AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi rene weet je misschien wanneer mitotropin van gaspari komt wil het gaan gebruiken om droog te trainen voor de zomer.

Groeten bigboy25.

Zondagavond besteld en daarnet rond 12.30 geleverd (naar België), daar kan ik enkel TOP op zeggen :thumb:

Bedankt ook voor die sample (?) van dat bananenkoekje...straks eens proeven. Meen ik niet terug te vinden in het gamma, klopt?

Nu heb ik dus ook een pot EAS, volgens het label ideaal om in te nemen met dextro na de training. Ik denk dat je die best niet mengt, om het drinkbaar te houden? :p

Onlangs had er iemand EAS in z'n drinken gemengd en gebruikte dat tijdens de training, ook een manier of is het optimaal zoals aangegeven op de label voor & na?

Ook is het de bedoeling dat EAS mijn pot ON Amino 2222 (capsules) vervangt, hoe neem ik dat dan best in door de dag? Na elke maaltijd?

Ja, dat volstaat wel... ;)

Zondagavond besteld en daarnet rond 12.30 geleverd (naar België), daar kan ik enkel TOP op zeggen :thumb:

Bedankt ook voor die sample (?) van dat bananenkoekje...straks eens proeven. Meen ik niet terug te vinden in het gamma, klopt?

Nu heb ik dus ook een pot EAS, volgens het label ideaal om in te nemen met dextro na de training. Ik denk dat je die best niet mengt, om het drinkbaar te houden? :p

Onlangs had er iemand EAS in z'n drinken gemengd en gebruikte dat tijdens de training, ook een manier of is het optimaal zoals aangegeven op de label voor & na?

Ook is het de bedoeling dat EAS mijn pot ON Amino 2222 (capsules) vervangt, hoe neem ik dat dan best in door de dag? Na elke maaltijd?

Dat "Bananenkoekje" is banana bread van performance. 'k Heb er ook een sample van gehad, lijkt me echt een perfect tussendoortje in noodgevallen, 435Kal en het smaakt nog heerlijk ook.

http://www.xxlnutrition.nl/product/355/Performance/Banana Bread

'k heb er ook een sample van gehad en 'k ga me volgende keer er ook een doos van bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.826

1> hebben we wel perfomance bananabread
2> dat kan prima
3> eas neem je rondom je training . op andere momenten kan echter ook vervang dan je aminozuren door eas..

Rene ik had maandag een tank top besteld bij je maar hij is nog steeds niet binnen, ik krijg mijn bestelling bij jou altijd binnen 2 dagen, misschien dat hij niet op voorraad is ofzo? Is overigens geen probleem hoor maar ik dacht ik zeg het ff, mijn bestelnummer is 22752

• #7.828
Rene ik had maandag een tank top besteld bij je maar hij is nog steeds niet binnen, ik krijg mijn bestelling bij jou altijd binnen 2 dagen, misschien dat hij niet op voorraad is ofzo? Is overigens geen probleem hoor maar ik dacht ik zeg het ff, mijn bestelnummer is 22752

ik kijk vanavond wel even .. ga nu naar het magazijn en voorraad hebben we in overvloed ;)

vriendelijke kerel die René, daarstraks nog mee gebeld ivm een bestelling, en ik geloof dat ie het volledig in orde gaat krijgen :)
klantvriendelijke hulp scoort ie al heeeel goed op ;) :thumb:

Net weer wat lekkers gekocht om te snoepen....:D

2.5 kilo whey cookies and cream
Pre Workout supercharge Labrada
post workout megagrow

ben benieuwd hoe de combi pre-en Post-workout uit gaat pakken!

Rene,

Wat zou je me aanraden als krachtbooster? Ik heb namelijk echt iets nodig waardoor ik wat meer gewichten kan pakken. Verder zat ik te denken bij zo'n product Supercharge te nemen.

NOS ETHER had ik overigens al besteld maar die vind ik dus echt niet te zuipen.

• #7.834

Je hebt maandag besteld na 15.00 vanuit Belgie.. als je betaling binnen is gaat het dan op zijn vroegst Dinsdag hier weg en heb je het woensdag... op zijn vroegst. sneller als dat kan het niet... wacht nog even af dus ;)

Net weer wat lekkers gekocht om te snoepen....:D

2.5 kilo whey cookies and cream
Pre Workout supercharge Labrada
post workout megagrow

ben benieuwd hoe de combi pre-en Post-workout uit gaat pakken!

Goede keuze! top combi :thumbs:

Rene,

Wat zou je me aanraden als krachtbooster? Ik heb namelijk echt iets nodig waardoor ik wat meer gewichten kan pakken. Verder zat ik te denken bij zo'n product Supercharge te nemen.

NOS ETHER had ik overigens al besteld maar die vind ik dus echt niet te zuipen.

Ja supercharge is een goede keuze die is nog goed te drinken ook.. neem de nos eens met rode druivensap... Nos rocks nog steeds vind ik

....

Laatst bewerkt:
zo, weer een flinke bestelling geplaatst :D kom maar op met al je goodies rene ^^

btw, zit een shirt bij, heb een L besteld want ik neem aan dat ie redelijk ruim valt. of vallen die shirts klein?

• #7.838
WOOOW... vanuit belgie? Kijk even aub goed na Rene ik bestel vanuit nederland. :S

Automatishe bericht van XXL.

Uw bestelling wordt verzonden naar:
Aria
######
######
Putten
nederland

oo dan heb ik verkeerd zitten kijken... ik kijk het nog even na :D

• #7.839
Terug
Naar boven