaan smaak worden overigens vernieuwd kwa smaak. Ik vind er een beetje een nasmaak aan zitten op dit moment. IK heb wat samples getest en met de nieuwe batches wordt de smaak veel zachter en geen nasmaak... zullen ook wel weer mensen gaan mopperen die de huidige weer lekkerder vind maar goed ;)

• #7.711
Hoi, als ik wil groeien wat zou je dan aanbevelen: de mega grow of de NOS Ether?

ik vind beide erg goed... ik denk dat het niet veel uitmaakt van je kiest.

Laatst had ik een kilo whey en een shakebeker besteld, vandaag kreeg ik een pakket met de whey, maar de shakebeker zat er niet bij. Krijg ik die dan apart gestuurd of is er een fout gemaakt?

Gr.

mail even op info@xxl.. we zijn dan die shaker vergeten .....

ik snap het niet meer van nanox. op de website noemt het product Varcil2 + mooie beschrijving ervan. en over protilox wordt geen woord gerept op hun site maar in de winkels is het allemaal protilox. de smaakt boeit me weinig ik vind het allemaal best lekker zolang het maar WERKT ( in zekere mate )

Varcil is een isolaat maar is vrij prijzig rond de 70euro voor 2 kg.. Protilox is een isolaat concentraat blend en ligt wat beter in prijs. Daarom hebben we voorlopig even alleen de Protilox. Ik denk dat de markt voor de varcil wat lastig is... Beide zijn overigens wel topproducten en de smaak is top!

dank je voor de info, ik ga eventjes wachten op de info van protilox ( is het ook het vaplox amino-complex nzo ^^ ) kga eerst eens de xxl whey probere

hun nieuwe site staat er toch op?

http://www.nanoxnutriceuticals.be heb ik in e fitnessboekske gelezen

Ik doe meestal mijn cardio na m'n KT!
Dus eerst 1h KT & dan nog 30min cardio.. Wanneer neem ik best de EAS?
Nu doe ik: helft voor KT en helft na KT

• #7.716

goede vraag..... ik weet niet wat theoretisch het beste is moet ik je bekennen.

Ik zou zeggen na je KT, dan heb je iig minder of geen last van spierafbraak door je cardio,

Lijkt me perfect, eventueel nog na de cardio maar ik neem aan dat je een shake drinkt dan dus..

gisteren de ragnarok en ess. amino's besteld.....ben benieuwd naar de ragnarok!

even tussendoor.
had dus voor de duidelijkheid.
eerst 30ml en nu 50cc schepje bij instant whey.

• #7.720
even tussendoor.
had dus voor de duidelijkheid.
eerst 30ml en nu 50cc schepje bij instant whey.

ja klopt.... dat zijn 20 grams scoops. we gaan zo over op de nieuwe druk labels en staat dan 20gram per scoop op. op de site staat het al

Terug
Naar boven