Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Samenstelling per dosering van 50gram:

Energie: 176 kcal
Eiwit: 9,85 g
Koolhydraten: 33,3 g
Vet: 0 g

Creatine: 7,5 g
L-Glutamine: 3 g
Taurine: 1,5 g

BCAA's
L-Valine: 105 mg
L-Isoleucine: 180 mg
L-Leucine: 115 mg

Natrium: 95 mg
Kalium: 90 mg
Magnesium: 70 mg *(23%)
Vitamine C: 75 mg *(125%)
Vitamine E: 12,5 mg *(125%)
Vitamine B1: 1,75 mg *(125%)
Vitamine B2: 2 mg *(125%)
Vitamine B3: 22,5 mg *(125%)
Vitamine B5: 7,5 mg *(125%)
Vitamine B12: 1,25 ¦Ìg *(125%)
Foliumzuur: 0,25 mg *(125%)
Biotine: 0,19 mg *(125%)
* = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.883
Bestelling gister binnen gekregen:)

Ik verwacht veel van die mega grow dus ik ben benieuwd.

Nu neem ik altijd dextro na de training, maar omdat dit ook al in Mega Grow zit.. Nog steeds nemen? Hoeveel dextro zit er eigenlijk precies in? Dat kan ik niet zo snel vinden..

Groet

je hebt geen dextrojuice meer nodig... die kan je skippen.

Zo bestelling geplaatst :D
Begin weer met trainen na een lange tijd pauze te hebben gehouden..

Wat ook kan is een Naturel Casein verkopen, Kunnen mensen zo als ik er zelf een smaak aan toe voegen.

bestelling uit België op 3 dagen binnen, super! :) en thx voor de protëïne bar die ik als sample kreeg! :D

gisteren eerste maal de EAS geprobeerd in pre en post shake, maar de smaak viel toch wel tegen :eek:

Oke hier komt die mijn long kept secret:P

Gebruik Crystal clear light poeder, het is verkrijgbaar in zo een tig smaken mix dat door je bcaa of eaa en ik kan je beloven dat 1 pakje crystal 20gr bcaa/eaa met gemak kan maskeren.

Of het beste wat je ook kan doen is Lipton ice drinkmix nemen die bevat namelijk vitemine B en cafeïne wat de opname van amino's nog meer verbeterd.

Mischien een goed idee voor Rene om Crystal clear light & Lipton ice poeder te verkopen ?
is niet te koop in NL alleen in de US, Jij bent dan wel een van de eerste die het verkoopt in nederland.

EAA's & BCAA's smaak camoufleren is héél moeilijk!!

XTEND, Purple Wraath... :D

Oke hier komt die mijn long kept secret:P

Gebruik Crystal clear light poeder, het is verkrijgbaar in zo een tig smaken mix dat door je bcaa of eaa en ik kan je beloven dat 1 pakje crystal 20gr bcaa/eaa met gemak kan maskeren.

Of het beste wat je ook kan doen is Lipton ice drinkmix nemen die bevat namelijk vitemine B en cafeïne wat de opname van amino's nog meer verbeterd.

Mischien een goed idee voor Rene om Crystal clear light & Lipton ice poeder te verkopen ?
is niet te koop in NL alleen in de US, Jij bent dan wel een van de eerste die het verkoopt in nederland.

HOLY SHIT! Thats awesome, quanta kosta?:eek::D

Hallo

Ik wil bij jullie wat supplementen bestellen ter aanvulling van mijn voedingsschema. Ik vraag me af wat je me aanraadt om te nemen, Whey Protein Instant of Whey Isolaat? Het is puur ter aanvulling van mijn snelle ei-witten bij het opstaan en na de training. Daarnaast wil ik Creatine Monohydraat bestellen (nog geen ervaring mee) en Dextrojuice. Is dit een redelijke combinatie of kan ik beter wat anders nemen.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Snelle eiwitten= Protein Instant

Thx mijn bestelling is weer binnen zonder problemen :D

Bestelling binnen! Ben benieuwd naar de ragnarok :D

Hey rene, heb eens vraagje, ik wil die WG van je kopen (5kg) maar is dat dan verpakt in 1 grote pot van 5kg? of 2x2.5kg? of ..? thx

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.900
Idd niet echt lekker. Volgende keer bestel ik waarschijnlijk weer de Extend.

er komt een andere smaak aan de EAS maar zal over een 2 maanden zijn denk ik..

Je besteld dit product toch niet voor de smaak? als je switch om alleen de smaak dan kan je beter helemaal geen supps meer nemen en alleen maar shake's van de Mac gaan drinken die zijn pas lekker..

Terug
Naar boven