AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo, weer een flinke bestelling geplaatst :D kom maar op met al je goodies rene ^^

btw, zit een shirt bij, heb een L besteld want ik neem aan dat ie redelijk ruim valt. of vallen die shirts klein?

Ik heb XL heb ooit een shirtje maar S besteld dacht dat die erg groot viel, krijg ik hem binnen kan ik het niet aan... lekker, toch maar aan mijn oudere broer gegeven.

Nu heb ik de tank top besteld, heb maat XL, en heb hier ook weer de kleinste maat besteld (M).... deze moet wel erg groot uitvallen heb ik gehoord, dus gaat denk ik wel goed komen.

Overigens Rene aardig duur die tank top... :s :D

@ Rene

Ja dat is goed want ik denk dat je verkeerd hebt gekeken, ik woon uiteraard gewoon hier in NL.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.843
Rene ik had maandag een tank top besteld bij je maar hij is nog steeds niet binnen, ik krijg mijn bestelling bij jou altijd binnen 2 dagen, misschien dat hij niet op voorraad is ofzo? Is overigens geen probleem hoor maar ik dacht ik zeg het ff, mijn bestelnummer is 22752

betaling is de 27e binnengekomen maar ik zie geen tnt pakket op je naam.. vreemd.. ik heb het even doorgemailt naar mijn vaste kracht die zoekt het morgen even uit....

goed dat je even aan de bel trok.

Hmm en dat houdt in... dat ik mijn tank topje waarschijnlijk voorlopig niet thuis kan verwachten? :D

• #7.847
Is goed hoor, ik zie het morgen vanzelf wel verschijnen dan... ;)

Zonet de EAS en nog wat spulletjes besteld.
Ben echt benieuwd naar de EAS. Vorig jaar heb ik voor het eerst gecut. Toen was ik nog niet zo bekend met de juiste voeding en supplementen dus toen heb ik flink wat spiermassa moeten inleveren. (78 kg naar 68kg)

Ik eet nu 8 maanden volgens een voedingsschema en weeg nu 83 kg :)
Dit jaar moet het vast stukken beter gaan met cutten. Aangezien ik nu een voedingsschema met o.a. Whey, night protein, visolie en de EAS ga gebruiken.

Met fatburners wil ik nog ff wachten, eerst maar eens kijken hoever ik kom het bovenstaande ;)

René misschien nog een ideetje voor wat supplementen tijdens de cut?

Rene,

Kan ik Supercharge als pre-workoutbooster combineren met Creapump (voor krachttoename)..?

zojuist 10k whey/pro80 en 2xDextrojuice besteld!

Bestelling was weer netjes geleverd, binnen 24 uur!

Nog 1 vraagje over de Essential Amino Stack. In de cut wacht ik na mijn krachtraining altijd een half uurtje met mijn Whey shake zodat de vetverbranding nog ff doorgaat. Het gebruiks advies van de EAS luidt dat het voor en na de training in moet worden genomen.

Als ik de EAS direct na de training in neem heeft dat invloed op de verbranding van vet?

ik zou dan supercharge combineren met megagrow.. dat is echt een super combi.

Bestelling gedaan.

• Whey Instant
  • Super charge
  • Mega grow

Ik hoop echt dat ik ga knallen met deze producten, voel me al enige fitloos en heb het gevoel dat ik uiterste bereikt heb. ;)

Nog een paar vraagjes Rene en dan val ik je (voorlopig) niet meer lastig:

In Super charge zit cafeïne, heeft dit geen negatieve invloed op de creatine in Mega Grow?

Kan ik Super charge ook gebruiken wanneer ik alleen doe cardio'en of is dat niet goed?

En zou je me kunnen vertellen wanneer ik deze producten in combinatie het beste kan nemen op (niet)trainingsdagen, heb overigens nog Dextro juice thuis liggen.

Groeten

Laatst bewerkt:
Mijn pakket is ook binnen, de leveraar had er erg veel moeite mee :p

1 van de emmers dextrojuice was een beetje opengegaan, maar gelukkig maar een paar gram eruit :p

Shirt past goed, zit nog niet heel strak ^^

thx weer :)

• #7.859
Bestelling was weer netjes geleverd, binnen 24 uur!

Nog 1 vraagje over de Essential Amino Stack. In de cut wacht ik na mijn krachtraining altijd een half uurtje met mijn Whey shake zodat de vetverbranding nog ff doorgaat. Het gebruiks advies van de EAS luidt dat het voor en na de training in moet worden genomen.

Als ik de EAS direct na de training in neem heeft dat invloed op de verbranding van vet?

Ik zou me daar geen zorgen over maken... eas heeft geen verbrandigswaarde (kcals) en zal juist je spieren beschermen.

Bestelling gedaan.

• Whey Instant
  • Super charge
  • Mega grow

Ik hoop echt dat ik ga knallen met deze producten, voel me al enige fitloos en heb het gevoel dat ik uiterste bereikt heb. ;)

Nog een paar vraagjes Rene en dan val ik je (voorlopig) niet meer lastig:

1> In Super charge zit cafeïne, heeft dit geen negatieve invloed op de creatine in Mega Grow?

2> Kan ik Super charge ook gebruiken wanneer ik alleen doe cardio'en of is dat niet goed?

3> En zou je me kunnen vertellen wanneer ik deze producten in combinatie het beste kan nemen op (niet)trainingsdagen, heb overigens nog Dextro juice thuis liggen.

Groeten

1> nee geen probleem..
2> kan wel maar ik zou het niet aanraden tenzij je echt op conditie traint en wilt knallen op de fiets of mss ooit als je echt erg moe bent
3> supercharge alleen voor de training en dan megagrow erna.... als je niet traint dan alleen megagrow na het opstaan.

je kan evt 20-30gram dextro mengen met de supercharge voor de training maar niet als je in de cut bent

xxl, waar blijft julie pré workout van januari?
zou je de samenstelling is kunnen geven, en de grote van pot etc.

Terug
Naar boven