XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

donderdagavond besteld, vandaag binnen!! super weer!! tijd om te bulken :D

vriendelijke kerel die René, daarstraks nog mee gebeld ivm een bestelling, en ik geloof dat ie het volledig in orde gaat krijgen :)
klantvriendelijke hulp scoort ie al heeeel goed op ;) :thumb:

de dag erop had ik het netjes in mijn bus gekregen, :thumbs: René
thnx voor de hulp ;)

Net weer een nieuwe bestelling geplaats, ik heb een opmerking erbij geplaats rené! Gaat dat lukken? bestelnr 23066 :thumb:

Wanneer komt Whey met limoensmaak? :)
Komt er ook nog cookies?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.865
Net weer een nieuwe bestelling geplaats, ik heb een opmerking erbij geplaats rené! Gaat dat lukken? bestelnr 23066 :thumb:

we hebben helemaal geen samples van deze... nooit gehad ook...

Wanneer komt Whey met limoensmaak? :)
Komt er ook nog cookies?

we komen straks eerst met cappuchino, die komen dan in zwarte potten en met de nieuwe look... en alle huidige smaken worden verbeterd....

ahaah nieuwe look? iets blits rene?:d

Rene ik heb een vraagje over die Vextrago ...

Het zou beter zijn als Vitargo (die neem ik nu en ik vind die heel goed) , waarom is die beter? Hoe is de verdeling van enkelvoudige en complexe koolhydraten in de vextrago?

Dan kan ik morgen of maandag een bestelling plaatsen van een bom geld .. (nu zal ie wel snel antwoorden :p )

Edit :

Nog een vraagje. Die mega grow ziet er goed uit , is me ookal aangeraden. Maar aangezien ik al vitargo na de trainning neem samen met BCAA's en whey instant .. kan ik dan niet gewoon beter naar een gewone creatine monohydraat gaan?

Ik ben toch wel eens benieuwd naar wat het meest werkende (en betaalbare) spier doen groeiende produkt is dat jullie bij xxl nutrition verkopen?!

(dit natuurlijk wel bij goede training en voeding ;) )

Ik ben toch wel eens benieuwd naar wat het meest werkende (en betaalbare) spier doen groeiende produkt is dat jullie bij xxl nutrition verkopen?!

Crea, whey, dextrose

Protein Instant en Mega Grow vind ik een mooie combi, maar XXL heeft natuurlijk ook Dextro Juice en andere creatines als mogelijkheid.

Vraagje trouwens. Ik zie dat een dosering Mega Grow van de belangrijkste vitaminen 100% ADH bevat. Een multivitamine lijkt me nu eigenlijk overbodig? Ook vitaminen kun je overdoseren en met goede voeding krijg je ze in principe ook grotendeels binnen. Of begrijp ik dat verkeerd?

Ben benieuwd naar de nieuwe look. En hoe jullie de vanille smaak nog verder gaan verbeteren. :P

cappucino, ik ben benieuwd! Wanneer verwacht je de nieuwe smaken?

Oke ik ga vanaf volgende week weer fanatiek met trainen beginnen.. nu met een FB schema heb echt jaren split getraind en nu naar mijn 3 maanden durende blessure hier eens mee beginnen!, maar nu eens kijken wat voor supplementen ik ga gebruiken.

• #7.873
ahaah nieuwe look? iets blits rene?:d

Rene ik heb een vraagje over die Vextrago ...

Het zou beter zijn als Vitargo (die neem ik nu en ik vind die heel goed) , waarom is die beter? Hoe is de verdeling van enkelvoudige en complexe koolhydraten in de vextrago?

Dan kan ik morgen of maandag een bestelling plaatsen van een bom geld .. (nu zal ie wel snel antwoorden :p )

Edit :

Nog een vraagje. Die mega grow ziet er goed uit , is me ookal aangeraden. Maar aangezien ik al vitargo na de trainning neem samen met BCAA's en whey instant .. kan ik dan niet gewoon beter naar een gewone creatine monohydraat gaan?

Als je vitargo neemt heb kan je beter voor crea en bcaa's kiezen. zelf zou ik voor essential aminostack gaan. Vextrago is zelfde principe als vitargo alleen lekkerder en schijnt ook beter te zijn. We hebben nu zelf ook waxy maize.. ik zou dan die pakken is precies hetzelfde.

Is het mogelijk om een ander soort pre workout erbij te leveren wat hetzelfde resultaat zal geven?

ik zal kijken of we nog wat hebben..

ik vind megagrow een topper... al jaren.

