SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vriendelijke kerel die René, daarstraks nog mee gebeld ivm een bestelling, en ik geloof dat ie het volledig in orde gaat krijgen
klantvriendelijke hulp scoort ie al heeeel goed op![]()
![]()

Net weer een nieuwe bestelling geplaats, ik heb een opmerking erbij geplaats rené! Gaat dat lukken? bestelnr 23066![]()
Wanneer komt Whey met limoensmaak?
Komt er ook nog cookies?
)we hebben helemaal geen samples van deze... nooit gehad ook...
Crea, whey, dextroseIk ben toch wel eens benieuwd naar wat het meest werkende (en betaalbare) spier doen groeiende produkt is dat jullie bij xxl nutrition verkopen?!
(dit natuurlijk wel bij goede training en voeding)

Rene ik heb een vraagje over die Vextrago ...
Het zou beter zijn als Vitargo (die neem ik nu en ik vind die heel goed) , waarom is die beter? Hoe is de verdeling van enkelvoudige en complexe koolhydraten in de vextrago?
Dan kan ik morgen of maandag een bestelling plaatsen van een bom geld .. (nu zal ie wel snel antwoorden)
Edit :
Nog een vraagje. Die mega grow ziet er goed uit , is me ookal aangeraden. Maar aangezien ik al vitargo na de trainning neem samen met BCAA's en whey instant .. kan ik dan niet gewoon beter naar een gewone creatine monohydraat gaan?
Is het mogelijk om een ander soort pre workout erbij te leveren wat hetzelfde resultaat zal geven?
Ik ben toch wel eens benieuwd naar wat het meest werkende (en betaalbare) spier doen groeiende produkt is dat jullie bij xxl nutrition verkopen?!
(dit natuurlijk wel bij goede training en voeding)
Crea, whey, dextrose
Protein Instant en Mega Grow vind ik een mooie combi, maar XXL heeft natuurlijk ook Dextro Juice en andere creatines als mogelijkheid.
Vraagje trouwens. Ik zie dat een dosering Mega Grow van de belangrijkste vitaminen 100% ADH bevat. Een multivitamine lijkt me nu eigenlijk overbodig? Ook vitaminen kun je overdoseren en met goede voeding krijg je ze in principe ook grotendeels binnen. Of begrijp ik dat verkeerd?
Ben benieuwd naar de nieuwe look. En hoe jullie de vanille smaak nog verder gaan verbeteren.![]()
cappucino, ik ben benieuwd! Wanneer verwacht je de nieuwe smaken?
xxl, waar blijft julie pré workout van januari?
zou je de samenstelling is kunnen geven, en de grote van pot etc.
Krijgt de casein ook een beteren smaakOf zit ik nu maar wat te ijlen ?
hee René: ik wou ff zeggen: ik maak sinds kort m'n eigen Megagrow omdat ik van de creatine mono altijd ontzettend veel vocht vasthoud (en dus ga zweten als een otter, ook in rust, echt ranzig). Heeft niks te maken met de Megagrow (dat vind ik superspul) maar wel met de creatine mono.
Nu mix ik dextrojuice, de essentiële aminozuren stack en Stacker C (= creatine ethyl esther) door elkaar. Dan heb ik toch ongeveer dezelfde samenstelling, alleen dan met CEE? Ik ga er iig als een speer op!
rene,
heb een vraag, ik gebruik nu
0600 lean gainer met water
1800 t/m 1930 purple wraath
1930 lean gainer met water
2200 casseine shake
nu wilde ik binnen kort eens gaan beginnen met jp8 en nos ether maar nu de vraag hoe ken ik dit het best combineren
bvd![]()
voor de training die jp8 en na de training de nos.. op rustdagen neem je alleen NOS in de ochtend. verder zou ik niets veranderen. heb je complex carb gainer als eens geprobeerd ipv leangainer? ik vind dat zelf beter op de maag liggen en ook beter kwa smaak.