Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb ook 2 x lean dessert bestel, choc coco & banana nut bread!
Ben eens benieuwd of de smaak zo goed is als ze beweren!

het schijnt lekker te zijn en de ingrediënten spreken me ook aan. mijn vaste whey gaat het wel nooit worden. ik zocht een klein potje voor op reis naar rome met school binnen een paar weken. en je moet hem met water maken wat het zeker handig maakt voor op reis ^^

o BTW rené : de smaak van protilox is niet "chocolade" maar "Belgian Chocolate" tis hetzelfde maar toch enig vaderlandse trots steekt hier de kop op :thumb:

het schijnt lekker te zijn en de ingrediënten spreken me ook aan. mijn vaste whey gaat het wel nooit worden. ik zocht een klein potje voor op reis naar rome met school binnen een paar weken. en je moet hem met water maken wat het zeker handig maakt voor op reis ^^

o BTW rené : de smaak van protilox is niet "chocolade" maar "Belgian Chocolate" tis hetzelfde maar toch enig vaderlandse trots steekt hier de kop op :thumb:
Haha, same here, voor op skireis, op de piste lekker over de middag shakje:D

rene wrm zit de super charge niet in het assortiment ?

Ik heb nu 3 smaken whey geprobeerd.

Aardbei = top
Chocolade = nog even wennen
Vanille = top

Meng ze overigens allemaal gewoon met water :eek:

Erg snelle levering overigens! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.750
Ik heb nu 3 smaken whey geprobeerd.

Aardbei = top
Chocolade = nog even wennen
Vanille = top

Meng ze overigens allemaal gewoon met water :eek:

Erg snelle levering overigens! :)

Alle smaken komen de komende tijd onder de loep en worden verbeterd.

Als 1e zal banaan aan de beurt zijn, over een ca een week komt daar de 1e batch van. Andere smaak aroma en zoetstof. De smaak wordt natuurlijker en geen nasmaak. Ik vind het een hele verbetering..

Vanille krijg ik morgen samples van.. Aardbei volgende week wordt een mix van aardbei en een vleugje bosvruchten waarschijnlijk.

Ik vond dat de smaken meer natuurlijk konden en daar wordt nu hard aan gewerkt.

nog altijd geen planning om grote potten xtend te krijgen? (of bulkvoordeel bij 2/3?)

Vandaag weer is wat bij Nutrition besteld... was al een tijdje geleden.
Het laatste was een Animal Pack, voelde me net een drugsgebruiker met al die pillen. :)
Nu heb ik een eiwit aanval besteld.. ben ff kwijt wat precies.

Protein 80, volgens mij...

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de reacties van de members die Essential Amino Stack van XXL-Nutrition gebruiken of hebben gebruikt?
Wat een aanbeveling is dit zeg. Ik gebruik het nu in mijn westrijd voorbereiding en neem het voor en na cardio + krachttraining (dus 4 keer per dag)
Ik lever bijna nihil gewicht in en voel me gewoon erg lekker ondanks de steeds afbouwende carbs.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Heeft XXL Nutrition ook Betaïne producten in het assortiment? In Amerika is dit supplement een succes aan het worden.

prijs is al uitgezogen zodoende is er geen meerstuksvoordeel.

mja, en ergens anders bestellen was niet zoveel goedkoper want nu vielen de verzendkosten weg hierdoor.
Enfin ja, aub 10kg whey+liquid elite protein+3 keer xtend.
weer voor veel te veel geld gekocht.

heb gezien dat je nox stak nimeer hebt staan, nochtans geweldig product en voor de prijs die ik het heb gekocht op xxlnutrition.be was dit denk ik het beste suppelement dat ik ooit heb gebruikt...was nu aan het twijfelen om no xplode er bij te nemen nu en minder xtend maar we gaan de dosering xtend eens opvoeren :d

Terug
Naar boven