Crea, whey, dextrose

Protein Instant en Mega Grow vind ik een mooie combi, maar XXL heeft natuurlijk ook Dextro Juice en andere creatines als mogelijkheid.

Vraagje trouwens. Ik zie dat een dosering Mega Grow van de belangrijkste vitaminen 100% ADH bevat. Een multivitamine lijkt me nu eigenlijk overbodig? Ook vitaminen kun je overdoseren en met goede voeding krijg je ze in principe ook grotendeels binnen. Of begrijp ik dat verkeerd?

Ben benieuwd naar de nieuwe look. En hoe jullie de vanille smaak nog verder gaan verbeteren. :P

ja vanille komt aan ook aan de beurt..

cappucino, ik ben benieuwd! Wanneer verwacht je de nieuwe smaken?

de huidige smaken worden al deze week aangevuld met met de vernieuwde smaak.. banaan en dan de rest. ik vind het een hele vooruitgang. totaal geen nasmaak meer.

later dit jaar gaat de hele look op zijn schop... wordt echt mooi.. een aantal verschillende looks afhankelijk van het soort supplement.

Krijgt de casein ook een beteren smaak :P Of zit ik nu maar wat te ijlen ?

hee René: ik wou ff zeggen: ik maak sinds kort m'n eigen Megagrow omdat ik van de creatine mono altijd ontzettend veel vocht vasthoud (en dus ga zweten als een otter, ook in rust, echt ranzig). Heeft niks te maken met de Megagrow (dat vind ik superspul) maar wel met de creatine mono.
Nu mix ik dextrojuice, de essentiële aminozuren stack en Stacker C (= creatine ethyl esther) door elkaar. Dan heb ik toch ongeveer dezelfde samenstelling, alleen dan met CEE? Ik ga er iig als een speer op!

• #7.876
xxl, waar blijft julie pré workout van januari?
zou je de samenstelling is kunnen geven, en de grote van pot etc.

ik zet die in de loop van de week online.. dan krijgen we die binnen.. 30 dosringen pot van 750gram.. rond de 40euro

Krijgt de casein ook een beteren smaak :P Of zit ik nu maar wat te ijlen ?

ja daar daar gaan we vervolgens naar kijken.

hee René: ik wou ff zeggen: ik maak sinds kort m'n eigen Megagrow omdat ik van de creatine mono altijd ontzettend veel vocht vasthoud (en dus ga zweten als een otter, ook in rust, echt ranzig). Heeft niks te maken met de Megagrow (dat vind ik superspul) maar wel met de creatine mono.
Nu mix ik dextrojuice, de essentiële aminozuren stack en Stacker C (= creatine ethyl esther) door elkaar. Dan heb ik toch ongeveer dezelfde samenstelling, alleen dan met CEE? Ik ga er iig als een speer op!

ja dat kan zeker goed.... supercombi!

rene,
heb een vraag, ik gebruik nu
0600 lean gainer met water
1800 t/m 1930 purple wraath
1930 lean gainer met water
2200 casseine shake
nu wilde ik binnen kort eens gaan beginnen met jp8 en nos ether maar nu de vraag hoe ken ik dit het best combineren
bvd ;)

• #7.878
rene,
heb een vraag, ik gebruik nu
0600 lean gainer met water
1800 t/m 1930 purple wraath
1930 lean gainer met water
2200 casseine shake
nu wilde ik binnen kort eens gaan beginnen met jp8 en nos ether maar nu de vraag hoe ken ik dit het best combineren
bvd ;)

voor de training die jp8 en na de training de nos.. op rustdagen neem je alleen NOS in de ochtend. verder zou ik niets veranderen. heb je complex carb gainer als eens geprobeerd ipv leangainer? ik vind dat zelf beter op de maag liggen en ook beter kwa smaak.

voor de training die jp8 en na de training de nos.. op rustdagen neem je alleen NOS in de ochtend. verder zou ik niets veranderen. heb je complex carb gainer als eens geprobeerd ipv leangainer? ik vind dat zelf beter op de maag liggen en ook beter kwa smaak.

ok dan
dan zal ik zodra huidige stack op is maar eens een bestelling plaatsen
complex carb gainer (goede prijs trouwens)
nos ether jp8 stack
purple wraath
night protein
dan kenne we er weer teggenaan

Laatst bewerkt:
Bestelling gister binnen gekregen:)

Ik verwacht veel van die mega grow dus ik ben benieuwd.

Nu neem ik altijd dextro na de training, maar omdat dit ook al in Mega Grow zit.. Nog steeds nemen? Hoeveel dextro zit er eigenlijk precies in? Dat kan ik niet zo snel vinden..

Groet

Terug
Naar boven