AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, denk je dat burners ook interresant kunnen zijn voor mensen met wat meer % bf?

Ik zit nu op ong. 18-20%, stackers geloof ik niet in, geven alleen energie, maar Hydroxycut geloof ik wel, denk jedat ik er wat aan heb?

Mijn voedingsschema is goed, maar het gaat erg langzaam bij mijn buik, de rest is wel goed ondertussen, alleen dat buikje he :)

ja dat ****ing ****ing ****ing buikje :p
ik ga eens lipixor gebruiken denkik. het is 21euro goedkoper als hydroxycut hardcore, kan al tellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.782
Rene, denk je dat burners ook interresant kunnen zijn voor mensen met wat meer % bf?

Ik zit nu op ong. 18-20%, stackers geloof ik niet in, geven alleen energie, maar Hydroxycut geloof ik wel, denk jedat ik er wat aan heb?

Mijn voedingsschema is goed, maar het gaat erg langzaam bij mijn buik, de rest is wel goed ondertussen, alleen dat buikje he :)

Het kan je wat helpen op de probleem gebieden, er zitten vaak wat stoffen in om het vet wat losser te maken. Lipixor lijkt me ook een goede fatburner

Ja zat ik ook naar te kijken, vind Alri wel een degelijk merk.
Watvoor resultaat heb je zelf geboekt? (qua % lichaamsvet, buikje?)
ik heb het eerlijk gezecht niet bijgehouden maar rond de 5% ging het wel dalen. verschilt ook per persoon 40 min 3x pr week cardio aanhouden. 2 cap voor je gaat trainen. :cool: p.s ik zat oook rond de 20% voor het trainen gemeten.

Hey Rene, dr zitten grotere maatschepjes in je potten whey :eek:

Nou klopt de text op de emmer niet meer ;)

NO-Xplode of NOS Esther?

Of kan ik ze allebei nemen, NO-Xplode voor de training en NOS esther na?

Ik heb keer nos esther gehad en merkte ik niet heel veel van, maar nu is er een nieuwe formule..

ps. Horse Power schijnt ook goed te werken.. Hmm..

Rene, weet jij of ook Venom echt zo'n typish 'op het randje' product is van Alri? If so is de keus toch snel gemaakt voor Alri :D
zie ook dat er goeie reacties op zijn door meerdere gebruikers.
maar zeg nog niet dat het goed werk in jou geval.het verschilt echt per lichaam en opname ervan.maar geef je wel wijze keus begin met venom. in mijn geval geen ander.

• #7.792
NO-Xplode of NOS Esther?

Of kan ik ze allebei nemen, NO-Xplode voor de training en NOS esther na?

Ik heb keer nos esther gehad en merkte ik niet heel veel van, maar nu is er een nieuwe formule..

ps. Horse Power schijnt ook goed te werken.. Hmm..

Beide kan zeker wel.. Nos ether is geen echt pre workout...

Maar als je vorige keer niet zo goed op Nos ging dan mss eens kijken naar sizeon van gaspari evt met Nox pump/supercharge/JP8.

Rene,

Ik heb weer even een bestelling bij je gemaakt en wou er ook even een T-Shirt bij doen, en zag dat "Squat till you puke" van Universal niet in XXXL is?? De rest van Universal is namelijk wel in diezelfde maat te verkrijgen.. foutje? of niet leverbaar?

Ik heb AAKG Extreme Mega Caps met me whey mee besteld om dit samen te combineren met me creatine die ik nog heb liggen, wat zijn jou bevindingen van dat spul? beetje knappe pomp?

Voor de nacht heb ik wat L-Ornithine besteld om samen met die Arginine even te kijken of dat nog wat doet, kon het niet laten liggen voor die prijs ;)
Aangezien die 2 toch wel bij elkaar horen.

groetjes tick

Laatst bewerkt:
  • #7.796
Rene,

Ik heb weer even een bestelling bij je gemaakt en wou er ook even een T-Shirt bij doen, en zag dat "Squat till you puke" van Universal niet in XXXL is?? De rest van Universal is namelijk wel in diezelfde maat te verkrijgen.. foutje? of niet leverbaar?

Ik heb AAKG Extreme Mega Caps met me whey mee besteld om dit samen te combineren met me creatine die ik nog heb liggen, wat zijn jou bevindingen van dat spul? beetje knappe pomp?

Voor de nacht heb ik wat L-Ornithine besteld om samen met die Arginine even te kijken of dat nog wat doet, kon het niet laten liggen voor die prijs ;)
Aangezien die 2 toch wel bij elkaar horen.

groetjes tick

AAKG is een effectief supplement voor de pomp... die shirt xxxl komen ook niet meer terug maximaal xxl of xl.... die universal shirt vallen enorm groot uit.. iig 1 maat groter dan normaal

hey rene, kan je via abn ook geld overmaken op paypal of is paypal alleen voor creditcards?

Vraagje over de XXL whey isolaat:
Ik zit er zo behoorlijk vol van. 's ochtends 3 scoops in de melk en ik hoef niks meer te hebben tot de lunch (alleen drinken). Een uur voor m'n training een shake en ik train niet lekker (volle maag, opgeblazen gevoel).
Eten na de shake gaat me moeizaam af (half uur na shake krijg ik m'n havermout nog steeds niet binnen).
Heb ik een goedkoop afslankproduct te pakken?
Doe ik iets verkeerd?
Aanmaken met water of minder scoops gebruiken heeft niet geleid tot vermindering van dat volle gevoel.

Vraagje over de XXL whey isolaat:
Ik zit er zo behoorlijk vol van. 's ochtends 3 scoops in de melk en ik hoef niks meer te hebben tot de lunch (alleen drinken). Een uur voor m'n training een shake en ik train niet lekker (volle maag, opgeblazen gevoel).
Eten na de shake gaat me moeizaam af (half uur na shake krijg ik m'n havermout nog steeds niet binnen).
Heb ik een goedkoop afslankproduct te pakken?
Doe ik iets verkeerd?
Aanmaken met water of minder scoops gebruiken heeft niet geleid tot vermindering van dat volle gevoel.

Erm... gewoon niet zeuren en eten?
Er zijn nou eenmaal mensen met een slechte/inefficiente spijsvertering, begin je dag anders is met havermout, dat kickstart je systeem behoorlijk, ik doe dat nu ook, en kan veel meer eten als eerst.

Terug
Naar boven