Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey xxl, ik heb onlangs night protein gekocht nu is mijn vraag is of die maatschep wel klopt? 70cc(hij is wel erg groot). Ik heb net zoals op de emmer staat 2 maatscheppen + minimaal 400ml melk in mijn shakebeker gedaan, alleen werd het een hele dikke brij die niet oploste(op de bodem lag nog onopgeloste poeder). Daarom denk ik dat de maatschep niet klopt.

Laatst bewerkt:
Hey xxl, ik heb onlangs night protein gekocht nu is mijn vraag is of die maatschep wel klopt? 70cc(hij is wel erg groot). Ik heb net zoals op de emmer staat 2 maatscheppen + minimaal 400ml melk in mijn shakebeker gedaan, alleen werd het een hele dikke brij die niet oploste(op de bodem lag nog onopgeloste poeder). Daarom denk ik dat de maatschep niet klopt.
doesn't matter

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.763

ja 70cc klopt.. maar je moet de proteine even omhullen in de emmer voordat je er een scoop uitneemt. Anders heb je teveel...

En ik zie dat je het ook niet goed doet.. altijd eerst de vloeistof in de shaker en dan de proteine er bovenop... Night protein lost wel helemaal op maar wordt inderdaad wel dik.

ja 70cc klopt.. maar je moet de proteine even omhullen in de emmer voordat je er een scoop uitneemt. Anders heb je teveel...

En ik zie dat je het ook niet goed doet.. altijd eerst de vloeistof in de shaker en dan de proteine er bovenop... Night protein lost wel helemaal op maar wordt inderdaad wel dik.

Oow oké, dat ga ik vanavond proberen. Bedankt!:D

Ben benieuwd naar de reacties van de members die Essential Amino Stack van XXL-Nutrition gebruiken of hebben gebruikt?
Wat een aanbeveling is dit zeg. Ik gebruik het nu in mijn westrijd voorbereiding en neem het voor en na cardio + krachttraining (dus 4 keer per dag)
Ik lever bijna nihil gewicht in en voel me gewoon erg lekker ondanks de steeds afbouwende carbs.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Krijg het als het goed is vandaag of maandag binnen ^^
Ga het gebruiken naast creapump en megagrow, nou als ik hier niet van ga knallen...

Ben benieuwd naar de reacties van de members die Essential Amino Stack van XXL-Nutrition gebruiken of hebben gebruikt?
Wat een aanbeveling is dit zeg. Ik gebruik het nu in mijn westrijd voorbereiding en neem het voor en na cardio + krachttraining (dus 4 keer per dag)
Ik lever bijna nihil gewicht in en voel me gewoon erg lekker ondanks de steeds afbouwende carbs.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Hmmm, denk dat ik die maar gelijk mee bestel met mn M-stack dan, ben er razend benieuwd naar

Merk wel leuke dingen van die EAS!
Beter herstel, en ideaaaaal productje om op te cutten!

Woensdag bestellingkje alweer gedaan+betaald, verwacht 'm maandag:D...jummie!:meal:

Krijg het als het goed is vandaag of maandag binnen ^^
Ga het gebruiken naast creapump en megagrow, nou als ik hier niet van ga knallen...

Krijg nou tietjes, 3 minuten nadat ik dit postte ging de deurbel :D
Pa: "Goeiendag zeg, zijn al die Schwarzenegger poeiers voor jou?"

Bedankt voor de extra extra service René! Weer een moeilijke klant zeer tevreden :P

Voor een maat van me Massacra en Magna power van Olimp besteld, is kijken hoe hij daar op reageert, nog niet veel van gehoord :)

Damn had 1.5 maand geleden 5 kilo whey bestelt en proefde net voor het eerst de banaan smaak!
Ik moet zeggen dat deze echt heerlijk is!!! Mijn complimenten!

Wat zorgt voor het beste resultaat na de training? EAS met Dextrojuice of gewoon Whey met dextrojuice?

Heb je eigenlijk ook whey of andere eiwitten zonder allerlei toevoegingen?

heb hem al gevonden de gourmet whey, het is net nesquick gebruik het nu ook en dit is echt de allerlekkerste whey die ik ooit geproefd heb :)

wist niet dat xxl dat ook verkocht ... klantje erbij dus binnenkort :P

• #7.774
Heb je eigenlijk ook whey of andere eiwitten zonder allerlei toevoegingen?

heb hem al gevonden de gourmet whey, het is net nesquick gebruik het nu ook en dit is echt de allerlekkerste whey die ik ooit geproefd heb :)

wist niet dat xxl dat ook verkocht ... klantje erbij dus binnenkort :P

De gourmet whey van pvl gaat eruit en is daarom in de aanbieding.. er is geen vraag naar. Het is een goede whey maar helaas geen vraag naar. Maar een whey zonder toevoegingen is whey isolaat neutraal, dan heb je 100% whey isolaat.

Zou je enkele producten kunnen benoemen?

Primaforce is beta alanine puur... daarbij zijn er vele pre workouts met beta alanine zoals bv JP8. Nos ether enz..

ik zie de bomen niet meer door het bos maatje,

Hydroxycut hardcore
lipo6
lipixor
animal cuts

de prijzen variëren en de resultaten ook vermoedk.
wat is de beste volgens jullie?

Stacker 7 :o

ik zie de bomen niet meer door het bos maatje,

Hydroxycut hardcore
lipo6
lipixor
animal cuts

de prijzen variëren en de resultaten ook vermoedk.
wat is de beste volgens jullie?

Van die lijst heb ze allemaal gehad behalve lipixor..

Beste resultaten die ik had gekregen was met Hyrdoxycut hardcore!

• #7.779
Van die lijst heb ze allemaal gehad behalve lipixor..

Beste resultaten die ik had gekregen was met Hyrdoxycut hardcore!

Hydroxycut staat goed aangeschreven.. maar die Lipixor lijkt me ook best goed. Alleen geen ervaringen nog van gehoord. Eigenlijk zijn het allemaal degelijke burners.

Hydroxycut staat goed aangeschreven.. maar die Lipixor lijkt me ook best goed. Alleen geen ervaringen nog van gehoord. Eigenlijk zijn het allemaal degelijke burners.
Rene, denk je dat burners ook interresant kunnen zijn voor mensen met wat meer % bf?

Ik zit nu op ong. 18-20%, stackers geloof ik niet in, geven alleen energie, maar Hydroxycut geloof ik wel, denk jedat ik er wat aan heb?

Mijn voedingsschema is goed, maar het gaat erg langzaam bij mijn buik, de rest is wel goed ondertussen, alleen dat buikje he :)

Terug
Naar boven