XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ben benieuwd naar de reacties van de members die Essential Amino Stack van XXL-Nutrition gebruiken of hebben gebruikt?
Wat een aanbeveling is dit zeg. Ik gebruik het nu in mijn westrijd voorbereiding en neem het voor en na cardio + krachttraining (dus 4 keer per dag)
Ik lever bijna nihil gewicht in en voel me gewoon erg lekker ondanks de steeds afbouwende carbs.
Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Ik heb 'm en ben echt ontzettend tevreden. Dit was ik ook al met Xtend maar Essential Animo lijkt het toch net wat beter te doen. Gebruik het rondom mn training en hersteld aanzienlijk sterker bovendien voel ik me 'vol' tijdens de training.

Voor mij het eerste blijvertje na de Whey.

Erm... gewoon niet zeuren en eten?
Er zijn nou eenmaal mensen met een slechte/inefficiente spijsvertering, begin je dag anders is met havermout, dat kickstart je systeem behoorlijk, ik doe dat nu ook, en kan veel meer eten als eerst.

Alleen havermout eten is het probleem niet. Alleen zit er zo weinig snelle eiwit in havermout...

Fijn dat je iemand waarvan je zelf aangeeft dat die een slechte / inefficiënte spijsvertering heeft (zou kunnen hebben) maar niet moet zeuren en eten.

Alleen havermout eten is het probleem niet. Alleen zit er zo weinig snelle eiwit in havermout...

Fijn dat je iemand waarvan je zelf aangeeft dat die een slechte / inefficiënte spijsvertering heeft (zou kunnen hebben) maar niet moet zeuren en eten.

Kan je niet gewoon whey en havermout bij elkaar ingooien dan? Scheelt toch weer wat.

Zo werkt het, het is bodybuilden, afzien is een lifestyle, als je niet bereid bent om vreten door je strot te duwen kan je het uberhaubt wel vergeten, dat klinkt hard, maar zo werkt het, je bent niet de enige met dit probleem, maar de meeste jongens forcefeeden zichzelf gewoon, je moet er wel wat voor over hebben he.

Waarom gooi je je isolaat in melk? Water neemt veel sneller op, en zit je minder vol van. Je moet wel ff creatief nadenken over wat je doet...

Kan je niet gewoon whey en havermout bij elkaar ingooien dan? Scheelt toch weer wat.

Kan dat nog wel eens proberen... Jammer alleen dat het voordeel van de snelle opname dan wat minder snel wordt.
Iig niet meer gebruiken vóór m'n training, want daar ga ik echt niet lekker op (bijna een squat & puke gisteren).

Hoeveel water kun je het beste gebruiken voor Essential Amino Stack?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.808
hey rene, kan je via abn ook geld overmaken op paypal of is paypal alleen voor creditcards?

Geen idee.., maar paypal hebben we niet meer.

Vraagje over de XXL whey isolaat:
Ik zit er zo behoorlijk vol van. 's ochtends 3 scoops in de melk en ik hoef niks meer te hebben tot de lunch (alleen drinken). Een uur voor m'n training een shake en ik train niet lekker (volle maag, opgeblazen gevoel).
Eten na de shake gaat me moeizaam af (half uur na shake krijg ik m'n havermout nog steeds niet binnen).
Heb ik een goedkoop afslankproduct te pakken?
Doe ik iets verkeerd?
Aanmaken met water of minder scoops gebruiken heeft niet geleid tot vermindering van dat volle gevoel.

Raar.... is super licht verteerbaar whey isolaat.. meng het met water zou ik willen zeggen..

Hoeveel water kun je het beste gebruiken voor Essential Amino Stack?

Tjaa maakt niet echt uit.. is aan jezelf wat je handig vind.

Vandaag Whey Instant en Mega Grow binnen gekregen.
Smaak van beide is uitstekend! Ben benieuwd wat deze supplementen gaan opleveren.

Levering was zeer snel trouwens!

Bestellingen samenvoegen

hey Rene,

Ik heb zojuist 2 bestellingen geplaats, 22830 en 22832.

Zou je deze kunnen samenvoegen?

(Op de 2e zijn verzend kosten gerekend, dat vind ik geen probleem, vergat dit product er bij te zetten.)

SP

heb ik al gehad die lipixor. niets op aan te merken. toppie dat product. :D

aha! goed dat ik iemand vind die het product al heeft gehad ondanks het vrij nieuw is. was het effectief? wat heeft het gedaan ? etc ^^

PS : @ rené : producten aangekomen, snelle levering , tasty producten , tx 4 the extra's ;)

Lekker snel geleverd , jammer dat ik geen NO Explode tester mee kreeg :)

aha! goed dat ik iemand vind die het product al heeft gehad ondanks het vrij nieuw is. was het effectief? wat heeft het gedaan ? etc ^^

PS : @ rené : producten aangekomen, snelle levering , tasty producten , tx 4 the extra's ;)

meer energie. geen opgefokt gevoel wat ik bij stacker enzo wel altijd had. kreeg het er wel pokke warm van maar het werkt dan ook op je thermogenese. huid werd er ook veel dunner van. :p

Ben toch van plan de ragnarok is een x te proberen...iemand hier al ervaring mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.818
hey Rene,

Ik heb zojuist 2 bestellingen geplaats, 22830 en 22832.

Zou je deze kunnen samenvoegen?

(Op de 2e zijn verzend kosten gerekend, dat vind ik geen probleem, vergat dit product er bij te zetten.)

SP

Is hopelijk gedaan.. ik was vandaag weg en ben pas 18.00 thuis gekomen.

Lekker snel geleverd , jammer dat ik geen NO Explode tester mee kreeg :)

We hebben geen testers daarvan. BSN verpreid vrijwel geen testers.

Terug
Naar boven